CB Digital blijft 2-3 weken aangeven

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fay2014, Sep 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fay2014

Fay2014 Actief lid

Aug 3, 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Hi meiden,

na vorige maand een vmk deze maand opnieuw zwanger. Vorige week maandag positieve kv testen en CB digital gaf aan 2 - 3 weken. Vandaag 8 dagen later opnieuw een CB digital gedaan. Had verwacht dat deze wel 3+ aan zou geven aangezien ik als alles goed is donderdag 6 weken zwanger ben, maar deze geeft nog steeds 2-3 weken aan.

Ik ben gelijk weer zo bang.. Gebeurd dit vaker of wil dit zeggen dat het wederom niet goed gaat?

2. Melief

Melief Niet meer actief

Was bij mij ook en zie mijn banner ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Tis maar een indicatie ;).
    Het kan dat je de vorige net genoeg had voir 2-3 en nu net niet genoeg voor 3+. Wellicht dat hij morgen of overmorgen 3+ gaat aangeven.

En om deze reden (de onzekerheid dat de indicator niet zegt wat jij bent en de vrouw dan in onzekerheid zit) vind ik de digi cb met indicator echt rot testen (zachtjes uitgedrukt).

4. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Waarom zou je steeds opnieuw willen testen?

Doe er 1. Zegt ie 'zwanger' (of streep, of plus of wat dan ook ,wat aangeeft dat je zwanger bent) dan ben je zwanger.

Steeds weer opnieuw en dan gaan zitten staren en vergelijken is zinloos. Ja je HCG moet stijgen, maar de mate waarin kun je aan je urine niet nauwkeurig genoeg bepalen. Dat is zo afhankelijk van het moment waarop je de test doet en hoe geconcentrerd je urine op dat moment is.

Wanneer je echt gegronde reden hebt om te twijfelen of het wel goed gaat kun je een bloedtest aanvragen.

Share This Page