Na ruim een jaar EINDELIJK ZWANGER!! Ik heb nét getest met de clear blue waardoor ik het pas echt geloofde! Ik sta helemaal te stuiteren!!! We zouden in januari de MMM in gaan.... Echt niet te geloven!!
Woehooee gefeliciteerd! Bij mij stond 3+ ik weet ook helemaal niet hoe lang ik nu precies zwanger ben. Ik weet niet wanneer ik mijn laatste eisprong heb gehad. Wanneer heb jij je eerste echo?
Spannend!! Dan ben je in ieder geval al 5 weken zwanger toch?? Waarschijnlijk ook een augustus baby? Ik loop nog steeds te stuiteren.. Mijn man weet het nog niet eens! Dus heb ook nog niets of niemand gebeld voor een echo ofzo.. Mijn man moet me straks eerst weer even met beide benen op de grond zetten ik hoop zoo dat het allemaal goed gaat! Weet jij al wel wanneer je je eerste echo hebt??
Vorige week stond er dus al 3+ maar ik denk dat ik nu 5w2d zwanger ben. Mijn eerste echo is 24 dec! Veel plezier met het vertellen aan je man!
Dank jullie wel! Het is nog steeds niet helemaal doorgedrongen.. Ik voel van alles maar zoo onzeker! Zo spannend! Knor vrijdag je eerste echo! Ook zeker spannend!! Succes!
Haha gefeliciteerd. Ik ken je gevoel. Wij waren bezig vanaf Juli 2013. En in oktober 2014 zwanger geworden. Het leek wel een eeuwigheid te duren! Maar ondanks dat het elke maand erg naar was. lijkt het wel alsof je het meer waardeert. geniet er van meis!
Wat fijn dat je zwanger bent geworden chocootje!!! Dat geeft ook voor mij weer een beetje hoop! Wij zitten in ronde.12 en ben de moed ook inmiddels verloren! Volgende week moet in ongi worden, maar heb ook nog steeds geen symptonen....weet dat dat niet altijd wat zegt, maar ga er maar vanuit dat het deze maand weer niet gelukt is..
Kraamzorg geef de moet nog niet op... Bij ons lag de doorverwijzing al klaar... En de laatste ronde wist ik ook zeker dat het niet ging lukken.. Ik wist ook zeker dat ik ongesteld ging worden qua symptomen.. Maar dat kwam niet... Maar ik had wel een knalpositieve test! Ik ga voor je duimen! Succes met wachten..