ongesteld of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney12445, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    Hoihoi,

na het stoppen met de pil, duurde hetnogal een tijdje dat ik ongesteld werd.
    Alleen ik weet niet echt of dat ongsteld was.

Ik kreeg na 10 weken ongeveer een roze afscheiding. Dat had ik oor 3/4 dagen. En daarbij had ik dan ook echt ongesteldheidskrampen. Geen bloed.

Dat is nu 2 weken geleden.

Kan ik die afscheiding als ongesteldheid rekenen? Of was dit toch niet mijn ongi.

Ik had trouwens een dag voordat die afscheiding begon een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Dus ben niet zwanger.

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    hoi,
    Ik heb dat nou ook, alleen was t bij mij 1 dag rozig/rood en 3 dagen meer bruin.
    Ik weet zelf nou niet of dit ongie is geweest. Ik ben wel overnieuw begonnen met tellen.
    Ik denk zelf dat dit echt met het ontpillen te maken heeft, bij mij dan.

hoelang ben jij al gestopt dan?

3. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    Ik was eigenlijk in Maart al gestopt. Maar in vanaf Mei was ik weer begonnen. Dit had ik 1 maand gedaan. Daarna weer gestopt.

Nu blijf ik vd pil af. Toen ik stopte duurde het 10 weken voordat ik die afscheiding kreeg.

Ik denk ook dat ik gewoon anaf dan ga tellen .

Want ik zag gister en eergister witte afscheiding die je als een draadje kan maken. Dat is tog meestal als je vruchtbaar bent?

Maarja dat had ik ook volgens mij 8 weken voordat ik die afscheiding kreeg. Dus heb mijn hoop er nog niet op gezet.

Ik heb nu zoiets van.. Ik wacht wel rustig totdat het gewoon een x raak is. Natuurlijk blijf je wel weer elke maand hopen. Maar het komt vanzelf wel wanneer het zo moet zijn.

4. sdon

sdon Lid

9 sep 2008
    96
    0
    0
    hoi

als ik jullie was zou ik voor de zekerheid toch een zwangerschapstestje doen?

5. sdon

sdon Lid

9 sep 2008
    96
    0
    0
    hoi

als ik jullie was zou ik voor de zekerheid toch een zwangerschapstestje doen?

6. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik wacht het wel eff af want ik heb voor de rest nergens last van.
    Ik ben weer overnieuw begonnen en zie het wel.
    Misschien dat t de volgende maand er anders uitziet (m'n ongie)

Deel Deze Pagina