Hier ook gepland, voor zover je zoiets kunt plannen. Bewust gestopt met de pil en drie maanden later al zwanger. We prijzen ons gelukkig!
Ons kindje was gepland! Maar niet zo snel eigenlijk hahaha. Ik ben ook één van de gelukkigen die snel zwanger mocht worden. Half april gestopt met de pil, daarna niet meer ongesteld geworden. Half juni ben ik zwanger geworden. Geheel gepland dus maar toch een klein beetje onverwachts, maar niet minder gewenst! Moet alleen onze bruiloft ervoor verzetten hihi
alle twee zeer gepland alleen moest er elke keer 2 jaar op wachten, ze hadden wel iets sneller na elkaar mogen komen nu zit er meer dan 3 jaar tussen maar ik ben blij dat er een 2e komt.
Wij hebben vijf jaar op een zwangerschap moeten wachten, dus zeer zeker letterlijk ontzettend gepland!
alle 3x gepland....eerste was gelijk na mn pilstop...wachte steeds maar op mn eerste ongi maar was allang zwanger haha helaas fout gegaan met 12weken. en toen gelijk in de eerste maand weer zwanger en nu weer....ben zeer gelukkig...
Hier ook gepland, maar eigenlijk niet zo snel gepland.. Gestopt met de pil en direct zwanger Dacht altijd dat dat fftjes duurde maar ben supertrots op mijn meisje
Hier ook een geplande zwangerschap maar net als mijn voorgangster wel ongepland snel Vanwege ervaringen in onze omgeving wisten we dat zwanger worden niet altijd even makkelijk gaat. Toch was ik na 1 ronde zwanger
De eerste was gepland.. was helaas een MA De 2e zwangerschap was ook gepland, alleen niet het feit dat we er 2 zouden krijgen! Dat was een verrassing! Deze zwangerschap is ongepland! We hadden nog liever 4 jaar willen wachten! Desondanks is het kindje hartstikke welkom! ♥
Ongepland, maar niet onverwacht. Daarmee bedoel ik dat we niet bewust 'bezig' waren, maar gezien ik moest stoppen met de pil en we niet altijd een alternatief gebruikten zat het erin. We hebben wel eerst stilgestaan bij de mogelijkheid en bewust het risico genomen met de gedachte: als het gebeurt dan moest het zo zijn en zo niet dan blijven we met z'n tweetjes. Dat het met onze frequentie zo snel ging allemaal was wel een verrassing!
Mijn eerste zwangerschap kwam dwars door de pil heen en is een mk geworden.. Deze zwangerschap was al anderhalf jaar gepland
ongepland... aan de pil (altijd optijd en niet ziek geweest) moesten even wennen aan het idee. Maar kunnen ons al niet meer voorstellen zonder ons kindje onderweg.