Hoi meiden, Ik zit in ronde 10 en deze keer duurt mijn cyclus wel erg lang. Op dag 48 had ik 's avonds een paar vegen rood bloed. Daarna niets meer (zit nu op dag 53), behalve zo nu en dan een klein beetje lichtbruine afscheiding. Ik mocht voordat ik dat bloedverlies had een bloedtest doen van mijn huisarts, maar omdat ik toen ongesteld geworden dacht te zijn, heb ik die test niet laten doen. Nu denk ik er alsnog over om bloed te laten prikken, omdat ik wil uitsluiten dat dat lichte bloedverlies een innestlingsbloeding was (ik ben immers niet opnieuw ongesteld geworden). Dan nu mijn vraag: hoeveel dagen na die (eventuele) innestelingsbloeding kan je een betrouwbare bloedtest uitvoeren. Ik vraag dit ivm de stijging van het hcg vanaf de innesteling...
Ja, dat weet ik, maar drie dagen geleden heb ik nog een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
Dan zal.een bloedtest nu niet.veel.meer inzicht geven vrees ik.als.de gewone test niks laat zien, zoveel dagen over tijd
Ik zou gewoon een bloedtest aanvragen! Het is misschien niet zo waarschijnlijk, maar toch is het wel mogelijk! Zelf zit ik op dag 47 en heb besloten dat ik op dag 50 bel! Ook ik heb negatieve testen....... Ben benieuwd hoe het gaat lopen voor jou!
Je kunt natuurlijk wel gewoon even bellen naar de HA en de assistente uitleggen wat het verhaal is. Je kunt erbij aangeven dat je er al één gepland had, maar die hebt geannuleerd. Heb je inmiddels al nieuws?