oh wow, geweldig, dus je kan nu gewoon luisteren als het kan. ben stiekem wel jaloers hoor op meiden die hem hebben en ook zelf kunnen vinden. mijn man is er sowieso op tegen dus ja dan houd op wel heerlijk die bevestiging hoor!
heeej dames, Jullie hebben alweer aardig wat geschreven zie ik:d Ik was vandaag op pad en daarna zo ontzettend moe dat ik heb geslapen... die flessen op straat hahaha je zou je man toch wat hihi ik weet zeker dat jullie allemaal geluk hebben nu dames, het moet gewoon! hier vandaag op zich iets beter te pas. Moet gewoon zorgen dat ik echt blijf eten dan gaat het wel goed. Kheb vanmorgen allemaal lekkere dingen gehaald voor op brood, want elke ochtend kijk ik in de koelkast en denk echt bleeh, moet ik dat eten? dus dacht dan maar wat lekker dingen ik heb vandaag overdag niet veel last gehad van mijn borsten, begint nu weer te komen. Merk wel dat ik nu wel wat geruster ben en niet meer zoveel zit te piekeren. Merk wel dat ik me de hele dag sinds ik zwanger ben gewoon wel een beetje ziek lijk te voelen, maar het hoort erbij dus niet klagen hoest nu met jullie dames?
Hoi hoi, Mamajo, dankje voor de lieve woorden. Vind het heerlijk om zo een beetje te kunnen praten met andere zwangere vrouwen! Naast mijn en zijn ouders hebben we het verder nog aan niemand verteld. Wil het stil houden totdat de vk het groene licht geeft. Maar dat maakt dus wel dat ik soort van in stilte moet genieten Hoi chantal! Jij bent bijna net zo ver als ik. Leuk!!! Wellicht kunnen we contact houden over hoe alles bij jou verloopt? Ik voel me ook sinds ik zwanger ben wat ziekjes. De ene dag is het erger als de andere dag, maar het blijft wel. De buikpijn en darmkrampen zijn bij mij gelukkig wat minder, maar de pijn in mijn borsten blijft aanhouden. En wat ik nog het meest bijzondere vind is hoe groot ze al zijn geworden. Ben al een cupmaat omhoog gegaan Bij mij gaan de flessen vanaf volgende week op straat. Ik ben benieuwd of er dan iemand achter komt dat ik zwanger ben. Gelukkig woon je in de grote stad iets anoniemer dus ik hoop dat ik het nog even stil kan houden! P.S. Nog een vraagje aan de experts hier . Wat is een MA?
heeej, Ja met die flessen heb ik de vorige keer ook gedaan (kon helaas uiteindelijk niet ivm miskraam) maar ik zou ze de eerste tijd gewoon brengen. Ben veels te bang dat nieuwsgierige buren het zien haha... een MA is een mist abortion, als je ff googled vindt je wel het eea wat leuk dat we ongeveer even ver zijn. ben wel blij dat ik vandaag een wat betere dag heb, maar zoals bij jou verschilt het bij mij per dag en zelfs wel eens per halve dag. heb voornamelijk 's avonds last van mijn borsten. heb wel vaak overdag zuurbranden, maar vandaag viel het mee. misschien komt dit doordat ik de koffie maar eens heb laten staan
haha en ja idd koffie dat kan best wel maagzuur veroorzaken. Hier vandaag ook weer misselijk hele dag, avond was echt even maar goed als het mijn gummiebeertje helpt dan graag. fijn dat je je weer wat beter voelt chantal. en haha die elke ochtend koelkast heb ik ook ja =)
ja idd fijn zo'n betere dag, kan je weer een beetje genieten, maar uiteraard stiekem wel weer denken, waarom worden de symptomen minder. Ik ben zoooo erg hahaha eerst kon ik altijd wel wat lekkers vinden in de koelkast;
ja je smaak veranderd he. Ja is logisch nou kan weer terug komen hoor, ik had van de week ook dat ik dacht dat beter ging, duurd 1 dag dus je klachtjes bevesting komt wel weer terug hier net hartkloppen. Ga zo lekker slapen.
