Ongepland zwanger van de 4e

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Indy1986, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hippo89: Wat een heftig verhaal zeg! Jullie kunnen met recht trots zijn op zo'n sterk en dapper vechtertje! En wat een mooie woorden voor TS.

2. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Hippo 89, Wat een aangrijpend verhaal! Zo kan het ook gaan inderdaad... Gelukkig heeft jullie zoontje het overleefd en mogen jullie van hem genieten. En op de foto te zien, zijn je andere kinderen heel blij met hem!

Wij zijn nu een week verder en ik begin er aan te wennen. Over 3 weken heb ik de eerste echo, wat ik ook wel erg spannend vind!

@oevbc, gelukkig ben jij nu blij met je zwangerschap! Hoeveel weken ben je nu zwanger? Gefeliciteerd trouwens!

@anoul26, wat jammer dat je nu nogsteeds minder blij bent dan bij je vorige zwangerschappen Ik hoop dat je na de bevalling helemaal verliefd bent op jullie kindje!

3. oevbc

oevbc Lid

21 mei 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi Indy1986,
    nu ben ik 13 weken zwanger en ben in geen zwangerschap zo erg misselijk en moe geweest.
    ik moest lachen om wat de verloskundigen zei, bij mijn eerste echo; ze zei, de meeste vrouwen die ongepland zwanger zijn geworden en het gaat dan toch mis, liggen 3 mnd later meestal weer hier voor een echo.
    en dat geloof ik ook wel, nu ik eenmaal aan het idee gewend ben, kijk ik toch erg uit naar de komst van dit cadeautje.

ben erg benieuwd hoe jij je zal.voelen na je echo.

hou me op de hoogte....

4. oevbc

oevbc Lid

21 mei 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hippo89, ja het hardop zeggen voor mij geen kinderen meer ben ik wel van terug gekomen.
    ik schreeuwde het nog net niet v d daken, maar voor familie en.vrienden was het duidelijk, ik wou GEEN kinderen meer.....

en daar zit ik dan nu op de bank 13 en zwanger

5. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Gefeliciteerd

6. Misskell

Misskell Actief lid

25 mei 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.
    Ik begrijp je gevoel heel goed!
    ik ben er vorige week achter gekomen zwanger te zijn opgepland, net een nieuwe relatie.. Weghalen is voor mij geen optie..
    Ik wil zo graag blij zijn maar vind het nog erg lastig.

7. oevbc

oevbc Lid

21 mei 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah ja logisch hoor, maar het is hoe dan ook een wonder die jou nu is toevertrouwd

8. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon kippenvel van je verhaal!!!
    Maar o zo mooi afgelopen! Herkenbaar ook. Was ongepland zwanger vd 4e (nu net gepland zwanger vd 5e) en ook ik heb serieus een abortus overwogen. Uiteraard niet gedaan. De kleine frummel zou zo welkom zijn geweest. Ware het niet dat ik drager ben van een stofwisselingsziekte en ons kleine ventje deze ziekte helaas had. Wij moesten helaad uiteindelijk wel de beslissing nemen de zwangerschap af te breken met 16 weken. Maar deze kleine lieverd heeft de kinderwens weer aangewakkerd en sinds gisteren weet ik dat ik weer zwanger ben. Gepland nog wel! Ook nu ben ik nog niet blij. Onzeker zelfs en ik denk zelfs: o jee, nu is het dus echt. Ook nu weer de medische molen in. Genieten zit er helaas nog niet in.

9. Indy1986

Vanmorgen de echo gehad. Alles zag er goed uit en het hartje klopt.
    Ons vierde kindje komt er echt!

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Super! Op naar een fijne zwangerschap!

11. 81suus

81suus Nieuw lid

13 jun 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben ongepland zwanger van de derde.
    Alles moet nog even landen, er zijn nog ontzettend veel beren op de weg.
    Ik was ondertussen al erg gewend aan het "grote meiden" leven. Spontaan de deur uit zonder luiers en tassen.
    Mijn grote meiden zijn ondertussen al 11 en 5, maar het komt vast allemaal goed (ik was er zelf bij toen het gebeurde....)

