Ongepland zwanger van minnaar..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Serinaxx, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    tja....... ik heb een hekel aan mensen die willens en weten een ander iemands leven kapot maakt! Goed je bent nu zwanger, maar je had gewoon van die vent moeten afblijven!!!!! hij was niet beschikbaar dus next!!!!

nu ben je dus wel zwanger en tja... ik ben dus falikant tegen abortus en ik vind dat als je groot genoeg bent op sex te hebben met een "getrouwde man met kids" je ook de verantwoordelijkheid voor je consequenties moet dragen..... Het kindje in je buik heeft hier niet om gevraagd en verdiend een eerlijke kans!!!

Ik vind dit soort dingen zo onverantwoordelijk!!!!!!! Bah kan er echt boos om worden!!

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Tja, je wilt, geloof ik, alleen maar horen wat jou uitkomt als ik zo jouw posts lees.

Jij gaat willens en wetens een relatie (ook al noem je het niet zo) aan met een getrouwde man. En het is nu eenmaal zo dat je ongepland zwanger kan raken. Dat jou dat nu is overkomen en je daar de consequenties voor onder ogen moet zien, is niet leuk. Maar dat je nu in een situatie zit waar de man niet voor jou kiest (ook al zeg je dat dat jouw keuze is, maar in mijn ogen is dat jezelf voorliegen), is een gevolg hiervan. Hij huilt fijn met je mee, maar neemt geen enkele verantwoording, behalve dat hij het kind stiekem wil zien...........Dat zegt mij genoeg. Hij wil geen verantwoording nemen en zal zijn vrouw gewoon blijven voorliegen. De klassieke vreemdganger dus, ook al wil je dat perse niet inzien. Ik ben benieuwd of zijn reactie, als jij zou besluiten de omgeving in te lichten, nog zo meelevend zal zijn. Ik vrees van niet, want dan komt zijn comfortabele dubbelleven in gevaar. En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je wel heel erg bezig bent je vriend te beschermen. Hoe zou je het vinden om in de schoenen van zijn vrouw te staan?

Begrijp best dat je angst heb voor de gevolgen van je acties, maar dat is nu eenmaal de keerzijde van de medaille in dit geval. Als je besluit je kindje te houden dat zul je ook met de billen bloot moeten en je omgeving vertellen wat er speelt. En dat hij dat ook moet doen naar zijn vrouw en kinderen toe. Dat is het enige manier waarop jij je kindje een goede toekomst kan geven, die niet is gebasseerd op leugens. Wat vroeg of laat komt de waarheid aan het licht hoor.

Dus, aanvaard de consequenties van je eigen keuzes en denk aan je eigen toekomst en je kindje. In dit geval zullen mensen altijd oordelen, je wint hier geen populariteitsprijs voor.

3. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Weet je meid, jammer dat mensen zo ontzettend fel moeten reageren.

De situatie waarin jij en je minnaar zitten is hoe dan ook onhandig. Dat was al zo voordat je zwanger raakte natuurlijk. Maar nu komt er een kIndje.. Ik vind het ontzettend sterk en knap van je dat je voor dit wondertje wil gaan, wat mij betreft de enige juiste keuze.

Wat betreft de man. Ik ben zelf kind van een vader die mij ontkende, niets met mij te maken wilde hebben. Dat de man in jouw vrhaal zijn kind wel wil kennen, vind ik ook weer de enige juiste keuze. Ik weet immers hoeveel pijn het kan doen en welke vragen het oproept als je je vader niet kent.

Moet hij alles oPbiechten? Dat lijkt me het meest verstandig. Ik vind overigens niet dat jou iets te verwijten valt in dit verhaal. De dames die roepen dat je met je tengels van m had moeten afblijven vind ik erg kortzichtig! Hij is degene geweest met de relatie, dus hij geeft de grenzen aan. Bovendien wil ik niet weten hoeveel van die dames mannen hebben die hen op de een of andere manier bedriegen...

Veel sterkte meid. Ik zou wel op zoek gaan naar iemand waar je dit mee kunt delen; een zwangerschap en bevallen is een hartstikke emotionele gebeurtenis.

Succes!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dus ik als vrijgezel zou gewoon aan jou man mogen komen zonder dat je mij iets verwijt?

Knap!

In zulke gevallen zijn er 2 fout.. Zowel de man als de vrouw die weet dat hij getrouwd is.. Zij had ook kunnen zeggen je bent getrouwd zoek het uit met je vrouw en kom maar terug als je vrijgezel bent..;)

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik denk dat TS niet meer reageert.
    Dat liefde blind maakt is wel duidelijk, ze neemt haar minnaar wel heel erg in bescherming.
    TS jij bent degene die je kindje recht in de ogen moet kijken, hoop dat je dat kan, aangezien het kleintje al verwekt is op basis van leugens. Ik hoop dat jullie de "moed" kunnen vinden om eerlijk en open te zijn, vooral naar zijn vrouw en kinderen en later naar jullie kindje samen. De rest van de wereld moet je maar lak aan hebben, die lullen toch wel.
    Succes en gefeliciteerd.

