moet 1 lid toevoegen in ieder geval alvast, wat is jou facebook? anders voeg ik me dochter wel toe en verwijder later weer =)
ik heb de groep, ik stuur jullie even een PB met mijn facebook, als je mij toevoegd, voeg ik je toe tot de groep =)
heeej dames, Ik vind het echt hylarisch om te zien hoeveel jullie kunnen kletsen gezellie hahaha.... ik heb je toegevoegd op fb....je zal dan zien dat mijn naam eigenlijk anders is, maar dat is natuurlijk voor herkenning haha al voel ik me best een beetje lullig nou:s hihihi, maar zou nogal lullig zijn als vrienden of collega's doorhebben dat ik het ben vandaar ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht over wat ik ga krijgen, heb net even zitten loeren en ben er bang voor dat ik straks 2 namen moet gaan verzinnen hihi (had wel erg hoge hcg) hoewel ik daar natuurlijk ook blij mee zou zijn
Wauw letty krijg ff de tranen in men ogen zoooo mooi en lief!!!!! Dank je!!!! Ben dus terug en ons frummeltje zat gewoon te dansen zoo schattig z'n kopje ging van links naar recht en armpjes in de lucht hahaha ben zooo gerust nu... Had 180 hartslagen per min iemand ervaringen mee??? Zal sfs foto posten!!! Dank je vr te duimen allemaal!!!
Ben dus terug en ons frummeltje zat gewoon te dansen zoo schattig z'n kopje ging van links naar recht en armpjes in de lucht hahaha ben zooo gerust nu... Had 180 hartslagen per min iemand ervaringen mee??? Zal sfs foto posten!!! Dank je vr te duimen allemaal!!![/QUOTE] wauw! echt super! lekker van genieten meid!!!
Snap ook niet waarom ik altijd die paniek aanvallen krijg Echt niet leuk stressen terwijl het goed zit.... Ach konden we maar in onze buik kijken zou alles veel makkelijker maken Ga hem zo erop zetten xxx
heerlijk doo ben blij voor je, stel mij ook meteen weer gerust want ik vind ook erg eng allemaal, heerlijk dat je poppetje zo aan dansen was, fijn dat alles goed was. kom je ook bij ons groepje?
Dank je!!! Heb je toegevoegd wat moet ik nu doen?? En er zal toch niemand niks van merken he? ant niemand weet het nog buiten mijn vader