12. Indy1986

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Wat een omschakeling hè....
    Het komt vast wel goed met ons en onze baby's.

13. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hier ongepland zwanger van de tweede. Vond het vreselijk. Hadden ook een bruiloft gepland, jurk was al gekocht en waren als een soort van aan het aftellen. Werd het ook nog een jongen wat ik ook vreselijk vond. Kon pas na de 34 weken omschakelen en genieten. Heb daar achteraf zo een spijt van en voel(de) me zo schuldig naar hem toe. Het is een heerlijk mannetje en kan me niet voorstellen dat hij er niet was geweest.

Hopelijk kan jij de knop sneller vinden en kan je lekker genieten van je zwangerschap.

14. Indy1986

Bedankt voor je berichtje Selina.
    Mijn moeder wist het al een paar dagen na de test. Afgelopen weekend zei ze nog dat ik snel moest omschakelen, omdat ik er anders spijt van ga krijgen dat ik niet van de zwangerschap heb kunnen genieten. En ook is het voor het kindje niet leuk!
    Maar na de echo afgelopen maandag en mijn buik die best dik is voor ruim 8 weken zwangerschap, begin ik het al wel leuk te vinden.
    Maar ergens baal ik er nogsteeds wel van... Maar ja, het is niet meer terug te draaien.
    Gelukkig ben je hartstikke blij met je zoontje!!

Mijn man heeft al een afspraak bij de uroloog voor sterilisatie. Dit gaat ons niet nog een keer gebeuren.

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, Hopelijk kan je er al wat meer van genieten.

16. Djoelia

Djoelia Nieuw lid

30 jun 2016
    4
    7
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Vind ik hier precies het onderwerp die ik zocht: ik ben er eergisteren achter gekomen dat ik ongepland zwanger ben van de 4e! Zo zeg dat moet inzinken! Maar wat een wonder! En wat moeten we hier in huis, die eigenlijk al te klein is voor 5, veel doen! Allemaal vragen in mijn hoofd! Hoe is dat bij jullie?

17. Indy1986

Hoi Djoelia.
    Je zit in het zelfde schuitje als ik dus!
    Ten eerste wil ik je feliciteren.

De eerste 4 weken heb ik het er erg moeilijk mee gehad, kon helemaal niet blij zijn met de zwangerschap. En ik dacht zelfs dat ik blij zou zijn als het verkeerd zou gaan.
    Toen ik 8 weken zwanger was kreeg ik een echo. En ik zag al een echt mensje! Een paar dagen later was ik er wat meer aan gewend en nu kan ik zeggen dat ik er zelfs blij mee ben. Ik kan niet wachten om het aan de twee oudste kids te vertellen. De jongste is net 1, dus zij snapt er niks van.

Wij hebben 4 slaapkamers in ons huis. Er zullen straks twee kinderen samen op een kamer moeten slapen. Dat zullen de tweede en de derde zijn.
    Ik heb altijd gezegd dat ik de kinderen allemaal een eigen kamer wil geven, maar dat gaat helaas niet meer lukken.
    Wij hebben een auto voor 7 personen, we hoeven dus geen andere auto aan te schaffen.

Maar verder is het wel even omschakelen zeg!

18. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop dat de ergste schrik er van af is en dat je er toch een beetje meer van kan genieten :)

19. Djoelia

Djoelia Nieuw lid

30 jun 2016
    4
    7
    1
    NULL
    NULL
    Dank! Fijn om te horen dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten! We hebben deze week even wat nagedacht en denken aan een opbouw voor op het huis! Kamertje extra creëeren! Of eigenlijk 4 😂
    Ik denk dat ik al verder ben dan ik dacht, nu 7 weken en een dag. Helaas pas eind juli een echo. De uitgerekende datum is rond de verjaardag van de jongste...

20. Indy1986

Jammer dat je niet eerder een echo krijgt. Bij mijn verloskundige doen ze ook een vroege echo rond 8 weken.
    Bij de oudste 2 deden ze dit nog niet, bij de jongste wel.

Hoe oud zijn jouw andere kindjes?
    Die van mij zijn 7,4 en net 1 jaar.

Deel Deze Pagina