Ja ik vond het ook al vrij snel. Geen volle week meer, maar meestal word ik zondag en soms maandag ongesteld, dinsdag moet ik zoiezo terugkomen. T begon 3 dagen geleden met misselijk en zuur, toen buikpijn, soort menstruatiepijn maar dan anders, opgezetten buik en daarna pijnlijke borsten. Vanmorgen voelde mn borsten helemaal beurs aan en een tepel als ik daar alleen al over wreef deed onwijs veel pijn. Ben idd blij dat mn vriend vrij positief reageerde, had t eigenlijk anders verwacht. Als ik wat weet horen jullie het!
Vorige maand heb je die kuur gehad zei je, en die viel precies tijdens de stopweek, je zegt dat jullie het daarna alle keren daarna met condoom gedaan hebben, maar ik begrijp dat je na die stopweek wel gewoon weer met de pil bent verder gegaan? Als je aan de pil bent is het de pil die de rijping van je eitje onderdrukt en dan kun je eigenlijk niet je vruchtbaarste dag uitrekenen vooral niet omdat je na die stopweek weer aan de pil gaat, een enkele keer gaat het idd mis maar omdat je die kuur tijdens je stopweek hebt gehad lijkt me de kans op zwangerschap minimaal in tegenstelling wat je ha je heeft verteld dat hij de kans groot acht . Daarbij met het gegeven dat je nog 5 dgn de pil zou moeten slikken (dus zou je al 3 wkn verder zijn weer dan die stopweek) als je dan al bevrucht zou zijn zou je nu onderhand wel een positieve test in handen moeten hebben meid . Hoe het ook zal aflopen 1 geluk heb je in ieder geval en dat is dat je vriend in ieder geval graag kinderen zou willen, dat het nu niet uit zou komen is ook wel weer te overleven Maar nogmaals ondanks wat je nu voelt kan het ook zijn dat je gedachtes eraan ervoor zorgen dat je lichaam rare streken met je uithaalt .je pil zou ik gewoon uit zekerheid hebben doorgeslikt (zeker als het niet echt de bedoeling is) omdat het verder geen kwaad kan voor de kleine . Hoe dan ook heel veel succes meid en maak je niet te druk Liefs smoekie
Sorry sorry sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten! heb veel gewerkt afgelopen week en geen internet gehad :S Maar ik ben niet zwanger. Op het moment dat de arts dat vertelde was ik erg teleurgesteld maar toch ook wel opgelucht... Dat je lichaam je zo in de maling kan nemen... Wat het wel is weten we niet precies, veel verschijnselen van pms maar de misselijkheid past daar weer niet in. Maar dat kan weer komen door spanning en stress... Nou meiden ik wil jullie bedanken voor jullie steun, heb er wel veel aan gehad! En ik hoop hier over een jaartje of 2 weer te zijn met een geplande zwangerschap! Liefs Noeska