@jojo, ja ik herken het. heb het soms wel soms niet. even heel goor detail maar bij mij leek het net doorzichtig snot bah.... letty kan me voorstellen dat je het afbouwen spannend vindt hoor, is toch een soort van zekerheid voor je gevoel.
Ow joh dat is niet goor dat hoort erbij lieverd! !! Ja dat is zekerheid die gaat nu wegvallen Poeh doodeng!!
Meiden, bedankt voor jullie steun! doet me heel erg veel. Ik ga denk ik wel eventjes afscheid van jullie nemen. Het is echt vreselijk maar ik betrap me erop dat met al die mooie foto's en berichten die ik van jullie lees en zie dat ik er hartstikke jaloers en verdrietig van word. Ik kom snel weer terug want hou graag contact met jullie. Maar moet het nu even een plekje gaan geven. Sorry. Het klinkt echt heel egocentrisch van me. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen. Heel veel liefs!
Lieverd dat is begrijpelijk. Als je behoefte hebt om te praten of even je ei kwijt te kunnen dan mail je maar! En je bent hier natuurlijk altijd welkom!!!! Hele dikke knuffel en ik hoop dat je je verdriet goed kunt verwerken! *^*^Knuffel^*^*
jootje, dat is niet egocentrisch. het is hartstikke logisch dat je nu even niet naar ons gebrabbel over kwaaltjes en echo´s e.d wilt lezen, dat neemt niemand je kwalijk. ik zou precies hetzelfde doen. maar mocht je idd behoefte hebben om er even over te kletsen, ben je natuurlijk welkom. nogmaals veel sterkte gewenst
Lieverd das is idd NIET egocentrisch, het is logisch hoor meid, je moest eens weten hoe ik aan keek tegen zwangeren toen ik MK gehad had...echt meid denk aub aan jezelf, en je bent zoals gezegd altijd welkom bij ons, desnoods via PB dat je onze verhalen niet hoeft te lezen we horen graag van je als beter gaat ( op welke manier dan ook) goedemorgen meiden, weer werken, misselijkheid is weer terug dus meteen even eten...maar moet ff iets niet-zwangerschap-iets kwijt zeg....heb rare nacht gehad......spooknacht eerst ging de tv ineens aan vanuit standby, afstandbediening lag boven bed en die staat al zeker JAAR op standby, nooit aan gegaan. daarna ging de PC opstarten/ opnieuw opstaren ( ik hoorde dat windwos begin scherm) en begon k3 op youtube ineens te spelen.....ook de pc staat regelmatig nog aan maar NOOIT uit zichzelf vanuit slaapstand ineens spelen nu geloof in deels in geesten omdat ik meegemaakt heb en mijn moeder is overleden, ik was ene kant ook NIET bang, andere kant had ik toch ster het idee dat iemand me iets wilde boodschappen...wat ik wel eng vind is dat mijn moeder mij nooit bang zou maken, dus wie weet wat er in me huis spookt, de overleden oud bewoner???.....hopelijk is het toeval OF eenmalig en gebeurd er niet meer raars. Liefs. enne goedemorgen
lieve letty vind knap dat je doorgezet heb om zaterdag af te bouwen trouwens, weet hoe moeilijk je het vind, idd gewoon even rustig aan, heb je dit nog met de gyn besproken verder?
@jojo goh ik was wel onder de indruk van je berichtje. Ik ben zelf een nuchter persoon, maar zal zeker niet zeggen dat geesten niet bestaan. heb zelf ook wel eens het eea meegemaakt waarvan ik dacht huh? ik vind dat er bij jou wel veel ineens gebeurde, lijkt me best eng...
