Schrikken dan he als je er nog niet over uit bent? Mijn man twijfelde niet, hij zei per definitie van mij hoeft het niet. Vind het des te bijzonder dat het voor hem oke was dn dat ik heel erg schrok Fijn dat bij jullie alles wel gewoon past dat scheelt een hoop. Dat denk ik inderdaad ook. Nouja eerst het eerste trimester maar even door.. vind dat altijd rete spannend..
Moeten we bekijken idd. Maar ik vertrouw de oudste wel alleen daar. Ook op het terras. Dat is geen ondernemer de trap naar zolder is afgeschermd dmv traphek die er op de 3e tree hebben gezet dus extra lastig te openen. Ik had al gezegd tegen de oudste, kun je ook een loungeset daar krijgen en heb je zelfs je eigen buitenruimte dat leek hem wel wat. Maar goed zolder moet verbouwd worden en kamer aftimmeren zodat ik ook een was ophangplek en opbergruimte over houdt en dat lukt niet voor de bevalling.
Qua kamers. Hier kan en gaat er in de toekomt verbouw worden. Maar tot die tijd delen de oudste 2 een kamer en de jongste 2 ook. En in de kamer van de oudsten staat oa een wasrek. Niet ideaal. Maat als ze klein zijn imo helemaal prima. Maak jullie niet druk dames, komt goed!
Nou zo is dat ook.. vroeger deelden ze allemaal een kamer.. Komt allemaal wel goed en loopt allemaal wel los..
Dames hoe is het met jullie? Allemaal al een afspraak gepland? Ik heb vandaag nog een clear blue test gedaan er staat +3 weken dus ik geloof dat ik toch maar eens ga bellen morgen.. moet de hele week werken en verder druk met de Kids. Komt dan altijd net zo uit.. spannend!
Fijn! De mijne staat inderdaad sinds 26 januari ook op 3+. Altijd fijn om dat te zien als er eerst 2-3 staat. Voel me ook gewoon heel anders, alsof ik niet zwanger ben, heel vreemd. Misschien dat het echt land na de 1e echo. 17 februari mogen wij dan ben ik volgens mij 8+6
Hier ook alles goed! Begin me ook echt zwanger te voelen inmiddels. Ik heb de eerste echo aanstaande donderdag!
Spannend! Inderdaad fijn om even die bevestiging te hebben. Ik voel me ook niet echt zwanger maar heb toch klachten als: steken in m'n buik, gevoelige borsten, zuurbranden..
Ja heb ik ook alsof ik spierpijn heb in m'n buik. Maar goed ze zeggen 9 maand ontzwangeren toch en onze jongste was nog geen 9 maand toen we erachter kwamen. Heb alweer rennies ingeslagen ivm maagzuur. Voorheen was ik hele dagen misselijk en veel overgeven nu nog niet.
Oeh dus straks 2 kleintjes. Ik merk ook dat ik heel moe ben. Herken je dat ook? Deze week pittige week (hele week ivm invallen collega) en dan geef ik het gewoon tegen 21.00 op. Maar gek genoeg kom ik niet optijd in slaap en ben overdag dus echt moe..
Ja klopt als ik straks beval dan is de oudste met ass en adhd net 5. En de jongste 1 jaar en 5 maand. Dus we moeten sowieso achter een duo kinderwagen aan waar de jongsten beide in kunnen. Ja klopt! Ik geef de jongste de fles om half 8 en dan nog opruimen etc en dan ook om 21uur naar bed. Slaap ook niet altijd gelijk maar lig wel en rust dan wel uit. Heb voor nu nog geluk dat ik nog betaald ouderschapsverlof op kan nemen.
Ja, hier de eerste echo gehad. Het was nog wat vroeg, dus volgende week gaat ze nog een keer meten. Voor nu zit het in ieder geval op de juiste plek en ziet het er verder goed uit! Heel erg opgelucht wat dat betreft, want ik heb de eerste dagen flink gebloed dus het was even afwachten of het niet was ingenesteld op het litteken van mijn sectio…
Fijn te horen dat het er goed uit ziet. Fijn dat je nog een keer weer terug mag. Hoeveel weken was je?
Gefeliciteerd met jullie Zwangerschap! Voor het zingen de kerk uit is...russisch roulette! Daar is onze tweede dochter uit voortgekomen. We waren overtuigd van geen eiersprong. Ze is bijna 15 jaar nu. We waren geschokt, moesten wennen maar het is goed gekomen. Onze relatie is wel voorbij maar dat kwam niet door de Zwangerschap.