Ongepland zwanger van de 4e

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Indy1986, 17 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.209
    113
    Ik haak ook in. Weet nu zo'n 3 weken dat er nog een nr4 achteraan komt. Was echt niet de bedoeling, ons leven gaat al genoeg veranderen na de zomervakantie.
    Kort gezegt: binnenvaartschipper... tijd voor school.... keuze internaat of ik aan de wal met de kinderen. Dat laatste is het geworden, ik ga na de zomervakantie aan de wal met de kinderen. Voor mij grote verandering na ruim 7 jaar meevaren en man "altijd" in de buurt. Maar voor de (in ieder geval oudste 2) kinderen ook, fulltime naar school ipv thuisonderwijs, papa missen, zwemles.... Laten we eerst dat maar in orde hebben en dan kijken we nog wel... Ja niet dus :cool: Ik zal zwanger onze weg moeten vinden hier in. Iets wat nog meer leeuwen en beren op mn weg zet dan wanneer ik bijv nog een jaar had aan boord.

Was ik er blij mee? Nee, heb er echt om gehuild. Ik deed de test om het uit te sluiten met de gedachte dat ik binnen 24u wel ongesteld zou worden, net als de andere keren (onregelmatige cyclus). Ben ik nu blij? nee nog niet echt al begint het wel te komen nu familie enzo ook ingelicht word. Die dan weer niet geloven dat ik pas rond de 9 weken zit;)
    Gelukkig reageerde man wel goed, die zag het aankomen, maar is ook niet helemaal happy ermee

Deel Deze Pagina