ongepland of gepland?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Seth, Aug 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Ongepland of gepland?

1. Ongepland

2. Gepland

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
  2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Eerste was erg gepland, en deze ongepland! een echte verrassing.. nog niet aan de pil omdat ik nog borstvoeding gaf (wachtte op mn mens zodat ik ermee zou beginnen omdat ik net gestopt was met de BV) en gebruikte alleen condooms. dat ging 1 keer niet goed en tadaaaaa :)

Maar nu zijn we natuurlijk dolgelukkig en blij en voel me ZO rijk! :D

Ga alleen wel zoeken naar een extra anticonceptie voor tijdens de bv want daar vind ik weinig over en dit is toch niet nog s de bedoeling..... ;)

3. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Heel erg gepland :)

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Zeer gepland! We hadden ook net besloten om wanneer het nu niet raak was weer even pauze te houden, omdat ik de druk te groot vond worden (ik was bijna alleen nog maar bezig met zwanger worden), ik voelde me heel rustig door het idee van die pauze (éven die druk eraf!) en toen testte ik op NOD toch maar even... knaltest :D Echt bizar hoe dat gaat; maanden er mee bezig, en dan de eerste maand waarin ik me een beetje kan ontspannen en het een beetje naast me neer kon leggen, hop, raak :D Dus zeer gepland, maar tegelijk ook echt een verrassing :) Ik had ook al maanden iedere keer rond NOD vage klachten, maar toen het raak was voelde ik helemaal niets bijzonders, dus ik verwachtte echt een omo-witte test.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    onze zwangerschap was zeker gepland

6. Arwen26

Arwen26 Lid

May 23, 2011
    66
    0
    0
    NULL
    Apeldoorn
    Wij hadden het niet gepland, maar het is wel van harte welkom! (als we echt nog geen kinderen wilden, hadden we wel veeeel voorzichtiger gedaan ;) )

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat denk ik dus ook...als je het echt niet had gewild dan was het niet gebeurd....;)

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ontzettend gepland, maar ik heb de ijdele hoop dat een volgende zich ongepland zal aankondigen. Het lijkt me héérlijk om er rond de drie maanden achter te komen dat ik zwanger zou zijn :).

9. Arwen26

Arwen26 Lid

May 23, 2011
    66
    0
    0
    NULL
    Apeldoorn
    Inderdaad ;) haha

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009