Ongepland??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jadaiya123, 12 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jadaiya123

    Jadaiya123 Nieuw lid

    11 aug 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hey dames ,
    Ik heb een fout gemaakt die ik niet terug kan draaien
    Ik heb seks gehad rond mijn vruchtbare dagen , 2dagen voor mijn ovulatie , op mijn ovulatie en de dag erna … wat dom is ik weet t … ben nu 6 dpo en heb af en toe wat steekjes bij mn tepels ook , spierwit waterig afscheiding.
    Hoe groot is de kans dat ie raak is?
    Ik kan volgende week al testen, en is ie positief neem ik mijn verantwoordelijkheid, en zorg ik voor t kindje met alle liefde.
     
  2. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Ongeveer hetzelfde gehad. Achteraf 2 dagen voor mijn ovulatie. Ik was daarna zwanger. Maar dit is mijn zesde zwangerschap en hier is het altijd meteen raak, dus dat was eigenlijk ook wel te verwachten.
    Hoe groot de kans bij jou is, kan ik natuurlijk niet berekenen. Kan alleen zeggen dat ondanks dat je het niet wilde, je in ieder geval goed je best hebt gedaan.
    Zou proberen je niet teveel te focussen op de symptomen, want die kunnen er eigenlijk nog niet zijn, aangezien de innesteling en de hormonen die daarbij horen pas nu ongeveer gaan plaatsvinden.
    Ik duim in jouw geval dan dat het loos alarm is en zou voor betere anticonceptie zorgen, als je geen zwangerschap wilt. Dat zeg ik dus ook net zo hard tegen mezelf. ;)
     
  3. Zuremat

    Zuremat Actief lid

    5 jan 2021
    434
    668
    93
    Vrouw
    Dit dus..
     
  4. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Misschien wist ze niet dat het haar vruchtbare dagen waren.. kan me zo voorstellen als je er niet mee bezig bent dat je dit niet bijhoudt.
     
  5. Jadaiya123

    Jadaiya123 Nieuw lid

    11 aug 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Ja klopt dit was dus t geval bij mij wat achteraf heel dom van me is geweest want meestal check ik altijd mijn menstruatie app en vrijen we niet op mijn vruchtbare dagen , want geen enkel anticonceptie laat me goed voelen.
     
  6. Jadaiya123

    Jadaiya123 Nieuw lid

    11 aug 2021
    3
    0
    1
    Vrouw

    Hele lieve reactie van je ! Ik ben meestal heel alert als t gaat om onveilig vrijen tijdens de vruchtbare dagen , maar dit keer niet gecheckt wat anticonceptie betreft , mijn lichaam kan niks aan , ik heb bijna alles al geprobeerd , niks wat me goed laat voelen.
     
  7. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Maar op deze manier is de kans natuurlijk wel aanwezig dat je zwanger wordt. Een app kan bovendien ook niet in je lichaam kijken wanneer je eitje springt.

    Hoelang heb je al klachten?
     
  8. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.853
    1.668
    113
    Vrouw
    Een app is niet echt betrouwbaar. Als je echt niet zwanger wilt worden ga dan altijd met condoom of zo'n ladycomp in combinatie met condooms.
    Niet dat je daar nu wat aan hebt maar mogelijk in het vervolg wel als het nu niet raak blijkt te zijn.
     
  9. Dominique87

    Dominique87 Bekend lid

    28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Mja als je het niet wilt dan neem je de pil een spiraal een condoom en noem ma op . Of morning-afterpil achter pil zou ik zeggen
     
  10. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Eens. Ik ben echt niet voor de methode van ts maar ik probeer het positief te bekijken. Maar hè ze gaat toch niet meer reageren waarschijnlijk, dus het zal wel niks zijn ;)
     
  11. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Geloof ook niet dat ze meer gaat reageren.

    Haha ik ben dom geweest om 2 dagen voor, op de dag van ovulatie en de dag erna seks te hebben.
    Dan heb je minimaal 4x seks gehad en geen moment na de eerste of 2e x dat je denkt oeps dit is niet handig.
    Geloof er helemaal niks van dat dit ongepland was.
     
    Zuul, vrouwvan, Fennec en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina