wauw....goed nieuws super!!! ik kon gisteren ook niet op het forum wat zijn we dan meteen onthand he haha
Haha ja idd ik wou gisteren al wat laten weten maar dat ging dus niet meteen paniek haha dank je Chantal!!
Hihi dank je wel!!! Ik ook voor jou 'meid!!! Hoe groot was ie bij op op 8 weken? Ben nl teruggezet naar 8 weken en 2 dagen vandaag het frummeltje was gisteren 1.7 cm
Ik heb met 7w4d echo gehad en de laatste met 9w4d toen was het 2.8 cm Ik las dat een paar dagen te verwaarlozen valt zou ik me dus niet druk om naken gefeliciteerd liefje♡
dooo mooie foto! leuk hoor en idd als er storing is dan zit je maar in spanning. hier was trouwens 1.26 cm met 7 wk o dagen. beterschap meis, dikke knuff
trouwens ik merk echt dat als ik bezig ben met de kleine meid, die ook weleens over me heen kruipt, op getild moet worden in de stoel of wat dan ook dat ik me buik weleens voel, is natuurlijk gewoon me banden want de mini baby zit veilig maar vraag me af hoe andere moeders dat nou deden, voelde ze je buik ook vaak na tillen van de kleine enzo? vind toch altijd eng maar tis onvoorkombaar, laat haar zoveel mogelijk lopen op trap enzo, maar als ze op me klimt moet ik haar toch weg zetten ofzo.
hier ook niet lekker nee, ook misselijk en gewoon BAH gevoel. en idd ook til pijn na sjouwen kleine en jij doo hoe voel jij je inmiddels?
Jeetje echt een bah gevoel!! Ook veel betersch vr jou meis!!! Hier snot hoesten en keelpijn gelukkig nog geen koorts Lig op de bank maar hoed dat het weekend is ff rusten doet goed!!
idd lekker rusten meid, gelukkig geen koorts dan nee. doe lekker rustig aan. ik ga ook heeel saai lekker nu 21 uur bedje in. truste iedereen.
Dooo Hoe is het vandaag? En jij mamajojo??? H hier zwaar k*t lig in de bank hoofdpijn belabberd gevoel slaap zere rug BAH!...... het heeft het toegeslagen Hoe pffff heb zelfs een vriendin afgebeld dat doe ik echtnooit