hoest met jou? al meer geloof? chantal. Hey nou idd dat had ik dus ook. Ik geloof(de) normaal nooit in geesten, dacht hoe kan dat nou..een lucht persoon kan toch geen dingen aanraken, die heeft toch geen massa.....maar ooit maakte ik eens een foto van mijn huisdier, woonde toen alleen ....in die foto zag ik een gezicht, helemaal in paniek mijn moeder geloofte wel altijd dus kwam meteen naar me toe..kaarsje aan gedaan en ben met licht aaan gaan slapen ALLEEN, ik werd ineens rustig en alle angst leek weg, deed na uur zelfs licht uit, nou geloof me ik ben een angst haas 1e klas....dus dat was al heel maf,,,,daarna liet ik de foto zien aan iemand toen ik BIJ TOEVAL in gesprek kwam met een paranormaal iemand, die keek de foto en vertelde me alles over me moeder en over een hond die mij wil beschermen ( geesten schijnen een ander gezicht te hebben dan ze zijn, mensen lijken dieren en andersom)....ze vertelde alles over die hond....en jahoor dat klopt...want die hond bescherme bij vroeger , iedereen die in de buurt van de wandelwieg kwam werd gepakt, daarom MOEST die hond weg ..volgens die vrouw had die hond me opgezocht in moeilijke tijden om me te helpen...toen geloofde ik dat dit geen toeval was maar wel moest bestaan. ze vertelde ook dat kwade geeste niet zomaar komen, meestal zijn het dode of levende mensen die jou willen helpen ik geloof nog steeds niet dat er geesten zijn die een pc aanzettem hoor, maar denk er nu wel meer over na, en denk dan..zou het weer die hond of miss me moeder zijn,,,maar wat is dan de boodschap? zo weer ff on topic heb we collegas/baas verteld, en namen het goed op, wel fijn het te kunnen delen en niet zo geheim te doen weer, is hele stap voor me =) tis rustig hoest hier met de meiden verder?
Goeie morgen dames!!! @mamajojo thnx ik vind het eng maar ik heb ook geen medicijnen meer liggen dus ja ik word een soort van gedwongen maar het zou me ook weer vrijheid brengen omdat ik niet meer steeds klok hoef te kijken enz. geesten vinden jullie toch nu niet meer eng hoop ik?? Ik zie ze al van kinds af aan ... toen ik 11 was vond ik mijn buurman dood en tot mijn 18 zat hij elke avond op mijn kamer als ik ging slapen NIet eng wel raar Hier vallen regelmatig spullen om en gebeuren de gekste dingen in huis. Als je er "last"van hebt kan je gedroogde witte salie kopen en in een stenen bakje aansteken en door je huis mee lopen dat zuivert. Lieverd wat fijn dat ze goed gereageerd hebben op je zwangerschap Heerlijk nu kan je lekker open zijn. @chantal gatverderrie wat een nieuws....hier in de familie exact hetzelfde met het neefje van vl wat ik schreef dat slecht ging...Bah ik hoop echt dat het goedkomt voor beide! Hier is het rustig ben alleen heel moe wakker geworden blechhhhhhhhhhh
hey mis ik iets chantal? ik heb niets gezien over slecht nieuwd over iemand, sorry als ik niet gereageerd heb dan, zal zo een zoeken als tijd heb letty oh fijn dat jij het kent. Jij ziet ze dus ook? hm dat lijkt me eng. Ik wil graag contact met me moeder, of die hond, maar ben ook bang, ik praat weleens hardop maar dan merk ik niets, ik ben banf als ik vraag of ze zich openbaart dat ik ineens geesten zie en niet bevestigd dat het me moeder of die hond is, en dan word ik bang. is de buurman nu weg bij jou?
Hij is overgegaan en dat is prima. Contact kan je beter niet zelf zoeken je kan altijd tegen haar praten natuurlijk maar en gebeurd heus niet ineens iets mega engs We hebben het er nog wel eens over meis
@jojo, ik had gezegd dat een vriendin van mij slecht nieuws had gekregen over haar moeder op de andere pagina ik vind geesten ook eng hoor, en heb er veel moeite mee om ze niet eng te vinden. Het beangstigd me....hoewel ze misschien goede bedoelingen hebben. Ik heb ook wel eens dat er ineens een koude lucht langs me heen gaat.. @hier, heb wel klachten, gisterenavond ook wel weer. net gehoord dat mijn moeder om 8.00uur 's morgens al geholpen wordt, dus dat is wel fijn, misschien dat ik dan na mijn echo er naar toe kan
Letty nee idd =) chantal: ohh dat ja daar had ik ind op gereageerd Oh das mooi als je nog even naar je moeder toe kan, hoop voor je. en ook fijn dat je weer klachten heb. hier dood en dood moe, ben niet vooruit te branden, ook echt misselijk, ben echt blij dat ik maar 2 dagen werk, heb respect voor meiden met hun eerste kind die zich zo voelen en full time werken