Ongerust. Ik heb geen zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dooo88, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Dag meiden

    Ik ben nu nog maar net zwanger, maar eigenlijk heb ik totaal nergens last van alleen een opgezette buik en een heel klein beetje meer moe... Bij men 2 andere zwangerschappen voelden ik ook niets en die zijn geëindigd in een miskraam :( en vandaar mijn ongerustheid... Zijn hier meiden die ook helemaal nergens last van hebben?

    Liefs
     
  2. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb (gelukkig) nog geen miskramen gehad, maar ik weet wel dat de meeste kwaaltjes pas rond 6 weken begonnen bij mijn zwangerschappen.
    Ook nu. Tot afgelopen maandag voelde ik me aardig (alleen wat moe en af en toe wat krampjes in onderbuik en opgeblazen buik eind van de dag) maar sinds maandag dus aardig misselijk en weinig trek en meer moe, dus nu begint het pas echt te komen die kwaaltjes.

    Gefeliciteerd in ieder geval en probeer er zoveel mogelijk vertouwen in te hebben, de mate van kwaaltjes zegt niks over wel/niet goed zitten van een zwangerschap.
     
  3. Koetje

    Koetje Fanatiek lid

    22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik heb bij de zwangerschappen van mijn meiden ook nergens echt last van gehad. Ook nu voel ik alleen wat gerommel maar het is nog pril;). Het is echt niet zo dat je ergens last van 'moet' hebben, al snap ik dat je onzeker bent na die miskramen.
    Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam...
     
  4. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Wat fijn dat jullie zo snel reageren...! Ben blij dat er ook meiden zijn die dus niets voelen :) net men HCG laten prikken en krijg morgenvroeg de uitslag duimen maar!
     
  5. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannend die uitslag!duim voor je voor een positieve uitslag!
     
  6. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Is superlief madeliefje!!!
     
  7. kath

    kath Actief lid

    27 okt 2012
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heeft de hoeveelheid symptomen die je voelt echt maar weinig te maken met het feit of het al dan niet goed zit.
    Sommige meiden voelen niks en krijgen gewoon 9 maanden later een hartstikke gezond kindje hoor! Ik denk dat je je pas zorgen moet maken als je symptomen hebt en deze vrij plotseling sterk afnemen in een korte tijd ofzo? Verder beginnen kwaaltjes inderdaad pas na een week of 6-8 bij de meesten...

    Hier draaien de duimen!!
     
  8. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0

    Wat lief kath dank je!! Je hebt gelijk zo zorgen maken haalt ook niets uit het enige is gewoon afwachten en idd als je symptomen afnemen zit het biet goed dus ik kan ook alleen maar blij zijn als het zo blijft of als er bijkomen :)
     
  9. Lorelai10

    Lorelai10 Lid

    25 dec 2012
    39
    0
    0
    Gent
    Mijn mama vertelde dat ze van haar beide zwangerschappen nooit iets gevoeld heeft. Omdat ze erg onregelmatig was, wist ze het trouwens van mijn zus maar na VIER MAANDEN, omdat ze net niets voelde.

    Dus wees blij, geniet, een positieve test is een positieve test!!! Het is niet omdat het eerder fout liep dat het nog eens fout zal lopen!

    Lieve groetjes,
    Lorelai
     
  10. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Jullie hebben gelijk! Maar dat wachten enz zet je altijd aan het denken hè... Ik zie dat we gelijk zijn met onze bannen ! Gefeliciteerd :) jij last van kwaaltjes?
    Liefs
     
  11. MamaJulia

    MamaJulia Bekend lid

    11 okt 2012
    719
    0
    0
    Hoi Doooo, ik heb nog steeds nergens last van maar inmiddels heb ik toch al een fijn buikie.. Je hóéft echt nergens last van te hebben en toch kun je hartstikke zwanger zijn.

    Wel is het heel raar omdat je geen verschijnselen hebt maar het wel degelijk bent. Ik geloof dat ik pas echt overtuigd was toen ik mijn kindje begon te voelen. En gelukkig voor mij was dit al best vroeg.

    Succes!
     
  12. wendyken1982

    17 jun 2012
    30
    0
    0
    hey
    ik zat met dezelfde vragen of jij,
    ik heb ook weinig of geen symptomen,
    heb volgende week donderdag pas eerste afspraak bij gyneacoloog
    dus ook hier is het heel spannend afwachten.
    en aangezien ik in juni 2012 een bbz gehad heb bden ik ook super onzeker hoor..
    ik probeer (hoe moeilijk het ook is) gewoon verder te gaan met mijn leven alsif er nx aan de hand is, tijd gaat veel sneller dan :)
    veel succes met de uitslag
    groetjes Wendy
     
  13. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Leuk te horen! Fijn dat het dan toch wel kan! Succes nog verder!
     
  14. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Ik heb ook volgende week vrijdag de eerste echo wegens m'n miskraam verleden... En het is heel spannend dit... En die onzekerheid van je snap ik 'aar al te goed! En ik ga dat ook eens proberen te doen :)
    Jij ook nog succes verder!!!
     
  15. Liescakes

    Liescakes Actief lid

    7 jun 2012
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

    Ik begon ook bij 6 weken pas wat te merken qua misselijkheid e.d. en flink ook (bleeehhhhh). Tot die tijd nergens last van, wel erg gevoelige borsten :).

    Ik snap dat je onzeker bent na die miskramen maar je hebt het helaas niet in de hand. Dus totdat je een hartje ziet kloppen....zou ik er lekker van genieten :).

    Liefs, Lies
     
  16. Veratje

    Veratje Actief lid

    29 aug 2012
    228
    1
    0
    Hoi Doo,

    Ik heb er ook totaaaaaall geen last van! Voel me juist energiek en vrolijk.
    Ik heb al 4 verschillende zw testen gedaan om er zeker van te zijn.. Puur omdat ik geen symptomen heb.

    Ik denk continu: ben ik misselijk? Moet ik vaker plassen? Ruik ik alles beter? Maar nee, ik maak alleen mezelf gek. :)
     
  17. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Haha veratje zo zit ik hier dus ook!!! En er liggen ook al 4 testen in men laatje :D nog veel succes met je zw !!
     
  18. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Dank je lies!!!
     
  19. Groovy87

    Groovy87 Bekend lid

    15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hier hetzelfde.. Ik heb dan geen miskraam gehad maar het enige wat ik voel is een zeurend gevoel in mijn onderrug en gerommel in mijn buik! Ben er ook erg onzeker over, wil het liefst blijven testen.. Maar eergisteren gaf de cb test duidelijk zwanger 1-2 aan, dus moet er denk ik ook gewoon wat vertrouwen in hebben. Volgende week komt mvm dus mag ik denk ik nog 1 keer testen haha :D
     
  20. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0

    Leuk!! Hopen op een knaller :D
     

Deel Deze Pagina