Hallo dames, Even van me afschrijven, ik voel me zo ontzettend belabberd.. Mijn benen en armen zijn helemaal slap, en heb last van harde buiken terwijl ik niks doe, eventjes trap op en neer en ben gewoon buiten adem. Heb gewoon nergens puf voor.. Bah. En dan baal ik zo van mezelf... En dan de rugpijn en het maagzuur nog. Ben er op moment echt even helemaal klaar mee.. En dan moet ik toch nog ff doorzetten ... zucht
Hoi! Naar is dat hè! Ik ben 26 weken zwanger en ik voel me vandaag precies hetzelfde. Zat net in mijn agenda te kijken van het werk (ben op mijn werk) en dacht pfffff nog 10 weken werken, hoe ga ik dit ooit overleven. Sterkte in ieder geval. Er zullen vast ook betere dagen komen! Liefs
Zo zat ik dus ook, officieel gaat mijn verlif op 9 maart in. Maar mijn laatste werkdag is op 4 maart zoals t nu staat. Kan niet wachten tot het zover is
me zelf net maar even getrakteerd op shoppen voor de kleine, het is erg vermoeiend, maar word er zoooo blij van
Hier ook t zelfde hoor. 28 wk en er nu al bijna klaar mee haha. Hier loopt wel nog een dochter rond die in de peuterpuberteit zit dus dat maakt t er niet makkelijker op. Vooral rugpijn door t tillen. Toevallig gisteren ook geshopt voor de baby en dochtertje! Dat maakt je altijd wel weer even blij hihi.
Volgens mij zijn wij op n paar dagen na precies even ver (28+5 ben ik) .. Ik voel me niet belabberd of zo maar ik begin ook wel echt tegen m'n grenzen aan te lopen. Bij mij scheelt het heel veel dat ik dit in mijn omgeving (werk én thuis) heb aangegeven. Dat vind ik heel lastig, die aandacht vragen voor mezelf. Maar ik kreeg alleen maar veel begrip en hulp ervoor terug! Daardoor voel ik me ook ok om op tijd m'n rust te nemen. Misschien is dat een idee voor je? Hou de moed erin!
Klopt 2 dagen verschil ik heb op moment echt even tijd voor me zelf nodig. Maar dat gaat helemaal goed komen, kreeg net een berichtje van een vriendin dat we aankomende zondag naar de sauna gaan.. Nu al zin in