Ongerust. Ik heb geen zwangerschapssymptomen!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Dooo88, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0

Hier stelt niemand zich aan meid!!! :D daarom deze topic ongerustheid hihi

2. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    meid je stelt je echt niet aan daar zijn we voor, en ik denk precies wat doo zegt.
    komt goed lieverd.

3. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Thnx liefies!!!

4. chantal02

chantal02 Bekend lid

Sep 19, 2011
    635
    9
    18
    heeej letty,

zit ik me druk te maken, las ik dat jij buikpijn hebt! kon niet eerder reageren want zp kon ik niet meer opkomen...

zoals je het beschrijft denk ik dat duidelijk je darmen van streek zijn. ik voel het ook al en heb altijd gevoelige darmen. die steken zitten echt in je zij? als je eerst verstopt zit en dan ineens diarree hebt heet dat een soort van overloopdiarree. dan gaat het als het ware langs het verstopte heen. hier kun je hele flinke buikpijn van hebben

niet te druk maken (zeg ik stresskip) is het ondertussen al wat afgezakt?

5. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Ja lieve meisjes...als ik rustig lig gaat het dus ik lig op de bank misschien maak ik me wel te druk maar god wat zijn jullie een liefies!!!!! Ik ga jullie allemaal KNUFFELENNNN..

Ok hormonen op hol hihi

Kusssssss xxxxx

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    haha Letty dikke knuffel terug hoor en zorgen maken is gewoon heel normaal, helaas, straks is zo fijn als je de bab voelt elke dag, als je dan even ongerust bent, dan ga je liggen en beetje duwen op je buik en dan krijg je trapjes terug, das zoooo fijn meiden kan ik je zeggen, even geduld ;)

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Ja nog even geduld maar de eerste 3 maanden gingen eigenlijk al heel snel!!!!!

Ik ben blij als ik echt 12 weken ben dan kan ik wat rustiger worden!!!

8. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Jullie zijn schatten!!! Zo lief voor elkaar is leuk om te lezen!!!

Ben eigenlijk nog nooit zo ver in een zw geraakt dus voor mij is het allemaal heel nieuw :) zal zoo gelukkig zijn als ik dat lief wezentje in mij voel bewegen!!

Ben ook heel blij dat we ongeveer even ver zitten en onze ervaringen kunnen delen :) hier ook even een emo momentje hihi

Zoentjes

9. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    haha =)

ik vind die eerse 12 weken juist zo traaag, pas 8 weken overmorgen, pfff, nog een maand

de weken na 1ste trimester gaan heeel snel, omdat je dan echt openlijk kan genieten en grootste risico niet meer verwacht en dus meer genieten.

10. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Ja maar net als dooo heb ik zoveel mijlpalen gehad dat ik van de ene na de andere mijlpaal vloog, ook al kropen er ook dagen heel traag voorbij. Ik kan niet wachten kamertje kopen wagen kopen kleertjes Hihi ik sta al in de startblokken :)

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    enne baby voelt in begin net als romelende darmen, je hebt toch weleens dat je lucht voelt bewegen in je darmen, nou dat voel je in begin ook als de baby beweegt, later voel je gewoon heel duidelijk trappen en bij dunne mensen zie je zelfs een voet er doorheen =) das heel bijzonder, daarvoor heb ik teveel vet hihi

12. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Ik ben ook een dikkert zal bij mij ook wel geen voet gaan zien haha

13. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    ja die mijlpalen heb ik helaas ook, eerst 7 weken nu straks 9, en dan 12, en idd voor je weet ben je 12 weken, in maart zitten we allemal in 2e trimester

ben trouwens mega trots op me kleine meisje, ze at vandaag heel goed, netjes met vork haar erwtjes met gehak op scheppen ( ipv prikken) en daarna netjes met lepen yogurth zelf eten, bijna zonder knoeien, heel trots =) aardappels zijn blijven liggen maar vind groente belangrijker. dus ben wel blij. kleine meisjes worde groot

letty, chantal en doo jullie eerste toch?

14. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0

Ja meid was het maar niet zo eng allemaal. ... Ik ben als eerste bij de 12 weken en dan dooo denk ik dan jij? ??

Je kleine meisje wordt een grote meid als ik het zo lees:-D

Heerlijk hoor! !!

Geniet van die geweldige momentjes♡

15. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Willen jullie weten wat het wordt?? Zoja gaan jullie het vertellen ?? Ik dus wel,hihi kunnen ze er naar kopen he? :)

16. chantal02

chantal02 Bekend lid

Sep 19, 2011
    635
    9
    18
    heeej dames,

letty is je buikpijn weer wat afgezakt?

o...ben zo jaloers op jullie, jullie zitten snel aan de 12 weken. Ik ben alleen maar aan het stressen pfff....

had letty al even gesproken via het andere topic, want mijn test was een ietsie pietsie lichter vanmorgen terwijl hij gisteren echt superknal was (test donkerder als controlestreep)

zo zie ik bij jullie ook wel dat elk stadium wel weer iets heeft dat stress veroorzaakt.

spannend is dat he? zwanger zijn. hoe gaan jullie mannen ermee om? die van mij snapt volgens mij echt niet waar ik me zo druk over maak:D

17. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Wij willen het wel weten kan nooit tot augustus wachten Haha een inderdaad fijn met spullen kopen :) Hihi spannend! !!

18. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Ik denk inderdaad mijn darmen chantal pffff lig languit in de bank Hihi vl krijgt vandaag unox soep als hij thuis is van zijn werk Hahaha:p

Weer zullen wel blijven stressen vrees ik ;)

19. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Mijn man. .... hij is zooooo lief maar mijn gemene hormoon buien maken hem een beetje onzeker denk ik maar zegt ie niet een hij doet alles voor me maar hij is erg van 7 uur tot half 8 's avonds :'(

20. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0

Wat lief letty!!!! De mijn is ook altijd zo lang weg :( wat doe jij vr werk als ik lag vragen??

Share This Page