ongerust en erg zenuwachtig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tamara2101979, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Welkom!
    We hadden afgesproken te stoppen met de pil en we zien wel. Zo dacht ik er ook over. Maar vanaf dag 1 dat ik gestopt ben tot nu ben ik er best veel mee bezig. Zit elke avond achter de PC op deze pagina te kijken. Wij zitten nu in ronde 2! Heb eerste ronde ook veel last gehad van ontpillen moet zeggen deze ronde meevalt.

2. Dynesja

Dynesja Lid

19 okt 2008
    40
    0
    0
    Ik heb behoorlijke buikkrampen gehad en ik voel plotseling alles in mijn buik. Ik heb ook 14 jaar aan de pil gezeten en ben nu voor het eerst gestopt. Maar weet iemand of dat het mogelijk is de eerste maand al zwanger te raken? Of is dat haast onmogelijk? Nog maar een paar dagen en dan kan ik evt. testen. :rolleyes:

3. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    tamara21021979, heb je 's ochtends met ochtendurine getest? Dat is geconcentreerder. Als je veel (water) gedronken hebt, kan het zijn dat het niet geconcentreerd genoeg is. Heb je al een nieuwe test geprobeerd? Succes!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heehee,
    Uiteraard is het mogelijk om de 1e ronde al zwanger te raken, die geluksvogels zijn er zeker. Zoals mijn schoonzus en een vriendin. Helaas is het niet weggelegd voor iedereen maar ik geloof dat binnen 6 maanden zo'n 80% wel zwanger is...naar wat ik gelezen heb.

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden ik herken jullie verhalen zo ik had t ook elke keer weer misslijk pijnlijke borsten plassen emotioneel.....maar ik zit nu alweer in ronde vier en ben erachter dat je lichaam je dus behoorlijk voor de gek kan houden.....maar ik wil jullie niet ontmoedigen hoor want kan ook zo in de tweede ronde raak zijn!
    maar ik had t stiekem verwacht en dan valt dit toch tegen....terwijl ik weet dat je op een half jaar á een jaar voor moet tellen!
    ik hoop dat iedereen snel zwanger mag worden en succes allemaal liefs sjaantje

6. Dynesja

Dynesja Lid

19 okt 2008
    40
    0
    0
    Ik snap helemaal wat je bedoeld. Maar probeer mezelf wel met beide benen op de grond te houden, en ga er maar vanuit dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Kan het alleen maar meevallen en als het niet zo mag zijn dan gaan we op naar de volgende ronde. :D Maar vanaf het begin ben ik er ook al heel veel mee bezig. Veel erover gelezen enzo. Mn vriend baalt daar weleens van, echt spontaan is het klussen dan niet meer. :(

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het is ook allemaal zo hoor. Ik voelde vorige maand ook van alles...begon zelfs te denken dat het weleens raak zou kunnen zijn. Terwijl ik van te voren tegen mezelf heb gezegt dat ik niets moest willen forceren e.d....maar toen ik op een gegeven moment zoiets had van...krampen, misselijk, hoofdpijn..begon ik mezelf wel een beetje gek te maken :(
    Het klussen moet idd ook leuk blijven maar als je weet dat je in je vruchtbare periode zit dan klus ik liever een keer te veel dan te weinig maar mijn vriend dacht daar even anders over. Nu ik ongesteld ben zei hij gister dat hij het toch wel jammer vond.
    Maar goed, we gaan met frisse moed naar de 2e ronde en wie weet.

Liefs!

8. Dynesja

Dynesja Lid

19 okt 2008
    40
    0
    0
    Hahaha, ja je vriend mag er weer voor...Ach weet je, als het ons gegund is dan komen wij vast een keer aan de beurt toch. Ik hou op dit punt mijn temperatuur bijvoorbeeld nog niet bij en doe ook nog niks met ovulatietesten. Anders maak ik mezelf nog meer gek. Doe jij daaraan?

Liefs

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja inderdaad, ik zei al...bij mij werkt het i.i.g (fijne cyclus van 28 dgn) nu jij nog haha.
    Ik moet helaas tempraturen omdat het bij mij niet goed zit (linkereileider dicht en rechter eileider vernauwd) dus moet ik van mijn Gyn mijn cyclussen bij houden voor als het ooit op IVF uitkomt. Daardoor denk ik er ook zoveel aan en dat vind ik helaas wat minder, aan ovulatietesten e.d wil ik dus echt niet beginnen want dan maak ik mezelf helemaal gek.

10. Dynesja

Dynesja Lid

19 okt 2008
    40
    0
    0
    Tjee zeg, daar wens ik je veel succes mee. Je wordt hopelijk gauw zwanger :)

Zelf hoop ik ook niet tegen al teveel problemen aan te lopen, want de tijd begint nu wel te dringen. We hebben er heel lang mee gewacht....maar nu ik de 30 ben gepasseerd werd het toch wel tijd voor actie. Klussen dus maar....
    Ik hoop alleen wel dat ik mijn vruchtbare periode een beetje goed kan inschatten.

Deel Deze Pagina