ze weet niet hoe de dag loopt dus ze weet niet hoelaat. ik blijf gewoon thuis en in de buurt van de praktijk, zodra ze me belt dan ga ik meteen erheen, ze maakt dus een gaatje. ja het zou mooi zijn als alles ineens wel goed is, en anders dat ik wat gegevens heb zoals BMP en grootte vructzak enzo.
fijn dat je morgen ertussendoor kan want die onzekerheid is ook niks! Ik ga wqeer heel hard duimen en hopen dat er toch positieve veranderingen zijn!
Dank je wel. Voel me wel op en top zwanger. HCG zit dus wel goed, alleen zegt dat helaas niets ach ik hou me vast aan dat afgelopen weken vruchtzakje gewoon gegroeid is, en lees wel meer gekke verhalen.....straks leest iemand mijn verhaal en is dan onzeker en dan ben ik 23 weken =) verwacht morgen nog geen duidelijkheid hoor, want tja is maar 1,5 dag, maar als ik maten heb kan ik verder. misselijk joh vandaag haha, en stekjes bij me heupen, de boel is wel druk daar. voel me eigenlijk schuldig als ik morgen niet naar de gym ga voor me dochter, maar zou wel lekker zijn beetje rustig aan doen voor ik naar de VK mag, maar voel me dan zo gemeen, zij vind het zo leuk. zou ze het missen denk je? jij al zenuwachtig Doo?
Hoi dames, ik klets even mee. Ik ben vandaag 6w2d zwanger en heb ook helemaal geen symptomen! Alleen af en toe wat ongigevoel in mijn onderbuik, maar dat is steeds maar eventjes.... Gevoeligere borsten dat wel, maar niet pijnlijk. Verder voel ik me helemaal goed! Wat me ook erg onzeker maakt, gaat dit dan wel goed??? Vrijdag hebben we de eerste echo, vind het zo spannend.....
sorry lieve meiden, helaas nog niets. ik denk dat ik na het spreekuur kan, dus ik sta standbye, er zit nu wel meer dan 48 uur tussen, dus miss is er al meer duidelijkheid,
dit ga je niet geloven!!! ALLES WAS GOED< TOTAAL ANDER BEELD DAN MAANDAG zal even uitgebreid schrijven maar dan weet jullie alvast, en ook gewoon 7weken!
nou ging daarheen, meteen zag ze netjes 1 mooie grote vruchtzak, maten precies 7 weken, kindje zat erin met MOOIE hartslag, dooier, en navel streng en was ook precies 7 weken...dus perfect in verhouding niets meer te zien van een 2e zak of rare vorm....ook geen trage hartslag
Wowwwwwww wat ben ik blij voor jullie! !! Wat heerlijk meid en nu genieten geen reden meer tot zorgen! !!! Wauw♥ GEFELICITEERD!!!!!!!! knuffffff
Oooooohhhh super goed mamajojo!!!! Echt fantastisch nieuws !!! Ben super blij voor jullie! Genieten maar!!!
Wauw namajojo wat een prachtecho!!!!! @Dooo ik ga voor je duimen en kaarsje aandoen het moet goedkomen liefie! @hier stress neefje heel erg ziek. .... weten niet of het goedkomt dus vandaar evenwat minder snel reactie xxxx