Gaat goed hier, nu echt aan het aftellen. Derde ronde vind ik toch wel zwaarder (fysiek) maar ligt vooral aan die twee handenbinders die hier al rondrennen. Wij krijgen een derde zoon! In mijn ervaring zijn jongens zeker lief en knuffelig. Niet perse rustig....
Haha sorry . Ik hoor wel veel dat jongens in de puberteit veel makkelijker zijn. Heb daar nog geen ervaring mee maar is toch iets om naar uit te kijken
Ik merk dat inderdaad nu al. Vooral dat als ik moe ben dat ik niet kan tukken tijdens het slaapje van de dreumes omdat de peuter niet meer slaapt. Ik ga voor lief en knuffelig ❤️
Hier 3 jongens en een meisje… ze zijn super knuffelig… (de 1 meer dan de ander) En alles behalve RUSTIG! Tussen 06.00 en 07.00 zijn ze wakker en staan ze ook ontzetten hard AAN. Dit houdt eerlijk gezegd niet op tot ze in slaap gekukeld zijn haha nu denk ik wel dat jongens onder elkaar het karakter en baldadige echt opstoken samen De oudste was een heeel rustige jongen… tot z’n broertje begon te lopen
om je weer even op je wolk te helpen ik heb 1 zoon en die is echt rustig hoor Hij is ook de liefste en knuffeligste van het stel. Benoemt ook heel vaak dat hij mama’s allerliefste vriendje is (heb er ook maar 1 hè dus dat is niet zo moeilijk ) Tuurlijk heeft ie zijn momentjes maar die meiden zijn echt meer aanwezig dan hij is.
Mijn jongste meid is altijd aan, en echt een wervelwind in huis, en heel aanwezig.. ik hoop zo dat haar broertje wat rustiger is
Aaaaaaahhhhh *smelt!* Ik hoop zo dat ons knulletje ook zo zal zijn! Hier staat de jongste meid altijd aan vanaf dat dr ogen open gaan, heel aanwezig, echt een wervelwind in huis, tot ze op bed gaat.. en ook snachts helaas night terrors..
@Kimmetjuh90 Al 2,5 week geleden, maar proficiat met de geboorte van jullie zoontje!! ❤ Gaat alles goed ginds?
Ahwww dank je wel lieverd! ❤ Alles gaat goed, het is een heel tevreden eb makkelijk mannetje, meld zich alleen om te eten of schone luier, en slaapt voor de rest heel veel We genieten vollop van ons kleine ventje Lief dat je t vraagt! Hoe gaat t met jou? Bijna op de helft zie ij, wil je t geslacht weten? Of weet je t stiekem al?
Superfijn om te horen dat alles zo goed gaat ! Hoe reageerden je 2 meisjes? Een 2 tal weken geleden is er iemand in de familie geboren en heb haar inmiddels al 3 x gezien. Maar mijn dochter wordt dus enorm jaloers vanaf het moment dat ik de baby vastheb. Dan begint ze vervelend en hard tegen mij aan te duwen om aandacht (terwijl ik haar erbij probeer te betrekken) of dan begint ze heel hard te wenen. Dus dat beloofd voor als de baby er bij ons is We weten het geslacht al sinds week 14 (nipttest in België). Het wordt ook een jongen Het is wel nog geheim voor de hele familie en vriendenkring. In het begin was die gedachte even wennen van een jongen, maar ik kijk er nu zo naar uit en ook om alles opnieuw te kunnen gaan shoppen van boxbekleding, kleertjes etc Alleen zou ik dringend eens in actie moeten schieten, want ik heb nog niets gedaan. De tijd vliegt dit keer zooooo ontzettend snel!
Aah leuk een jongen! De meiden reageren super goed op hun broertje, geen jaloezie, J helpt zelfs mee, dekentje over m heen doen, luier aangeven of de doekjes, en ze wil 'm telkens vasthouden, zo schattig! Die van 11 is heel zelfstandig en knuffelt vaakmet hem Haha ja ik zou als ik jou was idd beginnen met dingen kopen voor Hier vloog de zwangerschap ook voorbij jah!
Wat lief dat je het vraagt! Morgen 20 weken echo, dus dat is wel weer spannend. Verder had ik wat harde buiken van de week dus ik moest wat rustiger aan doen, ze zijn nu weer verdwenen gelukkig. Ik voel de kleine dagelijks. Dat vind ik altijd zo heerlijk! Beetje aan het shoppen ook al, omdat ik bijna alles roze heb!
Veel succes en plezier morgen met de echo ❤️ Ik mag donderdag Maar ze hebben bij 17 weken ook al een halfuur alles nagekeken tot in de detail en alles was goed. De hersenen gaan wel wat meer ontwikkeld zijn nu met de 20 weken. Heerlijk he idd die stampjes Ik ben ook alvast begonnen met wat setjes te kopen voor de kleine man, want hier ook alles roze of echt meisje meisje
Mijn 20wekenecho was helaas niet waar ik op hoopte. Alle organen waren gelukkig toe. Maar m’n zoontje is heel erg klein, vooral zijn beentjes. Ik word nu doorgestuurd naar een academisch ziekenhuis voor een GUO2, een uitgebreide 20 weken echo. Hopelijk daar goed nieuws. M’n gyn zei wel dat het feit dat de nipt goed was en er verder geen afwijkingen worden gezien erg goed nieuws is, dus we hopen op het beste!