Ongepland zwanger van nummer 3

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Frummels, 3 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Dank je wel, ben heel erg blij ermee!
    jij ook drie mooie meiden zo te zien (L)
     
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Thanks! :) Hoe gaat het met jou Sado?
     
    Sado vindt dit leuk.
  3. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Wat een knaller ook! Mega verrassing. Wanneer is de eerste echo? Nog even spannend die eerste weken maar van harte Gefeliciteerd!
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Ja wij hielden ook een slag om de arm en leefden echt van stationnetje naar stationnetje.

    Na 3x mis en toch ook wel weer wat ouder waren wij ook wantrouwig en zeker zoontje M (t21) heeft er behoorlijk ingehakt.

    Pas toen de nipt goed was en die 13-14 weken echo (ik deed mee als vrijwilliger want ze waren toen nog aan t trainen/omscholen) heb ik de werkkamer leeggetrokken om daar rustig aan een babykamer van te maken.

    Was nog achtelijk vroeg klaar overigens maar wist niet hoe lang mn bekken t zouden uithouden en mn man is geen klusser.

    Maar bijv. ledikantje heeft maandenlang onder de bank ingepakt gelegen. (nieuwe) Totdat meneer er daadwerkelijk was en te groot ging worden voor zn wieg (die we nog hadden van mn dochter).

    Met corona er ook nog eens achter zijn wij heeeeel afwachtend geweest. Echt t principe van "eerst zien dan geloven". Maar dat is iets wat we onszelf aangemeten hebben in de loop der tijd, ook een soort bescherming. Elk behaald stationnetje vierden we dan met een bakkie koffie en wat lekkers, dat dan weer wel.
     
  5. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wauw @Frummels wat een wonder verhaal!! Wij hebben nog samen gezeten in het + 1 jaar groepje :rolleyes:

    Ik wens je heel veel succes met deze zwangerschap en ik hoop dat het mag blijven plakken!

    Wij zijn ook net weer zwanger en hebben daarnet een kloppend hartje gezien en geschat op 5,6 weken.
    Ik had mezelf uitgerekend op 6,1 of 6,2 dagen.
     
    Frummels vindt dit leuk.
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Gaat goed, hoor! De tweede gaat inmiddels bijna naar school, time flies :D
    Hoop dat bij jou ook alles goed gaat!
     
    Frummels vindt dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oooh wat goed! Gefeliciteerd! Ik hoop dat jou beebje ook blijft plakken:D
     
    Jolo vindt dit leuk.
  8. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook zo.
    Het is echt een wonder om nu zo spontaan na mijn vroege miskraam met IUI meteen weer zwanger te zijn en dat geheel natuurlijk ❤️
     
    Frummels en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa ik weet t ❤ ik duim heel hard!!
     
    Jolo vindt dit leuk.
  10. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Vandaag gebeld door de gyn; 19-03 staat ie! Dan ben ik precies zeven weken denk ik.
     
    Kimmetjuh90, Jolo, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Wat mooi om dat samen zo te vieren. Alles wat je meemaakt neem je toch mee en geeft angsten waardoor je jezelf gaat beschermen. Ik merk die afwachtendheid nu ook bij mezelf.

    Ook omdat dit mijn enige kans is op een derde kindje. Als dit hem niet wordt dan houdt het op…

    Merk dat ik er daardoor niet over durf te dromen en fantaseren, leef vooral erg in het hier en nu.
    Het idee dat ik moet gaan liggen voor een echo…brrr dan voel ik meteen alle zenuwen weer en dat vind ik best intens, want daar horen ook herinneringen bij van een hele moeilijke periode van vroeger voor m’n oudste er was. Maar het duurt nog twee weken dus ik heb nog even.
     
  12. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Oooo Jolo wat een goed nieuws zeg, gefeliciteerd! Heerlijk dit! kan heel goed dat ze volgende keer wel jouw termijn aangeven hoor, het is nu nog zo piep klein, bij mij zitten ze er de eerste echo (s) ook vaak beetje naast (heb door de jaren heen heel veel echo’s gehad tussen de 6+0 en 8+0).
     
  13. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.155
    113
    Dit was idd ook hier de laatste, dus echt zo'n: "erop of eronder" gevoel. Best wel raar en toch gaf t ook een soort rust, dat dit de laatste keer zou zijn dat we deze rollercoaster in zouden stappen.

    Die zenuwen, mja herkenbaar ik denk dat je dat wel blijft houden totdat je voorbij die punten bent waar het eerder mis ging.

    Wat zal je blij zijn als je die kleine goed en wel in je armen hebt. En ik hoop zo erg dat je dat deze keer wel mag ervaren na de vorige deksels op je neus. (en dan bedoel ik uiteraard ook de rest van je gezinnetje).
     
  14. LindaRaffaele

    LindaRaffaele Nieuw lid

    9 apr 2022
    1
    1
    3
    Vrouw
    Hallo dames, ik ben ook onverwacht maar zeer welkom, zwanger van een 3e kindje. Mijn oudste zoon is bijna 10 jaar en mijn jongste net 7 geworden. Ik heb bij mijn 2 jongens steeds clomid moeten nemen omdat ik geen eisprong kreeg. Nu 2d pil vergeten en raak zonder iets in te nemen . Hebben pretecho laten maken vorige week waar we ook nog eens kregen te horen dat het er 2 waren maar 1e is helaas gestopt met groeien op 6 weken. Ik zou nu 9 weken ver zijn.. voor de rest voel ik helemaal niets dus het is allemaal nog wat onwerkelijk. 14 april hebben we een gesprek en echo bij de gyn. Allemaal heel spannend terug
     
    Frummels vindt dit leuk.
  15. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Gefeliciteerd, wat onwerkelijk dan hè! En dan ook nog twee, wat bijzonder. Hoe voel je je eronder dat bij eentje het hartje is gestopt?

    Ik duim voor een goede echo de 14e!
     
  16. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.349
    3.638
    113
    Vrouw
    Wat bizar Frummels! Hoe gek kan het lopen hè! Voorzichtig gefeliciteerd!
    We hebben nog lang met elkaar gebabbeld (heb nieuwe naam) maar wat een verrassing!
     
    Frummels vindt dit leuk.
  17. Anar91

    Anar91 Fanatiek lid

    21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Wauw @Frummels wat lees ik nu prachtig nieuws!:)
    Gefeliciteerd!!
     
    Frummels vindt dit leuk.
  18. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Dank je wel! Nou ben ik wel benieuwd wie je bent, stuur je mij een PBtje met je oude naam? :)
     
  19. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Hoe is het nu met jou? Alweer bijna een jaar geleden zie ik…liefs!
     
  20. Anar91

    Anar91 Fanatiek lid

    21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Het gaat opzich nog goed als het om me kleine mannetje gaat..merk wel dat m'n hoofd voller raakt het gevoel heb dat dingen op 1 dag niet passen ofzo. Moet even die berg over!
    Ben nu 3 dpo dus zit met gedachten ook daarbij..:)
    Lief dat je het vraagt.
     

Deel Deze Pagina