Eerste was erg gepland, en deze ongepland! een echte verrassing.. nog niet aan de pil omdat ik nog borstvoeding gaf (wachtte op mn mens zodat ik ermee zou beginnen omdat ik net gestopt was met de BV) en gebruikte alleen condooms. dat ging 1 keer niet goed en tadaaaaa Maar nu zijn we natuurlijk dolgelukkig en blij en voel me ZO rijk! Ga alleen wel zoeken naar een extra anticonceptie voor tijdens de bv want daar vind ik weinig over en dit is toch niet nog s de bedoeling.....
Zeer gepland! We hadden ook net besloten om wanneer het nu niet raak was weer even pauze te houden, omdat ik de druk te groot vond worden (ik was bijna alleen nog maar bezig met zwanger worden), ik voelde me heel rustig door het idee van die pauze (éven die druk eraf!) en toen testte ik op NOD toch maar even... knaltest Echt bizar hoe dat gaat; maanden er mee bezig, en dan de eerste maand waarin ik me een beetje kan ontspannen en het een beetje naast me neer kon leggen, hop, raak Dus zeer gepland, maar tegelijk ook echt een verrassing Ik had ook al maanden iedere keer rond NOD vage klachten, maar toen het raak was voelde ik helemaal niets bijzonders, dus ik verwachtte echt een omo-witte test.
Wij hadden het niet gepland, maar het is wel van harte welkom! (als we echt nog geen kinderen wilden, hadden we wel veeeel voorzichtiger gedaan )
Ontzettend gepland, maar ik heb de ijdele hoop dat een volgende zich ongepland zal aankondigen. Het lijkt me héérlijk om er rond de drie maanden achter te komen dat ik zwanger zou zijn .