@jootje, nou dat kan ik me wel voorstellen hoor, dat je hem erg mist. Het is ook best lastig zeker in de eerste periode... jij hebt dus ook zo'n last van je darmen? ook 's avonds al zo'n dikke buik? het is ook dat wat maakt dat ik me niet lekker voel (heb sowieso gevoelige darmen) die stemmingswisselingen ken ik ook hoor. Ik weet ook totaal niet wat ik met mezelf aan moet. heb geen zin om wat te doen en ook weer wel, maar er komt niks uit mijn handen. voel me sowieso niet van mezelf en lichtelijk depri, weet niet hoe dit kan maar baal er wel van. dacht van als ik zwanger ben, ben ik alleen maar blij, nou niet dus...sorry ff lekker klagen
chantal klaag maar lekker hoor meid, we zijn er voor, enne spannend vandag weer prikker. darmen heb ik ook ook, savonds mega buik, zit er dan steeds over te wrijven...=) Stemmingswisselingen, hier ook hoor, ene moment ben ik heel zeker en heb zin in donderdag 9 weken echo, en andere keer ben ik bang hoe gaat met jullie qua MVM? ik vind het heel vies, maar probeer zo veel mogelijk, maar vind het echt vies me eigen urine zien en overgooien zit hier vanmiddag 3 kids van 18,18 en 24 maanden, gezellige boel dus chantal laat je snel weten? wie heeft er verder nog echo vandaag, morgen of woe? xxx
@chantal Ja mijn darmen had ik al iets van 5 dagen na mijn eisprong last van. Eerst had ik het op een buikgriepje gegooid maar toen mijn borsten 3 dagen later ook pijn gingen doel als een malle...... Ik heb vooral de eerste 2 a 3 weken echt een bizar opgezette buik gehad. Ik heb nu mijn dieet wat aangepast (geen vettigheid of erg gekruide dingen en geen cola (koolzuur) meer), dit heeft het wat rustiger gemaakt maar blijf s' avonds al een zwanger buikje hebben (zie foto in mijn profiel). En ik had idd ook verwacht dat ik blijer zou zijn als ik zwanger was. Had niet helemaal voorzien hoeveel last ik zou hebben van die hormonen!! @mamajojo ik begin woensdag pas met MVM, dus ben heel benieuwd hoe dat gaat. Zeker aangezien ik sinds een week of 2 absoluut niet meer tegen dat soort geurtjes kan... Ik heb mijn intake bij VK pas 6 maart dus verwacht ook daarna pas de echo te krijgen. Zou het liefst nu al doen maar geduld is een schone zaak he Veel plezier met de kids vanmiddag!
het blij zijn komt wel als je week of 14 bent lekker showen met de buik, je voelt je lekker, lente begin
Net wat mamajojo zegt dat komt wel ik ben donderdag 12 weken en toch ben ik nog niet helemaal blij...gek he? MIjn neus ruikt ook veel dingen die ik niet wil ruiken maar de flessen van mvm vind ik niet echt dramatisch gewoon je neus er niet insteken
@chantal klagen vind ik het niet hihi! Het is gewoon zoen ik herken het mijn darmen zijn ook altijd al wat gevoeliger en nu helemaal het ene moment kan ik niet naar de wc de andere moet ik rennen.... Qua mvm vergeet ik het nog wel eens
dames, wat zijn jullie toch een lieverds echt fijn om te merken dat iedereen wel zo'n beetje hetzelfde meemaakt en voelt. ik krijg niet alleen opgezette darmen, maar ook een dik hoofd? misschien ook herkenbaar. Ben al niet de slankste, dus echt leuk vind ik het niet:S. probeer nu gewoon veel water te drinken, hopelijk helpt dat aan mvm doe ik nog niet mee, ze hebben me ook nog niet gebeld moet ik zeggen. de vorige keer was dat het moment waarop ik erachter kwam dat het niet meer goed ging, dus wil dit keer dan ook wachten tot ik de 7 weken voorbij ben. Wil op zich wel mee doen, want vind het wel een mooi initiatief. ik eet trouwens al niks waar je echt last mee kunt krijgen met je darmen, dus ben bang dat ik wat dat betreft niks kan doen:S zakt dat nog weer een beetje af denken jullie? ik heb trouwens nog geen bloed geprikt, want morgen is het pas een week geleden:S dus ga morgen... hebben jullie ook de hele dag nergens zin in?
ok morgen even prikken dan. Logisch hoor betreft MVM want zo dacht ik ook na mijn miskraam, tis gewoon eng idee. hier idd ook geen zin ergens in, maar vooral na de middag niet, maar ook totaal geen zin in eten, bij alles denk ik BAH, dwing mezelf wel, maar terwijl ik sta te koken denk ik niet zoals altijd wel " hmm lekker )
@mamajojo ja heel herkenbaar totaal geen eetlust hebben, jammer dat ik dan toch zo'n dikke kop krijg hihi. Ik heb voor op brood nu gewoon dingen gehaald die ik lekker vind zoals bv kip kerrie, dan eet ik tenminste wat ga niet tegen mijn zin eten ja de vorige keer belde mvm ook vrij snel, nu heb ik ze nog niet gehoord...
hmm vaag miss omdat je nog net 6 weken bent, dat z je binnekort wel bellen ze hebben sowieso dringens mensen nodig haha dikke kop meis haha, nou als echt zo is zal dat wel door vocht komen denk ik. ga snel weer heb 2x dreumes hier om eten te geven
ja de vorige keer werd ik ook heel snel gebeld, maar wacht het wel af ja dat hoop ik dat het van de vocht komt veel suc6 met eten geven
ja en anders zelf ff bellen als je graag mee wil doen? ja eten geven ging goed, ze zijn net zo oud maar zooo anders, wat de een goed doet is de ander moeilijk in en andersom, echt twee totaal verschillende kids, wel grappg, ze spelen ook leuk samen, dat beloofd wat als de baby eris voor nynke =)
ja leuk is dat om te zien he, ze kunnen zo'n verschillend karakter hebben. Is maar goed ook ik heb ineens weer een dipje dat ik bang ben dat het misschien mis gaat, waar dat nou weer vandaan komt:S
Owww volgens mij is het grouphug time!!!!!!!!!!!!!!!! @chantal heel normaal en in onze groep precies wat Dooo zegt haha.... @mamajojo leuk voor je dochtertje he?!