Ongepland zwanger van minnaar..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Serinaxx, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ohjee, wat erg, weer een jeugdtrauma. (sarcasme)

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Nee hoor geen jeugdtrauma !!

Ik geloOf gewoon niet dat die 2 echt verliefd op elkaar zijn

Dan kies je namelijk voor elkaar

1 x Vreemdgaan is 1 ding als je verliefd bent maar en als je dan ook nog er vor uit komt en weet dat je met elkaar verder wil kan het hoe stom het ook klinkt het vreemdgaan waard geweest zijn qua gevoel

Maar dit is gewoon rond sneaken met elkaar en maar stiekem blijven zonder zonder intentie om er wat van te maken

Dan geloof ik niet dat het kindje UIT liefde is geboren

Nogmaals geloof ik Zeker dat ts haar kindje met liefde zal dragen en grootbrengen

3. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen

het was niet de vader , maar de moeder in dit geval die vreemd ging en nee ze is niet zwart gemaakt

m'n man was 7 en z'n broer 12 jaar ouder en hebben gezien hoe hun vader afzag van het verlies en de breuk in vertrouwen , het was niet de eerste keer geweest dat ze hem bedrogen had
    ze liet hem staan op kerstdag om in te trekken bij haar nieuwe vriend
    dus heel erg laf
    ze liet haar kinderen achter en heeft jaren niet naar hen omgezien

dus als jij denkt dat kinderen zich niet bewust zijn van het vreemdgaan ben je goed mis

kinderen vormen zich een eigen beeld hoor, hebben ze geen zwartmakerij voor nodig

4. Djonna

Djonna Niet meer actief

Wasmachine wat heb jij weinig respect voor andere zeg :( zo jammer hoe jij reageert op andere die een andere mening zijn toegedaan echt met je Ohjee, wat erg, weer een jeugdtrauma. (sarcasme)

Ik kan het je sterker vertellen mijn vader ging vreemd met alles wat een kut had en JA hierdoor verlies je vertrouwen in mannen want als je je eigen vader al niet kan vertrouwen wie dan wel....

En je mag me afzeiken hoor met weer een jeugdtrauma maar ik leef tenminste niet in een roze bubbel en geloof nog in de teletubbies zoals jij....

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

En ja geloof me wasmachine dit was denigrerend bedoelt naar jou toe maar ik haat het als mensen gepakt worden op hun gevoel en onbegrip hierin ervaren door andere....

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Proest.

Liefde en lust zijn twee totaal verschillende dingen.
    Dus een one night stand doe je ook uit liefde? Kom op zeg!

7. wasmachine

@auraly: zoals ik al zei, ik heb zelf ervaring met dat soort dingen.

@Djonna: lachwekkend. Eerst met z'n allen iemand afkraken en dan de gevoelige zieltjes uithangen. En ja, ik heb ook in een relatie gezeten met iemand die vreemd ging.

Als ik niet meteen zeg wat iedereen wil horen betekent dat niet dat ik het niet heb meegemaakt en jullie wel.

8. wasmachine

Ohja, maar ik heb het niet echt meegemaakt maar alleen maar gezien in een aflevering van de teletubbies whaha. Maar veel plezier ermee als jij serieus een trauma hebt overgehouden aan het moment dat je verwekt werd.

9. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    er is in mijn ogen nog een groot verschil tussen je relatie stuk zien gaan door vreemdgaan .. wat al heel erg is
    maar de dag dat mijn vent zegt, schat ik heb een ander en ze is zwanger dus ik ga jou en de kinderen verlaten

ik doe hem echt wat !!

10. wasmachine

Ja, auraly, dat zie ik wel in ja.

11. Djonna

Djonna Niet meer actief

Lachwekkend *proest* ik heb goddank nooit in zo'n relatie gezeten want ik had een perfecte leermeester om het te herkennen..
    En van het moment dat ik verwerkt ben heb ik geen spijt maar heb wel spijt dat die man mijn vader is :D door zijn vreemdgaan is hij al zijn kinderen kwijt :D en heeft ie ook geen kleinkinderen meer :D

Maar meisje blijf jij lekker in je roze bubbel zitten en kijk naar je teletubbies want meisje verder kom je niet als je die oogkleppen niet afdoet :D zal mij sowieso een worst zijn...

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Voor sommige blijkbaar niet:D;)

13. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    dus jij zou zeggen , is niets schat .. doet me niets
    ga jij maar lekker naar die ander, ik zorg wel alleen voor de kinderen??

jeetje over hypocriet gesproken

14. wasmachine

Whaha ja hoor ik met mijn roze bubbel, ik weet zeker dat ik meer jeugdtrauma's heb dan jij, maar gelukkig ben jij het zieligste meisje van de wereld omdat je pappie een keer iets heeft gedaan dat jij moreel verwerpelijk vond. Ga jij maar lekker naar tiktak kijken.:p

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ook hier een kind wat id wat heeft overgehouden aan het feit dat mn moeder een ander had hoor...

( En nee dit geld niet voor iedereen natuurlijk! )

Daar in tegen ben ik wel van mening dat je verliefd kan worden op een ander. Er is alleen een groot verschil op verliefd worden en er wat mee doen. Verliefdheid kan iedereen overkomen. Maar vreemdgaan doe je en dat overkomt je niet!

16. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    je weet dat er medicatie bestaat eh voor jouw toestand

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sorry hoor

Maar volgens mij ben jij niet helemaal 100%

Hoe weet jij nou wat zij heeft mee gemaakt? En dan zulke rot opmerkingen plaatsten dat is echt in én in triest!

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

wasmachine ach ik ben dan misschien zielig maar jij hebt schijnbaar nooit normen en waarden geleerd :D

19. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

OMG !!!!! zo respectvol !! geloof mij ik heb meer jeugdtraumas dan jij je kan inbeelden maat heu deel echt wel NIET dezelfde mening hoor !

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

Oeps wasmachine geloof dat er een heleboel meiden het niet met JOUW eens zijn.... misschien toch eens naar je eigen mening kijken en kijken op welke grond deze gebaseerd is?????

Deel Deze Pagina