Neen lieverd ben ondertussen al 100 keer naar wc geweest om te controleren maar zal wel iets geweest zijn van de echo of te ruw afvegen ofzo hoop ik...
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus vergeef me als ik stomme vragen stel. Ik had vanaf week 3 (terugdenkend) tot nu flinke last van mijn darmen en een opgezette buik. Verder alleen afgelopen weekend wat ongi-achtige buikpijn gehad maar was ook na een dag weer over. Verder alleen wat moe en verder ook nog weinig klachten. Nu maak ik me niet al te veel zorgen, maar had wel een paar vraagjes. ik lees veel over dat iedereen bloed laat prikken met HCG waardes. Is dat normaal? Ik heb namelijk pas rond week 8,5 afspraak bij VK en verder bij de HA hoef ik niet te komen. Ook zie ik dat veel dames al een echo hebben gehad heel vroeg (5/6 weken). Was dat bij de VK? Of is dat een zogenaamde "pretecho"?
Hi Meeste meiden hier hebben al meerdere miskramen gehad en krijgen extra onderzoeken Ik sta bijvoorbeeld onder controle vd gynaecoloog en krijg extra hormonen dat is de reden van alle extra onderzoeken
Bedankt voor de snelle reacties! Ik snap het nu. Wat naar dat het zo is gelopen voor jullie. Het is mijn eerste zwangerschap dus is nog allemaal heel nieuw voor mij. Ik maak me natuurlijk wel wat kleine zorgen over een mk maar ga vooral van het positieve uit en hoop dat ook dat alles goed komt!
Dag meiden Hoe voelen jullie je? Laatste werkdagje en dan weekend yes!!! Even rusten he. Het op men werk verteld en op 20 weken moet ik stoppen met werken.... Wat doen jullie voor werk en wanneer moeten jullie stoppen? Liefs
Hoi!!! Ik had het precies het zelfde bij me 1e..helemaal nops,niks,nada!!! Vond niet leuk want ik wou juist wel van die dingen hebben,bij mijn mk,voelde ik me vreeeeselijk elke dag,kon niks binnen houden,was vreeeselijk moe,het was echt niet grapppig...nu ben ik zwanger van de 2e en heb wel hier en daar van alles gehad..een beetje van alles. Maak geen zorg
Hey schatten ff uit me hoofd. Jootje lieverd domme vragen bestaan niet =) je mag altijd en alles vragen, en bij ons ben je meteen welkom hoor en jouw klachten klinken bekend. de echo is idd ook in mijn geval vanwege miskramen en ook door kleine vleesboompjes. Doo lieverd gewoon kopen als je leuk vind, je bent al goed ver!..ik heb voor mijn 1e MK zoveel gekocht allemaal laten staan en nu geniet mijn dochter van alles maar sowieso niet aan denken. letty leuk wat heb je gekocht? Pinkster, kijk zie je nou wel =) Hier vanmorgen weer eng dus snel op werk beschuitjes op en cake. Is beschuit met smeerkaas nou zo vies? kreeg rare reacties, ik vind het lekker =) idd nog 1 werkdagje en dan lekker weekend trouwens whats appt de buurvrouw me gisteren "ik zie de bekende blauwe flessen, moet ik duimen? ".....haha kan dan niet zeggen nee sander is zwanger, dus heb maar toegegeven, amar wel gezegd dat ze stil moest houden, wij spelen met 4 buurvrouwen uit ons straten blok met alle kinderen regelmatig samen, dus kon ook bijna niet discreet houden, ik heb wel groene tassen en die voiuw ik netjes dicht, maar als ik amn geweest is dan zet hij ze open en bloot neer, hoe bedoel je discreet
waarom met 20 weken al? ik ben doorgegaan tot 36 omdat ik kantoor werk doe 16 uur per week en wil nu weer tot 36 uur doorgaan, dan heb ik lang verlof erna. jij doet speciaal werk denk ik?
Ik spam, maar zit na deze post nog eens verder te lezen en jeetje ALWEER iemand die met 8-9 weken een MA heeft en met 7 weken nog goed, tuurlijk ene kant denk ik, ik heb mijn portie ook gehad, heb al 2 keer gehad, en het zegt ook niets.....maar dan ga je toch beetje ansgtig worden dat de kans nog best groot is na een mooie 7 weken echo. gelukkig heb ik met 9 weken een echo en krijg ik bevestiging. ik probeer me niets aan te trekken, want toen ik een MA kreeg tot 2x toe, bleef ook iedereen zwanger rond lopen, dus je ziet het natuurlijk altijd vanuit je eigen invals hoek, moet me vasthouden aan Letty en Doo die allebei onlangs een mooie 8-9 weken echo hadden. help me door die dagen heen, ik wil echt zo niet weer 3e keer meemaken
Hai liefie Ik geloof erin dat het goedkomt! !! Ik heb ook op je pb gereageerd... Ik ga nog ff slapen ben kapot en dan Zal ik straks ff goed lezen en reageren Knuffels van mij meiden!!!
Ikkuh maar ga zo weer plat heb vreselijke hoofdpijn Hond uitlaten en dan plat hoe is het met jou? al wat geruster?
hey Jane, ik niet, want ik ben veel te bang als ik niet hoor of kan vinden dat het mis is, ik vertrouw gewoon op den duur op het bewegen van me kindje en ij erge twijfel bel ik de VK.
Ik heb hem gister binnen gekregen en kon in 1x het hartje vinden. Gister ook een echo gehad ivm buikpijn en bloed verlies. Ukje was druk in beweging.