Hoi dames, Ben er nog maar net achter dat ik zwanger ben en ondanks dat ik het al een keertje heb mogen meemaken, vraag ik me af of het met 4 weken normaal is dat je, bij inspanning (lopen, schoonmaken), last hebt van een trekkerig gevoel in je onderbuik? Beetje spierpijnig??
ten eerste: gefeliciteer met je zw.schap!!!!!!!! heb het ook gehad, al wist ik toen niet dat ik zwanger was... achteraf gezien begon het idd ook bij 4 weken... bij mij heeft het aangehouden tot de 12e week....als het lijkt op ongi-pijn, grote kans dat je last hebt van bandenpijn...
Heb ik in het begin ook gehad. De vlk zei dat het bandenpijn is en heel normaal. Niks om je zorgen over te maken. En gefeliciteerd natuurlijk!!!
ik had ook een soort spierpijn en had geen idee waar het vandaan kwam. WIst toen nog niet dat ik zwanger was.. dus volgens mij kan het geen kwaad. in ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan en hopelijk niet te veel klachten. gr.rensje
ik heb/had het ook soms zelfs stekerig en vanaf ruim 5 wkn soms ook een pijnschuit in de buurt van m'n heupen vooraan zeg maar, soms voel ik het zeg maar ook van onder van binnen