Abortus is geen voorbehoedsmiddel, dus als je man echt geen kinderen meer wilde, had hij even langs het ziekenhuis moeten wippen en zichzelf moeten laten helpen. Ik heb een abortus (curretage) gehad omdat mijn kind niet levensvatbaar was. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed en elke dag huil ik om mijn kind. En dat terwijl ik de enige juiste keuze heb gemaakt! Voor jou geldt dit niet. Je verziekt je leven om iets wat echt niet nodig is. Kies voor jezelf en je kind en als je man dan echt zo zeker is van zijn zaak, dan is dat zijn probleem. Doe jezelf dit gewoon niet aan!
zo dames jullie zitten ook te wachten op mijn antwoord sorry was ff iets tussen gekomen voor de mama's die heel veel verdriet hebben omdat ze een curretage/abortus hebben ondervonden daar voel ik heel veel mee ook meiden die in die molen zitten omdat hij of zij moeilijk zwanger kunnen worden dat zijn een van de redenen dat ik ook maar niet 1 sec over na hoef te denken voor een AB zo heb ik wel meer redenen hiervoor dames ik heb een goed gesprek met mijn mannetje gehad we hebben elkaar gelukkig goed uit kunnen laten spreken veel verteld wat ieder er van denkt en voelt de brief heeft hij niet gelezen maar vluchtig overheen gekeken heb hem gevraagt eerst dat goed te lezen want daarin staat hoe ik me voel wat ik denk en alles opgeschreven heb omdat ik dan rustig kan verwoorden zonder in de reden gevallen te worden. nou al met al een heel goed gesprek gehad hij weet dat ik het wil houden en ook wat mijn redenen daarvan zijn ook heb ik natuurlijk zijn gedachtes gerespecteerd en ik weet zeker dat we hier uit komen. heb wel heel duidelijk aangegeven dat ik hierna gelijk een sterilisatie wil. gelukkig gaf hij al aan dat het niet mijn fout was en daar was ik wel heel blij om, maar dat had hij al in het begin tegen mij gezegd. er is nu een hele last van mijn schouders af ik weet wel dat we er nog lang niet zijn mijn mannetje zal eerst alles moet laten bezinken en alles op een rijtje zetten dan zal hij zeker bijtrekken maar het heeft zijn tijd nodig maar die zal ik hem ook geven. ik vind het lief hoe jullie gereageerd hebben ondanks ieder zijn eigen mening heeft heb ik wel hier veel aan gehad. ik wil even duidelijk benadrukken dat het niet mijn bedoeling is geweest om mama's of mama's in spee veel verdriet aan te doen mijn gedachgte over een ab stond ver van mij af, maar zat echt mee hoe ik mijn mannetje dit alles kon uitleggen. en dat hij makkelijker tegen mij zei van oh laat het maar weghalen.. het is niet dat je zomaar even na de slager toe gaat er gaat heel wat verdriet mee gepaard en dat heb ik hem gelukkig duidelijk kunnen maken aan hem.en idd hij vond het ook een beetje bod. mochten er nog veranderingen komen laat ik het jullie weten maar voor alsnog hartstikke bedankt meiden. dikke knuf voor jullie allemaal
Ik heb er inderdaad gisteren nog vaak aan moeten denken en ik ben heel blij voor je dat je al zover bent met je man. Meid ik gun je het allerbeste toe ne ook al ken ik je niet zo persoonlijk kun je mij altijd bereiken als je je verhaal kwijt wil. Liefs nance158
Jeetje Mandy, wat een toestand! Meid denk je wel aan jezelf, want hij is wel geschrokken en bang , maar jij dan? Jouw emoties hierbij dan, ik neem aan dat jij ook geschrokken bent en bang wat dit allemaal de komende tijd teweeg gaat brengen. Let je er wel op dat je ook aan jezelf denkt en dat niet alles om je man zijn emo's draait? Hij wordt wel onverwacht vader weer maar jij ook weer moeder! Hoe dan ook, gefeliciteerd! Het is en blijft een geschenk
dank je wel nance en mamadeluxe ik denk zeker aan mezelf en doe er ook alles aan om dit wondertje niet te verliezen. door omstandigeeden bij ons eigen lijntje ( maartmama's) ben ik me desondanks sterker gaan voelen en heb mede door het gesprek van gisteren het gevoel dat ik de hele wereld aan kan. vanaf nu zal ik me ook meer kunnen ontspannen en de rust vinden om ondanks veel verdriet en tegenslag toch te kunnen genieten van mijn 4 kids.
meid wat betreft je financiele plaatje een extra mondje zou dat echt zo heel veel verschil maken? ik ben ook sterk tegen abortus ik moet zeggen als mijn man zoiets aan mij zou zeggen sorry but hit the road jack maar das mijn instelling en geloof me ik praat niet makkelijkk maar uit ervaring met mijn eerste kindje. ik kan je alleen maar zeggen doe waar JIJ voor staat en niet een ander ook niet je eigen vent.