Herkenbaar.. ik werkte tijdelijk op een afdeling waar zwangeren maar ook "probleemgevallen" zaten (ik ben stewardess dus deed vervangend werk). Veel dames die al maanden (jaren) bezig waren, en hopla, ik kreeg niet eens de kans om weer te gaan vliegen (dochter was 7 maanden), want ik was weer zwanger...en nog per ongeluk ook..
Wat verdrietig... Alleen vraag ik mij af als je wel zeker bent als het fout is gegaan? Wil je geen valse hoop geven maar vorige week kreeg ik ook een gigantische bloeding maar het bleek nog steeds goed te gaan...
Wat verdrietig , sterkte meid (maar als het alleen bloed is, zonder menstruatiekrampen, zou ik ook eerst een advies van VK vragen). En ik begrijp je gevoel precies. Ik was zo kapot van de miskraam van ongeplande zwangerschap, dat ik eigenlijk meteen daarna weer zwanger wilde worden. Op aandringen van manlief wel gewacht om praktische redenen , maar langer dan een half jaar hield ik het niet uit. Ik hoop dat het jullie snel gegund is!
Hallo dames, terugkomend op Mie haar vraag, ja ik weet voor 97% zeker dat het mis is. Ik bloed al vanaf maandagmiddag en had die dat ook al het menstruatie gevoel. Dinsdag idem qua gevoel. Woensdag trok het gevoel wat weg en meende dat de bloeding ook iets minder werd want had ook een raar stolseltje verloren.Vandaag toch weer een zeurend gevoel in mijn onderbuik en de bloeding zet gewoon door. het is steeds net zoveel als een menstruatie dus het gaat niet om een klein beetje bloedverlies. Ik zit nu eigenlijk op de echte krampen enz te wachten zodat ik stom gezegd ook zeker weet dat mijn baarmoeder straks schoon is. Heb in het verleden mijn eerste kindje verloren door een miskraam en toen heb ik ruime een uur in de weeen krampen gezeten toen alles werd af/uit gestoten en toen was het klaar. Ik vloeide toen eerst ook 4 dagen flink met stolsels. Het is een rare week geweest en alles bezinkt nu weer even en ik krijg weer wat rust in mijn hoofd. Mie wat fijn dat het voor jou allemaal wel goed is afgelopen!!