Ik snap echt wel dat het voor een kind heel moeilijk is om een ouder kapot te zien gaan aan het feit dat een partner vreemd is gegaan hoor, ben niet zo dom als steeds wordt verondersteld. En nee, die djonnie ofzo is respectvol om meteen te gaan janken omdat ook ik een mening heb.
Maar noemt ze jou zielig? Nee! Ik vond haar post respectvoller als die van jou hoor. Sorry maar de opmerking die je plaatst zal ik niet eens in mn hoofd krijgen om dat te zeggen tegen iemand ( Nou en geloof me ik heb wat "erge" dingen gezegd hier )
en hoe breng jij je mening over dan ?? zit een heel verschil tussen hoor !! maar goed zal wel aan mij liggen denk ik !
Wasmachine nee ik kraakte jouw af omdat je andere afkraakt weet je meteen hoe dat voelt... lullig he!!!! Maar je mag wel wat meer respect tonen voor andere anders krijg je het hier zwaar op ZP.... just a tip
het is toch normaal dat iedereen heftig reageert ? het is dan ook zo'n topic waarin je tegenkanting kunt verwachten, zwanger van een man die getrouwd is en dan ook nog kinderen heeft denk dat iedereen hier zich eerder in de schoenen van die z'n vrouw stelt dan in haar schoenen als minnares .. wat logisch is ik zou gebroken achter blijven als ik hoor dat m'n man me zoiets aandoet
Mijn god! Ik vraag me serieus af wat voor persoon jij bent. Heb jij dan geen enkel gevoel in je flikker?
wasmachine lees je berichten nog maar eens terug en probeer eens objectief te blijven... want geloof me er zitten nu heel wat meiden op hun handen om maar niet tegen je uit te vallen....
En dit zou al helemaal raar zijn, om aan te nemen dat omdat jouw jeugdtrauma's alles overstijgen, we het altijd met elkaar eens zouden zijn voortaan.