vorige week dinsdag flinke kramp in bm steken in liezen de bijna flauwgevallen in een keer heel heet zweet brak me uit en na 20 min was het over verder paar dagen beurs gevoel als ik me buik aanraakte en af en toe krampjes die dag daarna over tot zaterdag weer wat krampjes en een paar dagen al last van trage stoelgang moet vandaag ongi worden maar nog niks bijzonders te melden alleen wat bruin verlies gehad in maandverband bij afvegen niks bmm ligt al paar dagen heel hoog en is hard vandaag wel veel vochtiger binnen dan afgelopen dagen al 2 x getest met 2voor5 van kruidvat gisterochtend ook nog maar was negatief dus ja wat moet je nou denken
Ow vervelend, zoiets had ik vorige ronde ook. Ik had echt zoiets van nu is het raak. Maa toch ongi geworden ook beetje raar( 2 dagen waarvan 1 heel heftig) maar nu niets meer aan de hand dus gewoon weer verder met de volgende ronde. Sterkte er mee!
Ja vandaag toch echt ongi maar daar ben ik eigenlihk ook wel blij mee 21 jan mirena verwijderd daarna niks gehad dus was al bang dat ik lang kon wachten op ongi worden 11 feb ontrekkingsbloeding gehad en nu ongi dus hopen dat mijn cyclus zo blihdt dan weet ik wanneer ik mijn eitje ong krijg dus op naar de volgende ronde met met een iets zekerder gevoel