Hoi allemaal, Ik ben er net achterkomen dat ik zwanger ben . Ik ben ontzettend blij maar aan de andere kant hoop ik nog steeds bv te blijven geven aan mijn oudste zoontje. Na de bevalling wil ik nog steeds bv geven aan mijn andere zoontje voor nog ongeveer 6 maanden . Mijn vraag is kan dat nog steeds? Ik wil heel graag mijn oudste zoontje bv geven totdat hij 2 jaar is. Zijn er ook moeders die hier ervaringen mee hebben gehad ? Veel liefs, Visitor
Gefeliciteerd! Blijf vaak aanleggen, geef zo min mogelijk ander drinken en ga eventueel extra kolven. Normaal gesproken heb je een stabiele productie rond 11 maanden. Waarschijnlijk zal het aanleggen met vlagen pijnlijk zijn, ook kan je kind droog drinken, gedurende een aantal weken. Zo lang je ervoor zorgt dat je kind de drinktechniek niet verleerd, gaat hij moeiteloos verder drinken als je eenmaal bevallen bent. De smaak van de BV kan veranderen tijdens je zwangerschap, en je kind kan dit merken. Het is gewoon afwachten hoe je kindje op de melk reageert, die onder invloed zal zijn van de hormonen die in je bloed zitten. Ik heb gedurende mijn hele zwangerschap bv gegeven aan mijn oudste. Het was af en toe wel even kiezen op elkaar. Hij ging van 3 naar 1 voeding op een dag, meer wilde hij niet. Na week 28,had ik weer melk. Vanaf week 18 dronk hij *droog*. Na de bevalling dronk hij 6 dagen niet, hij was toen 2½. Daarna begon hij heel rap weer te drinken, nu zo´n 3x per dag. Je kan een Lk inschakelen, zij kan samen met jou, kijken naar de BV in combi. met de zwangerschap.
bedankt meid voor je snelle reactie ik heb inderdaad een tegenslag gekregen en mijn melkproductie verminderde erg snel ik heb toen extra aangelegd en nu is mijn melkproductie weer op pijl ik hoop dat het zo blijft