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja in principe wel natuurlijk vind ik je dan wel een snol maar JIJ hebt aan mij geen verantwoordelijkheid te dragen, mijn man heeft mij een belofte gedaan en is verantwoordelijk te houden in deze relatie, want het had net zo goed iemand anders kunnen wezen, duidelijk is er iets mis met onze relatie anders was er geen ruimte voor zo'n "snol" geweest..

Ik zou het persoonlijk niet doen ik vind mezelf meer waard als een bezette man, maar je weet niet wat voor problemen deze mensen met zichzelf hebben, ze houden duidelijk niet van zichzelf genoeg om een eigen man te vinden of je met die boodschap een kind wil opvoeden is dan weer een andere discussie :p

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ik vind het dus echt not done zij kan ook zeggen nee dan kan ze in ieder geval trots zijn opzich zelf dat zij een getrouwde man afgewezen heeft! ( maja dat zou ik gedaan hebben.. )

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen, maar:
    -vind dat sommigen erg kortzichtig reageren. Het is makkelijk om iemand de grond in te stampen die hier haar hart lucht. Het is nou eenmaal zo gelopen en het kan IEDEREEN overkomen. Ja, ook de mensen die nu het hardst schreeuwen. Wat als ze eerst niet wist dat hij getrouwd was? Liefde kan rare dingen doen. Niet dat ik dit 'goedkeur', maar wie zijn wij om hier een oordeel te vellen? Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen, en dat gaat hier echt op volgens mij.
    -Moeilijke situatie. Het enige wat de vader kan doen, het enige juiste, is het vertellen aan zijn vrouw. Als hij het kindje wil kennen, is dat de enige optie. Eerlijk en open kaart spelen.
    Als hij dit niet kan/wil, heeft hij gebrek aan ruggengraat en kan hij de consequenties van zijn daden gewoon niet overzien. Erg onvolwassen. Je moet je dan afvragen of je zo'n vader wel in het leven van je kindje wil. Er zijn ook genoeg bewust alleenstaande moeders, van wie de vader altijd anoniem blijft. Ik zeg niet dat dat dan maar makkelijk is voor die kinderen, maar het lijkt me nog erger om in je jonge leven een paar keer per jaar ene 'oom Harry' over de vloer te krijgen om later te horen dat dat je vader is, maar dat zijn vrouw en jouw halfzusjes/broertjes niets van je bestaan (mogen) weten. Dat doet pas pijn.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Tja, denk persoonlijk dat er twee keuzes zijn

Je minnaar eerlijk thuis laten zijn en kijken hoe het verder loopt of deze relatie volledig stopzetten en alleen verder gaan en het nooit aan iemand vertellen.

Als hij bij je blijft terwijl je buik groeit lijkt het me ook voor hem onmogelijk om geen band met je kindje te krijgen en jullie kunnen zelf blijkbaar deze relatie stil houden, maar van een peuter/kleuter kun je dat straks niet meer verwachten. Lijkt me ook geen goed voorbeeld van een gezonde relatie voor zo'n kindje.

Je schrijft dat je op die manier geen relatie wilt met hem, dan zou ik er mee kappen en jezelf en je kindje een kans geven op een rustig leven met zijn tweetjes en misschien in de toekomst, als je dat zelf wilt, met een leuke ongebonden vent.. Met geheimen leven lijkt me gewoon niet prettig, je wilt toch lekker met je vent en je kindje over straat heen kunnen fietsen.

Heel veel succes met je keuze en nog gefeliciteerd!

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

nja, ik zal wel 1 van die mensen zijn die het hardst schreeuwd, maar nee ik ben er vrijwel zeker van dat mij dit niet zal overkomen,

ik heb namelijk nog enigszins eigenwaarde, en laat me dus niet gebruiken, want ja dat is wat het is als de man niet bij zijn vrouw weggaat, haar nog steeds neukt, en een uur later in mij stopt, no thanks !!!!

en daarbij niet weten dat hij getrouwd was..... dan is hij niet alleen een leugenaar tegen zijn eigen vrouw... maar ook tegen ts, en als mij dat ooit zou overkomen zou ik ook zo denken : niet alleen liegen tegen je vrouw maar ook nog eens zeggen dat je niet getrouwd bent, hoepel maar ff lekker een end op voordat ik degene ben die het tegen je vrouw zegt,

dus ja ik ben er zo 1 die het heel hard schreeuwd, mij zou zoiets niet overkomen.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    :D bedankt voor deze grafische omschrijving :D

12. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Jullie lijken toch echt over het hoofd te zien dat er sprake is van VERLIEFDHEID... (liefde zelfs, volgens mij) Weten jullie dan echt niet meer hoe het is om verliefd te zijn dames?? Ik vind echt dat je niet kunt zeggen dat iemand geen eigenwaarde heeft en zich laat gebruiken, alleen maar omdat ze zich in een relatie bevind die niet handig is! Ik wil niet alles goed praten, maar jemig dames, jullie lijken erg naief te zijn als het gaat om hoe trouw mannen (en ook vrouwen) zijn..

