Heb je helemaal gelijk in!! Ja vind het best spannend... He. Jij het al verteld aan iemand??? Gaan jullie eigenlijk naar de 9 maanden beurs?? Liefs
Ja aaa mijn ouders broer en schoonouders van mijn kant iedereen blij mijn schoonouders deden wat naf maar ik laat ze maar.... ze hebben al genoeg verdriet gedaan hiermee Weer waren wel van plan te gaan en jullie??
Tss laat ze maar?!! Snap niet wat sommige mensen hun probleem is ze lopen er precies altijd slechtgezind bij Wij zijn ook van plan te gaan maar we op die zaterdag dan heeft Vl. Alleen tijd X
Ik heb ook bijna geen symptomen gehad en ben inmiddels bevallen van een prachtige dochter Geniet ervan dat je zo weinig last hebt en maak je niet teveel zorgen... Heel veel geluk!
Dank je en natuurlijk gefeliciteerd met je dochter morgen weer echo met 9w5d. Bedankt voor je opbeurende woorden.
Heel veel succes morgen met de echooooo!!! Hier draaien de duimen al!!! Mamajojo ook succes!!! Ik duim vr jullie!!!
Oohh ik ben zo jaloers op jullie dat jullie geen klachten hebben. Ik heb de hele dag moe,misselijk enz enz enz.... Ruilen? haha
haha muis ja snap dat jij jaloers bent ja =) hopelijk voel jij je snel beter Letty ook succes met de echo spannend! Hier idd morgen ook. 9 maanden beurs ja daar ga ik heen en dan halve dag andere helft huishoudbeurs, want ga met iemand die niets met de 9 maanden beurs heeft en dus doen we 50/50 ben beniewd. ben nog helemaal niet zenuwachtig, gek he, het voelt zo goed dat als straks toch mis ik ik dikke klap krijg. maar goed heb genoeg afleiding tot morgen 13.45. Hoe laat moet jij letty?
@Dooo dank je liefie!!! @Spitsmuis ahhhhh sorry!!!!! Ik wel meer moe nu hoor maar nog niet bizarziek oid. @mamajojo ik moet om 15 uur en hoop dat alles goed is bij ons beide! !!! Ik ga als eerste duimen!!!!
Dank je! zal rond 15 uur extra duimen voor jou!! spannend he als je zo laat moet, heb je wel beetje afleiding? Doo dank je, laat idd ZSM weten!
Thnx dames ik ga mijn webwinkeltje maar een beetje vullen... mamajojo jij eerst! !! Thuiskomen met een mooie foto haha x
succe Letty net echo gehad. hartje klopte wel maar zwak nog, ook erg klein dus ze vermoed echt nog tussen de 6-7 weken, heb mezelf gewoon week terug gezet. maar ook leken het net twee zakjes, die in midden weer samen komen, alleen maar aan 1 kant zit dus een vruchtje. Andere kant zag ze helemaal niets. waren ook geen twee zakjes apart, nee in midden kwamen ze samen, beetje zandloper beeld. donderdag 7 feb een echo door een wat meer ervaren echoscopist, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo heel blij, raar vruchtzakje en nog zwak kloppend hartje. ze had over diapauze ofzo dat je dan weekje terug gezet word omdat het vaak gebeurd dat ze wat later beginnen met groeien, maar ook vind ik die vruchtzak vorm geen fijn idee ik hoop dus idd dat ik 6 weken ben en miss gewoon een eeneige tweeling geweest waarvan er 1 het red, dat zou mooi zijn. niet dat het dadelijk weer stopt met kloppen
Ah wat naar dat je nu nog geen zekerheid hebt! ! Ik blijf voor je duimen en hoop s dat het gewoon een weekje verschil is!!! Ik snap je onzekerheid heel goed lieverd. ..... als ik iets kan doen. ... mail gerust. Mijn echo was goed zal straks een foto plaatsen. Dikke knuffel en ik denk aan je!
Wat naar mamajojo!!! Ik hoop echt dat je snel zekerheid hebt en dat alles zeker goed mag gaan!!! Kan zijn dat je veel vroeger bent want met 6 weken klopt het hartje pas en bij mij was het ook wat trager dus ik duim vr je!!!! Letty gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu!!! Kijk uit naar de foto!!!
oh had jij dat ook dat de hartslag wat trager was? oh ok. ja zou best kunnen dat ik ipv 7+1 gewoon 6+2 ben ofzo, tja tis afwachten, moet maar van beste uitgaan maar automatisch krijg ik weer desjafu naar de miskramen waarin ik ook steeds moest afwachten, alleen had ik toen bloedverlies en was er geen vruchtje te zien of zat er bloed bij. ik heb helaas geen foto. nu is wel zo dat mijn VK niet zoveel ervaring heeft, dus wie weet is dit iets bekend bij een gyn maar kent zij het toevallig niet, donderdag zit ik wel bij een man die lesgeeft in echo maken en ook HA is. schijnt alleen dat die man geen word teveel zegt dus goed of slecht meer niet, dat vind ik zelf moeilijk dus hopen dat het goed is.