Maar op een gegeven moment verdubbeld niet meer he dan zouden we miljoenen ugl's hebben op een gegeven moment
heej er was al vanalles tussendoor geschreven had ik niet gezien letty, hoe komt het dat je er een naar gevoel over hebt? zoals je ook altijd bij mij zegt, een dagje minder kwaaltjes e.d. hoeft niks te betekenen meid! alles is vast goed! ik zal ook ff een kaarsje aansteken jootje echt ontzettend rot voor je, ik kan nog geen echt kaarsje branden, maar ook eentje voor jou vanaaf! we hadden onze topic beter de angsthaasjes kunnen noemen dames ik duim voor jullie allemaal
Dat was een goede naam geweest ja! Lief van het kaarsje meiden.... Ik ben gewoon bang dat uitgerekend ik in week 11 nog even ene miskraam krijg...Soms voelt het alsof het me niet gegeven is snap je? Niet om me aan te stellen maar is echt mijn gevoel..
@letty het is helder rood. hoewel het ietsje donkerder is geworden nu de dag is gevorderd. Heb inmiddels mijn inlegkruisje moeten verschonen en moest toch echt wel 3 keer vegen voordat alles schoon was Als het morgen nog is ga ik zeker bellen hoor. Wil zowiso een echo moet alleen even kijken of het zin heeft om nog voor het weekend te doen ivm korte zwangerschapsduur of dat ze me maandag laten komen.... maar zoals ik al eerder zei de VK is echt super lief en ze heeft wel 20 keer gezegd dat als er ook maar iets is ik gewoon direct moet bellen daar zijn ze voor. Dus als zij nu zegt dat echo maken geen zin heeft vertrouw ik haar wel daarin.
Ja snap ik vertrouw ook op haar hoor! Misschien kunnen ze je bloedprikken en dan over een dag of 2 weer dan zien ze of een stijging of een daling
Wat lief!!!! Ik hoop idd dat het voor mij ook zal helpen. Ik heb de hoop bijna al op gegeven het voelt niet goed. Jullie zijn allemaal lieve schatten! dank voor de lieve woorden. Het is fijn om te weten dat jullie aan me denken.
letty, je stelt je niet aan. Je gevoel is juist heel belangrijk altijd! maar door angsten kan je denken dat sommige dingen je gevoel zijn, terwijl het in werkelijkheid angst is. (kijk maar bij mij toen de testen afnamen)
Letty lieverd, jij krijgt geen mk! Eind augustus hebben jullie een wolk van een baby in jullie armen. Komt allemaal goed.
Ja super mooi!!! Haha ja ik weet het maar op 10 weken bijna helemaal klaar is zo gek vind ik omdat er zoveel dingen op zen plaats moeten komen zitten
huh geen berichten meer na me? zie helemaal na Lettys HCG tabel niets meer. Hoest met je hond chantal? jeetje wat erg daan de DA ga eens kijken want er stond volgens mij meer ============= jaa nu zie ik meer =) balen Jootje dat je je zo rot voelt:x hopelijk helpt het kaarsje Letty jou heb ik al gesproken elders, dikke knufff geweldig he met 10 weken, idd echt al een mensje. ik kijk nu soms echo fotos van me dochter tis zon raar idee dat dat haar is, lekker inplakken allemaal. ga zo douchen en lekker slapen, spannend morgen voor aantal meiden weer. Jootje wanneer krijg jij nou duidelijkheid? ga ff zoeken. xxx
hopelijk nog voor het weekend. Buikpijn is nu stuk minder maar nog steeds bloeden. word nu ook donker rood. Ga morgen in de middag even de VK nog bellen. Hoop stiekem dat het bloeden vannacht stopt. Ga morgen vragen of ik misschien vrijdag toch langs mag komen voor echo. Ik hou jullie iig op de hoogte! Slaap lekker zo allemaal