Heel bizar, maar ik begin het eindelijk een beetje te geloven. 12 dagen geleden had ik mijn eerste positieve test in mijn handen. Maar ik geloofde er niets van. Pas na 4 ochtenden positief testen (oplopend), begon ik het een beetje te beseffen. Manlief heb ik het verteld door een fotoshoot. Ik had al een tijdje geleden een fotograaf gevraagd of ze dit moment wou vastleggen voor ons. Omdat het zo bijzonder is. We zaten in het gras met onze ruggen tegen elkaar en kregen een bordje waar we beide iets liefs op moesten zetten voor elkaar. Ik zette op mijn bordje ; Je wordt papa! Toen werden we tegenover elkaar gezet en mochten we tegelijk de bordjes omdraaien. De reactie van manlief was onbetaalbaar en de fotos die daar uit zijn gekomen, wauwie! Vanmiddag was moeders voor moeders hier en nu begint het echt te worden. Over 2 weken de eerste echo. Ik kijk er zo naar uit!
Gefeliciteerd! En wat mooi de manier waarop je het bekend hebt gemaakt aan je man.. super! Fijne zwangerschap gewenst
Zo herkenbaar wat he beschrijft! En soms heb ik nog wel eens dat het besef ineens binnenkomt. Ik ga duimen voor een mooie echo. Jullie foto was prachtig, super leuk idee.
Ik volg je al een tijdje op instagram, maar wilde je hier ook nogmaals ontzettend feliciteren meis! En de foto's waren echt prachtig!
Wat leuk zeg om het op die manier aan je partner bekend te maken!! En gefeliciteerd met je zwangerschap uiteraard meis
Gefeliciteerd! Ik werd naar je topic getrokken door je titel, die zin stond op ons geboortekaartje <3
Wauw, ik heb je naam en onderschrift regelmatig voorbij zien komen in diverse topics. Wat super fijn dat het nu eindelijk gelukt is! Gefeliciteerd!! En wat een leuke manier om het te vertellen.