worstenbroodjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cat2, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik vraag me ineens af of ik worstenbroodjes mag eten. De feestdagen komen er weer aan dus ik vraag het me af :)

hetzelfde geldt voor bonbons. Die met alcohol sowieso niet. Maar er zit soms toch ook mousse in of zo. Dat mag toch ook niet?

wie kan me helpen hiermee?

2. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Worstenbroodjes gaan thuis in de oven en dat dood alle bacterien. Dus volgens mij mag dat gewoon. Ik heb me in het begin klem gegeten aan saucijzenbroodjes en kaasbroodjes.

Bonbons lijkt me geen probleem, maar dat weet ik niet zeker. Sowieso geen likeur bonbons inderdaad.
    Maar ik denk telkens als ik twijfel, als het zo lang houdbaar is, dan kan er niks rauws inzitten.

Vraag het anders even aan de VK.

3. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als dat zo van die bonbons.. Heb er van de week stiekem een paar gesnoept! :$;)
    Ik zou het niet weten, ook dus niet over nagedacht dat dit misschien niet zou mogen.

4. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Worstenbroodjes mogen sowieso en de alcoholvrije bonbons ook voor zover ik weet. Vaak worden bonbons van chocola gemaakt en chocola mag je gewoon tijdens je zwangerschap.

5. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Trouwens ik denk dat het alcoholpercentage van de 'alcohol bonbons' zo laag is dat je die zelfs mag eten. Maar goed, voor de zekerheid zou ik ze toch laten staan ;).

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik mocht ze niet van de vk ;). worstenbroodjes mag uiteraard wel. Die met mousse.....geen idee. Ik ga er vanuit dat als ze van de supermarkt zijn wel, zijn ze van de chocolaterier zou het kunnen dat de mousse vers is bereid en dat je ze dan niet mag.

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Mag je idd gewoon eten :)
    ik eet worstenbroodjes regelmatig haha
    en Bonbons mogen ook gewoon..

Bij gezondheid is trouwens een speciaal topic waar je al dit soort vragen kunt stellen waar je niet zeker van bent.

8. cat2

cat2 Niet meer actief

Dank jullie wel!

9. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Waarom zou je geen worstenbroodjes mogen eten?

Deel Deze Pagina