Ongepland (&ongewenst?) zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jess93, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Wauw, ik vind het geweldig dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen. Het is mooi dat jullie hier samen voor gaan, respect.

Mn vriend en ik kennen elkaar ongeveer 1,5 jaar en ik zit ook nog op school. We hebben er bewust voor gekozen nú te gaan proberen en we werden (tegen onze verwachting in) snel verrast met blij nieuws. Misschien wel iets té snel; want ik heb ook even om moeten schakelen. Ineens besef je je: ik word moeder. Ik heb geen keuze voor wil ik wel of niet; ik moet. Dat had ik zelfs terwijl we samen bewust hadden gekozen. Mn kindje is uitgerekend midden in mn examenperiodes. Kan ik me niet druk om maken. Ik ga proberen zo veel mogelijk voor uit te werken, wat nu af is is mooi meegenomen. Kun jij misschien ook vooruit werken?

Weet je; als je iets wilt bereiken, dan kom je er. Welke weg je ook moet gaan, volg altijd je hart. Ook met een kindje is je studie af te ronden. Heel erg veel succes en vooral: geniet er van! Zwanger zijn is bijzonder!

2. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen. Gefeliciteerd! Geniet ervan ook al is het spanend, het is ook zo bijzonder. En het wordt vast fantastisch!

3. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook een studente en dwars door de pil heen zwanger geraakt! Ik ben nu ondertussen alweer 35 weken, maar als je wilt kletsen kun je altijd een PB sturen :)

4. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Je bent zwanger en hoe je het schrijft wil je geen abortus en dan moet je dat niet doen en al helemaal niet voor je vriend want dat zal je jzelf nooit vergeven.

Ik werd ook zwanger tijdens mijn studie (wel heel erg gewenst) en ik heb na de bevalling (+verlof) mijn studie afgemaakt. Dat kan dus wel, normaal werkt school wel mee als je aangeeft het af te willen maken.

Verder heb je je leven goed op orde hoe ik het lees dus misschien is het een teken dat je leven nog liefdevoller word met het kindje in je buik..

5. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Lees dit nu pas hihi.

Super dat jullie er samen zijn uitgekomen!

Geniet van de zwangerschap en liefde!

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Fijn om te lezen dat jullie er samen over gesproken hebben en het rationeel ook hebben kunnen bekijken. De eerste reactie is vaak emotioneel, geheel logisch.

Ik begrijp dat het totaal onverwacht komt en dat jullie leven ineens een andere, hopelijk hele mooie, wending krijgt. Ik geloof ook dat dingen met een reden gebeuren, misschien niet direct zichtbaar.

Wens jullie alle succes en wijsheid!

Deel Deze Pagina