Ik ben 5,5 week zwanger en kwam er toch mijn grote schrik achter dat ik een halve rauwe hamburger op heb! Hier kwam ik achter toen ik een paar happen op had.. Is dit erg? Ik voel me zo stom! En maak me erg druk..
Nee vast niet erg. (Als is het natuurlijk niet de bedoeling) en je hebt het nu al gegeten dus je kunt er ook niets meer aan veranderen.
Wat wil je eraan doen? De hamburger zal wel verhit geweest zijn (niemand eet een koude volledig rauwe hamburger) dus zou mij er niet te druk om maken. T is gebeurd
Het zal allemaal wel los lopen.. Bij mijn vorige zwangerschap was ik al 5 weken zwanger en heb ik nog uitgebreid oud en nieuw gevierd met biefstuk, heeeel veel drank en heel veel sigaretten.. Ik wist niet dat ik zwanger was. Is ook allemaal goed gekomen
Dankjewel voor jullie reacties.. Zal het toch los moeten laten want het is idd al gebeurd en niet meer terug te draaien. Wel moeilijk! Ik ben juist iemand die normaal gesproken er goed oplet!
Gebeurd is gebeurd, je doet er nu toch niets meer aan en in de meeste gevallen is er niets aan de hand. Mijn huidige zwangerschap was een verrassing, dus voor ik erachter kwam dat ik zwanger was heb ik ook van alles gegeten wat niet mocht. Ik heb toevallig een hele week achter elkaar als lunch broodjes rosbief of filet americain gegeten. Maak je er vooral niet al te druk om en vanaf nu gewoon goed opletten.