En nee, als iemand aan mijn vent zou komen, zou ik het haar inderdaad niet kwalijk nemen. Ik bedoel..Als je verliefd bent op iemand, wil je alleen maar dat dat beantwoord wordt, ik kan me best indenken dat je geen rekenIng houdt met een eventuele partner.. En dan ben ik echt van mening dat degene met de relatie de meest wijze moet zijn. Daar zit immers ook al de liefde voor een ander.

Mijn vriend en ik hebben een enigzins open relatie. Zoenen met anderen is geen probleem. De mannen die ik gezoend heb, haddenallemaal een relatie.. ZIJ namen steeds het initiatief, niet IK.. Dus dames, hoe zeker zijn jullie ervan dat jullie vent niet op de een of andere manier buiten de deur zijn gerief zoekt.. En Ik snap best dat je het niet kunt vergelijken met een affaire waarin een kind verwerkt is, maar het illustreert wel mijn punt...

13. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Anna84, jij bent nogal tegenstrijdig. Je hebt een open relatie en je mag zoenen. En je gaat ons vertellen dat we niet weten wat verliefdheid is?

Zoenen met een ander is intiem en dat kan ik alleen met mijn man omdat ik van hem houd en omdat ik op hem verliefd ben.

Ik denk dat jij degene bent die niet helemaal begrijpt.

14. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Tralalalalalalalalalalalala
    Wie weet hoeveel meer vrouwen deze man erop na houdt?
    Misschien loost ie niet alleen zijn kwak bij ts en zijn vrouw....Jakkes.

15. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Amen!

16. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Uhm, sorry, maar waar zeg ik precies dat jullie niet weten wat verliefdheid is? Ik heb inderdaad afspraken binnen mijn relatie, ik vraag je nergens om die goed te keuren, toch? Ieder z'n meuk. Ik ben namelijk hartstikke verliefd op m'n vent, dat ik af en toe zoende ( nu natuurlijk niet) met een ander zegt niets over de relatie die ik heb met mijn vriend. We weten namelijk heel goed wat we aan elkaar hebben en hoeveel we van elkaar houden. Juist die oprechte liefde stelt ons in staat om bepaalde afspeaken met elkaar te kunnen maken, in tegenstelling tot alle stiekemerds!

Nogmaals, ik geb niemands goedkeuring nodig! Ik wilde alleen een punt illustreren..

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Meid,
    Dit een zwangerschapsforum, ik denk dat de mensen die zo hard reageren last hebben van hun hormonen...

Ik snap niet hoe mensen zo hard kunnen oordelen. Wees eens lief voor elkaar!

Zo dit moest ik ff kwijt, nu ga ik verder lezen..

18. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag

Lees je eigen stukje even terug daar zet je zelf neer de vraag of wij niet weten wat verliefdheid is.. En idd zoenen is iets intiems dat doe je niet met Jan en allen man..en als ik weet iemand getrouwd is laat staan kids heeft zal ik nooit wat met diegene beginnen hoe verliefd ik ook ben... Zorg je niet meer bij die vent in de buurt komt..en de man in kwestie is gewoon een grote smeerlap..wat zal ik het graag aan zijn vrouw vertellen...

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik weet niet zeker of mijn man het met andere doet.

Daar kan geen enkele vrouw 100% van overtuigd zijn.

Maar ik vertrouw mijn man dusdanig dat ik dat niet denk of hoef te denken. En dat is andersom net zo.

En op het moment dat ik vrijgezel ben en een man verteld mij dat hij getrouwd is sorry MEGAAAA afknapper! Want als hij vreemd gaat bij zijn vrouw dan zal hij dat vast en zeker ook bij mij doen! En als ik iets er vind is het mee werken aan vreemdgaan! ( want dat doe je als je weet dat iemand getrouwd is ) En zoals ik al eerder zei als ik weet dat een man getrouwd is zeg ik nee! En ik denk met mij vele andere..

En als deze man daadwerkelijk verliefd is op TS.. Dan moet hij open kaart spelen met zijn vrouw en die relatie beëindigen en dit doet hij niet dus kun je mij niet wijsmaken dat hij van TS houd! Anders had hij wel wat meer moeite gedaan om de baby straks te kunnen zien ipv in het geheim..

20. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag

Mooi gezegt

Deel Deze Pagina