hoe is de verstandhouding met jullie mannen? Doordat ik savonds moe en misselijk ben... EN..ik geen gemeenschap wil ivm bloedingen die dan weer onzekerheid veroorzaken, is het elke avond kus en slapen, ik erger me vaak ook aan als hij nog te lang op zijn telefoon speelt, dus vraag dan of ik aub mag slapen wat de sfeer ook niet ten goede doet. en als hij dan zelf chaggo is erger ik me daar dubbel aan. maar ben nadat hij thuis is ook gewoon moe en geen zin in spelletjes samen of knuffelen, en hij is GEEN prater dus morgen afgesproken met zn 3-en naar ballorig gaan, zijn we er even uit en dochterlief kan lekker spelen, ze is gek op klimmen en alles ondernemen
o...die hartkloppingen pfff. Ik heb daar altijd last van, maar vandaag leek het net alsof mijn hart gewoon een paar keer een stukje naar beneden viel ofzo... heb jij normaal gesproken ook last hiervan dan? slaap lekker
ik heb nog een bericht " op wacht" staan Ja heb er soms last van gehad, maar al tijdje niet meer, tis idd alsof je hart eruit komt vind nog steeds rare gewaarwording haha
o...ja zie hem nu pas Nou ik heb het gisteren wel met hem erover gehad dat ik 's avonds met de laptop op de bank zit en hij met de ipad. Nu b.v. ook haha we hebben wel afgesproken om dit niet meer de hele tijd te doen, wordt het niet gezelliger van, maar merk ook dat ik wel veel hier op zp rondhang ik wil ook even geen gemeenschap, want ook ik ben bang voor mk. ik weet dat het er niks mee te maken heeft maar toch. ook voel ik me wel zo slecht meestal dat ik er echt even geen behoefte aan heb. ik zit sowieso mezelf de hele dag in de weg, heb geen zin om niks te doen, maar ook niet om wel wat te doen. we hebben ook wel wat meer discussies als anders, dan roep ik gewoon skattie, ik ben zwanger hahaha. maar tis wel herkenbaar hoor. Ik merk dat ik het liefst alleen maar op de bank hang en daar wordt het niet gezelliger van en vl ook niet actiever
Nou mijn man is momenteel op zakenreis dus even geen "last" van hem. Gelukkig is hij ontzettend lief voor me. Hij ligt vaak eerder in bed omdat hij veel vroeger op is dus als ik naar bed ga kusje op zijn voorhoofd en dan heerlijk slapen. Moet momenteel niet denken aan gemeenschap. ten eerste omdat ik zo'n pijn aan mijn borsten al heb met lopen dat ik dat al helemaal niet zie zitten. En tevens (heel raar misschien) doet een hoogtepunt mijn baarmoeder zo verkrampen dat ik veel te bang ben voor mk en doet nog eens flink pijn ook. ik heb het er nie voor over eerlijk gezegd... Dus hij moet het er maar gewoon mee doen ik heb trouwens normaal ook last van hartkloppingen. Ben wel enigzins gerust dat jullie dat ook allemaal hebben. Zijn jullie daarvoor wel eens bij de dokter geweest?
ik ben daar nooit voor naar de dokter geweest. ik heb het al van klein af aan, wanneer ik me te druk maak over iets of te druk heb gedaan. het is bij mij een vorm van hyperventilatie. het is echt niet zo dat ik in een zak sta te hijgen, maar haal wel op een verkeerde manier adem. ook heb ik het wanneer ik chocolade, koffie of ook vaak bij chinees eten
fijn dat jullie het ook hebben beide dingen de mods willen dat het een gezinsvriendelijke site blijft, dus als het bepaaldje wordje in de tekst voorkomt, willen ze even controleren of het nog wel om het doel gaat...je kan namelijk ook ongepast over bepaalde dingen praten =)
Energieloos, heb ik ook heel erg gehad. Pas de laatste dagen begin ik me weer een beetje ik te voelen. Wel heel erg emo. Knuffelen hebben wij inmiddels wel weer gedaan maar pas toen ik mij daar goed over voelde. Mbt aanpassen bericht, ligt niet zozeer aan de mods maar aan google bepaalde woordenmogen niet van google als die er toch komen word zp geblokkeerd en einde zp. Dat is mij verteld door beheer.
hey oh ok, ik begreep dat dat ( heel logisch) was voor gezinsvriendelijk, hoe dan ook is het fijn dat er op gelet word. Fijn dat je je iets beter voelt Jootje, dan ben je miss met 12 weken toch beter, ik weet niet of echt met 12 weken beter word, want in mijn eerste zwangerschap ben ik de eerste 3 maanden zonder kwaaltjes doorgekomen, dus merkte niet veel verschil hier ook hoor energieloos en veel misselijk. boobs zijn nu savonds ook gevoelig maar vind niet erg. grappig toen we 5-6 weken waren maakte we ons ongerust over sypthomen maar volgens mij voelden we inmiddels wel genoeg, weer geruststelling voor de meiden die nu volgen voor okt 2013. dochterlief wilde per se iets hebben haha wat niet mag, laptop en maar in de la alles eruit halen, maar ze wilde dus haar waskrijtjes jammer is alleen dat ze met alles tegelijk speelt en dus de waskrijtjes door de kamer liggen gelukig heeft ze beneden niet veel keus per dag
hier gaat het redelijk, verschilt per halve dag. Ben nu wel sneller moe en nog steeds weinig eetlust en beroerd voelen. mijn borsten doen meestal ´s avonds pijn, maar heb er nu ook even last van, dat vind ik ook niet erg, heb daar weinig last van. moet vandaag weer bloedprikken om te kijken of het hcg goed is gestegen hoe is het bij jullie?
Hier goed. Gelukkig nog niet bijzonder veel last van misselijkheid (duimen dat dat zo blijft). Mijn darmen zijn nu iets rustiger, maar blijven opgezet. Verder heb ik de afgelopen week echt veel last gehad van stemmingswisselingen. Ben het ene moment hartstikke blij en het andere moment barst ik in huilen uit. en echt om niks. Het helpt niet dat mijn man nog weg is. Die mis ik als een idioot. Wat ook typisch is want normaal ben ik een zelfstandig dametje die het wel lekker vind om het huis voor zichzelf te hebben... Maar nu echt niet....