Ongerust. Ik heb geen zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dooo88, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    @jojo, ik snap precies wat je bedoeld hoor. Bang dat als je iets doet of zegt wat toen het mis ging ook gebeurde dat het weer gebeurd zeg maar...tenminste ik denk dat je bedoeld. Ik heb hier ook altijd heel veel last van en durf dan bepaalde dingen ook niet meer, mijn vriend moet hier wel eens om lachen.

ik mag morgenvroeg bellen ben benieuwd idd. Zo kan je er de hele week niet mee bezig zijn, maar als je dan eenmaal weet dat er weer een uitslag van iets komt toch weer bang he.

crackers met smeerkaas haha. Je hebt je eerste eettic ontwikkelt? hihi. Ik heb nog niet echt iets wat ik erg lekker vind of juist niet. hadden jullie dat zo vroeg in de zwangerschap al wel dan?

ik zal proberen wat van het zonnetje naar jullie toe te sturen:D

2. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Mooi chantal. en idd logisch hoor als eenmaal uur van de waarheid is dan je zenuwachtig word. Logisch .
    en ja je snapt wat ik bedoel, haha mijn man vind het ook raar.

ik zit nu steeds te denken, en te vergelijken. 1e keer had ik met 5+3 bloed en toen was met 6 weken alles goed, achteraf bij 12 weken was mis al sinds 6-7 weken ( groote vruchtje)

2e keer met 5+5 bloed en meteen al bloed bij vruchtzakje en was ook overleden met 7 weken

nu heb ik met 6+5 een zwak hartje, met 7+0 een sterk hartje en geen bloed, dat meot toch al een verbetering zijn

zo denk ik heel de tijd dus ;):D:D:$

3. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Dag meiden

Sorry dat ik zo weinig laat horen ti's een beetje druk deze week Vl. Is ziek en de werkweek is weer begonnen...

Ik ga vanavond goed bijleren en antwoorden..

Met,mij gaat het niet zo vandaag heb echt enorme rugpijn dat zo naar mijn maag straalt heel vreemd hopelijk zijn het mijn banden :)

Ben weer ongerust aant worden ;)

Knuffel aan iedereen!!! Tot vanavond!

4. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ah doo meid beterschap voor je mannetje. Balen dat je weer ongerust ben. ik durf niet te zeggenw at het is, ken maagpijn en rugpijn als apart maar weet niet wat samen is.

anders spring je toch gewoon weer bij als je weer aan toe bent:D alles bijlezen en antwoorden is dagtaak;)

5. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    @chantal ik vrees het maar ik heb niks bijzonders wat ik verder wel of niet perse moet hebben hoor...

@mamajojo ik snap je wel...het is ook allemaal eng

@Dooo joh beterschap met je vl we lezen je wel weer als je tijd, zin en energie hebt :D knuffel :) Ik heb dat ook rond week 9 gehad maar trok bij mij weer weg :)

6. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    knuffel. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar het is opzich wel heel normaal denk ik hoor om het te voelen. er gebeurd zoveel van binnen! maar je zeg ik de stresskip haha; ) veel beterschap voor vl

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    heel logisch dat je zo denkt (doe ik ook hoor;) ik denk ook echt als het ik allemaal lees dat het wel goed zit hoor:D

ik zit ook telkens te denken van vorige keer was na 13 dagen al bloedverlies toen ik het wist, daar zit ik nu iig overheen:D toen voelde ik me ook al heel snel niet meer zwanger, 2 dagen na nod al niet meer...

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hihi ja die gedachtes komen automatisch he:D

zit hier met houten kont, tel de minuten af. nog 2,5 uur. miss maar even kippensoep nemen, heerlijk met vermicellie haha, gelukkig houden jullie me beetje wakker =)

jullie ook houten kont na lang zitten?
    zit de hele dag te vreten, lees he;

2 liga milk
    4 boterhammen met ham/kaas/tomaat
    10 spekjes ofzo
    koekje
    kleine candy bar
    kippensoep

hihi anders ben ik misselijk als ik niet eet;)

9. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    haha jij kan idd aardig wat eten;) ik merk ook hoor dat ik 's avonds moeilijk kan wachten en dat ik snel moet eten, mijn maag knort ook de hele dag:D

heb een beroerde dag vandaag bah. hoe is het met jullie nu?

10. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Hier ook zo heb snel het "lege maag gevoel" :)

Men rugpijn is er nog steeds maar heb me er al bij neergelegd ;) het wordt hier een avondje bankhangen met ns 2 denk ik hihi

En met jullie??

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    rugpijn kan verlichten even door douchen en lekker comfortabel liggen.

ik eet op werk veel omdat ik gewoon te moe ben en misselijk en dan helpt eten dat even vergeten. ben ook erg moe nu

12. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    doo, wat vervelend dat je nog steeds rugpijn hebt.

ik heb sinds mijn zwangerschap niet heel veel zin aan iets anders als avondjes met z´n tweetjes...Heel erg en burgerlijk, maar heb weinig zin aan dingen. Morgen een hele dag werken pff zo geen zin in!

nu ff gtst kijkenL:D

13. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Mamajojo: HEb je raad opgevolgd en heeft deugd gedaan!! Nu lig ik op de bank n:)bedankt voor de goede raad hihi kusss

14. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0

Is ook leuk he meid!!! Doe ik ook graag en ooh ja werken Pfff ook geen zin i. Zal blij zijn als het vrijdag is!! Wat voor werk doe je?

15. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Oohjaa nog even ter info!!!

ZENUWEN voor morgen de echo hihi spannendddd!!!! Duimen he meiden :D

16. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ohhh Ik ga zulke leuke belletjes verkopen voor op de buik.... in kristal hartjes en allerlei kleurtje en panterprint arghhhh heen er zelf al teveel gekocht zal binnenkort op Facebook showen

17. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    DOOOOOO IK ga weer duimen meid! !!!

18. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0

Echt??? Super mij heb je al als klant :D

19. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hahaha is goed meid echt geweldig zijn ze! !!

20. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0

Dank je schat en Mss nog een klein kaarsje want die hebben bij mij al wonderen verricht :) zoen!

Deel Deze Pagina