16 maart hebben mijn vriend gevreeën. Ik weet niet of ik toen een eisprong had, omdat we het even hebben los gelaten (we waren veelste druk met zwanger worden, en vrijen alleen op de MOET dagen) Dat was niet zo leuk en fijn meer. maargoed. nu is het zo dat, ik na 4 happen eten bom vol zit...15 min later me darmen enorm hard beginnen te brommen, voel dat ook echt...nu een apart iets...branderig en jeukend gevoel van onder...heb geen infectie aan gezien ik daar vandaag gelijk mee naar de dokter ben geweest, wel was het wat rood en beetje schraal. We hebben pre-seed glijmiddel gebruikt dus ik was wel nat genoeg...foei zeg, vindt maar niks om dat er zo neer te zetten haha sorry! Ook weer misselijk, en last van me borsten...mag van de gyn NIET testen...moet wachten tot de volgende afspraak bij haar (midden april) ivm bloedprikken voor me eisprong...ik ga ook niks hopen en niet erover na denken. maar van onder is zoooooooo irritant!!! Word er gek van...en dat ik zo snel vol zit...hou van eten, heel erg!! Maar vanaf maandag niet meer...wie kent dit? Of weet iets, over hoe ik het beste kan eten? Kleine beetje gedeeld over de dag? Of....pfff lastig hoe wij vrouwen soms in elkaar kunnen zitten, en daarover heerlijk kunnen klagen
ik zou een grote pot soep zetten en daar van eten .doe er wat pasta in zodat het een voedzame soep is en smorgends misschien een drinkyoghurt?dan heb je gegeten zonder een echt "maaltijdgevoel". waarom mag je niet testen?ik zou dat stiekem wel doen hoor
Dankje voor de tip!! Omdat ik het volgens de gyn anders tussen me oren krijg...omdat ik TE graag zwanger wil zijn...dus ga ik maar niet testen. haha
Misschien heb je darm probleempjes? Dan kan je ook vol gevoel hebben, rommelende darmen. Zelfs misselijk. Dit is vaak met obstipatie.
Nee dat eigenlijk niet...kan goed naar de wc en hoef niet meer als normaal...heb vannacht bijna niet geslapen, zo misselijk en raar gevoel in me lichaam...kan best zijn dat ik een griepje onder de leden heb. Even afwachten dan maar.
Nou dat enorme honger gevoel herken ik wel! En dat s'nachts misselijk ook! Ik kon alleen wel (en nog steeds) ook heel veel eten. Ik was toen alleen nog niet overtijd. Pas een klein weekje later testte ik positief. Heel veel suc6 met wachten!
Dan zou je nu plots wel een erg korte cyclus hebben, aangezien je vorige cyclussen allemaal 33 dagen of langer duurden? Je zit nu op dag 21 als je banner klopt? Ik zou wachten met testen in elk geval totdat je minstens op dag 30 zit van je cyclus. En intussen door blijven klussen. Mocht je op dag 16 inderdaad je eisprong hebben gehad, dan zit je nu pas net op 5 dagen later. Innestelling vindt veelal plaats rond 5 tot 10 dagen na eisprong, dus als het eitje al bevrucht is, zit je nu pas ergens rond je innestelling. Beetje vroeg voor een zwangerschapstest of symptomen (die je ook goed voor de gek kunnen houden). Heeft de arts je urine ook getest op blaasontsteking? Je hebt ook niet last van een schimmeltje? Want dat schrale branderige jeukerige gevoel ken ik in elk geval niet als zwangerschapssymptoom. Meer dan ongeduldig afwachten kun je nu helaas niet doen. Hoop dat je binnenkort een positieve test in handen mag houden!
Dankje! Ja..ik ben zo misselijk, wordt er gek van, en zo snel moe..net de slaap kamer gepoetst en gestofzuigt...lijkt wel of ik een hele marathon heb gerend...en zweet me kapot, zoooo irritant haha, maarja gewoon doorgaan, huishouden gaat gewoon door, maar dan met veel zit pauzes...
Je zit 13 dagen voor je nod? Dat is echt nog veel te vroeg om te testen en daarbij had je vorige week gevreeën met je vriend... Persoonlijk vind ik het wel heel extreem vroeg om nu al zwangerschaps kwaaltjes te hebben. Zeg nooit nooit maar testen zou ik nog niet doen. Dan is de test nog zeker negatief.
ik test ook nog lang niet...ik ben er ook niet veel mee bezig, met het zwanger worden. Heb nu mijn gedachten bij de honden, en we zijn bezig met een nieuw huis te zoeken, dus veel aan denken van een zwangerschap zit er nu even niet in. en misschien dat het dan sneller lukt
Ik lees nu je berichtje pas, sorry! Druk druk druk. indd, ik denk dat me lichaam me weer voor de gek houdt, daarom heb ik het maar los gelaten, en merk het wel wanneer het dan zover is. Het jeukende en branderige gevoel is weg, nee heb geen schimmel infecties, heb bloed geprikt en urine is onderzocht, alles was goed. ben zo gezond als een pier dus...gewoon afwachten...eerst maar een nieuw huis zoeken! Dan komt de rest vanzelf