Hallo, Ik ben 21 jaar, heb een vaste relatie en ben derdejaars HBO student. En ik denk dat ik een probleem heb. Vorige maand kreeg ik voorhoofdholteontsteking, daarvoor kreeg ik een antbioticakuur van een week waarbij de pil niet goed werkzaam is tot twee weken na de kuur. De kuur nam ik precies in de stopweek. Daarna hebben we het alle keren met condoom gedaan, op 1 keer na, onder de douche, dacht dat het niet zoveel kwaad zou kunnen, maar dan ook precies op de vruchtbaarste dag en daar had ik even niet over nagedacht. Sinds 3 dagen heb ik buikpijn, een raar gevoel in mn buik, een bolle, harde buik van mn vagina tot mn navel ongeveer, heel de dag misselijk, 's avonds erger dan overdag, niet overgeven maar wel t zuur, onwijs moe, branderige tepels en zere borsten. Naar mijn idee zwangerschapssymptonen. Ik moet alleen nog 5 dagen de pil slikken en wordt als het goed is pas volgende week maandag ongesteld. Als ik zwanger zou zijn is het absoluut van harte welkom, al is het op dit moment absoluut niet handig, ivm met studie en de koop en verbouwing van een huis. Niet gepland, wel gewild zeg maar... Nu vraag ik me af, zien jullie dit ook als zwangerschapssymptonen of zie ik spoken? En moet ik die 5 dagen nog doorgaan met de pil of er meteen mee stoppen? En vanaf wanneer kan ik precies testen? Hoop snel iets te horen, Liefs Noeska
Sja t KAN natuurlijk dat je zwanger bent...maar je bent aan de pil en die ene keer onbeschermt..ik zou dr niet meteen vanuit gaan meid. Zou je pil gewoon afmaken... Zulke kwaaltjes heb ik elke maand zowat LOL
Dankje voor je antwoord. Ik heb dus eigenlijk nooit ergens last van en ik ging me dus zorgen maken toen ik buikpijn kreeg, misselijk werd en zere tepels en borsten kreeg. Toen ben ik even gaan rekenen en bleek dat die ene keer onveilig precies in de vruchtbaarste periode was.
Denk het ook idd. Denk dat ik morgenochtend maar even naar spreekuur ga en het voorleg, kijken wat hij zegt. Maar zal ik nou stoppen met de pil of doorgaan? Als het vals alarm is, is alles weer in de war, maar als het geen vals alarm is...
mmm geen sex vanavond....geen pil... dan dokter...kijken wat hij of zij zegt en bij zwangerschap... gefeliciteerd. bij niet zwanger.. gewoon de pil weer gaan slikken en sex hebben met een condoom de eerste weken.. tot je weer aan de nieuwe strip begint.. Aoife
Dankje, heb ik hard nodig! (Stiekem hoop ik het toch wel een klein beetje, ookal komt het niet uit. I'll manage!) Jullie horen het wel! Dankjewel voor jullie aandacht (wil het er thuis nog niet over hebben al vermoed hij wel wat en vind het heel fijn dat ik het hier even kwijt kan en antwoorden krijg!)
Succes Noeska! Als ik het zo lees kan het alle kanten op gaan. Ik hoop voor je dat het de kant op gaat die jij wil! Groetjes Jelske
Nou, de dokter schat de kans op een zwangerschap vrij groot in... We hebben een test gedaan, die was negatief, maar dat hoeft niets te zeggen aangezien ik normaal gesproken pas volgende week maandag ongesteld zou worden. Ik moet in ieder geval nu stoppen met de pil en volgende week terugkomen met urine om opnieuw te testen. Dus ik moet nog een week in spanning zitten Ik houd jullie op de hoogte! Heb t mn vriend ondertussen verteld, hij wil heel graag kinderen maar nu nog niet aangezien ik nog op school zit. Het is ook nog echt niet handig nu, maarja, hij zei ook, het komt allemaal wel goed en we vinden wel oplossingen! Dus dat viel gelukkig ook mee. Afwachten maar...
Ja dat wordt afwachten. Maar wel fijn dat je vriend er zo leuk op reageert. Had ook heel anders kunnen gaan. Succes met de spanning en laat je het nog even weten?
veel succes meis, een vriendin wist ook niet dat ze zwanger was en heeft zelfs tot haar 4 maand de pil genomen en was steeds ongestels, raar he
Jeetje nog een week afwachten... hoop voor je dat je na die week ook echt duidelijkheid krijgt, succes in ieder geval!
Afwachten dus....maar je moet dus nog een volle week? Dan heb je wel snel kwaaltjes trouwens...maar ja, dat hebben sommige vrouwen zo snel.... Nou meid...gelukkig staat je vriend er zo positief tegenover he...das een geruststelling... Wachten maar weer..............