Hoi, Even een vraagje: ik ben in november gestopt met de pil en ik zit dus nu in ronde 4. Mijn eerste menstruatie na de pil was slechts 4 dagen overtijd (wat ik een hele prestatie vond). Maar nu heb ik vrijdag mijn regels terug gekregen (tot op het uur correct na 28 dagen, heel regelmatig dus). MAAR: vrijdag heftig bloedverlies (normaal is dit een inloopdagje met een vaag streepje bloed), zaterdag een beetje en vandaag heb ik maar 1 verbandje gebruikt. Normaal duren ze toch een dag of 5 en nooit zo weinig. is dit normaal, is dit ontpillen, is dit een of andere ziekte of hormoontekort? Groetjes
Wat ik hier lees kan ook dit varieren, zou me niet meteen ernstige zorgen gaan maken hoor! Groetjes Jelske
Hoi Heleen, Nadat ik vorig jaar maart met de pil gestopt ben, ben ik ook veel korter ongesteld dan tijdens de pil. Bij mij is het meestal 1 dag heel heftig, de tweede dag al stukken minder en de derde en vierde dag is het alleen maar heel weinig bruin bij het afvegen. En dat terwijl ik tijdens het pilgebruik altijd een week lang ongesteld was. Ik zou me er dus geen zorgen over maken