Ongerust. Ik heb geen zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dooo88, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    tis stil hier, alles goed?

vanmorgen mee gedaan met Nynke met de clubkampioen schap van ouder-peuter gym, wel schattig. Ze heeft ook al een ouder-peuter zwemdiploma, vind leuk als ze zich later terug kijkt en realiseert dat ik altijd genoeg met dr gedaan heb, lukt helaas niet allebei zeker niet met een 2e, maar 1 ding doen vind ik wel leuk.
    natuurlijk was ze wel heel driftig en boos soms en op de grond liggen, je kent de peuter filmpjes wel van de supermarkt reclame...nou zo zo !

verder gisteren echt beroer, gelukkig kunnen bij slapen en als dochterlief toelaat zo weer even slapen, wil vanavond beter voelen. heb 7-up en chips en ga lekker naar me schoonzus, daar slapen met dochter.

Hoop dat goed gaat met jullie

oja ik heb een obstipatie tip, niet lachen he:D;): als je op de wc zit en de grote boodschap zit te komen, maar wil niet doorzetten, ga met je hand naar je rechter bil(bijvoorbeeld) dan voel je al dat er wat zit wat niet eruit wil....als je dan boven aan je bil beetje je darm masseert dan word de toevoer naar buiten gestimuleerd.....je lacht je vast rot tijdens lezen, maar bij mij werkt echt, daardoor hoef je niet te persen

je grote boodschap moet dat wel al in laaste stukje van je darm zitten, dat je het kan voelen als je zit.

klinkt vies maar je raakt feitelijk niets aan, alleen je billen.

;) succes!

2. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
    Lees dat sommigen al wat kwaaltjes hebben
    is het erg of gek dat ik het nog niet heb ?
    Heb af en toe gevoelige tepels en een beetje witte slijmerige afscheiding verder nog niks, maar ben ook nog niet zo heel ver, denk dat ik wel 2 dagen verder ben als mijn banner zegt maar dat zie ik met de echo wel...

hebben jullie allemaal al een echo gehad?

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hey Daan, nee hoor is helemaal niet erg, had ik ook nog niet met 5-6 weken, pas daarna. Klinkt verder allemaal goed en herkenbaar hoor =)

4. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    heeej dames,

Ja tis hier wel stil. het schoonmaken is laatst niet gelukt en nu heb ik een redelijk goede dag, dus moet meteen het hele huis eraan geloven;)

verder merk ik dat ik soms een beetje teveel wordt opgeslokt door zp en dacht ik ik wil iets minderen. vind het supergezellig hoor met jullie, maar merk dat ik daardoor geen zin meer heb om andere dingen te ondernemen en de hele dag aan de pc gekluisterd zit (das niet de bedoeling;)

hoe is het met jullie dames?

5. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    chantal nee dat is zeker niet de bedoeling, je heb al zo weinig energie, gewoon de melding uitzetten dan weet je niet dat er iemand gereageerd heeft:D fijn dat je een goede dag heb, lekker he huisje voor in orde

6. Jootje123

Jootje123 Actief lid

3 feb 2013
    131
    0
    0
    Hoi meiden,

Hopelijk gaat alles goed bij jullie. Ik kon het niet opbrengen terug te lezen.
    Wel wilde ik jullie even laten weten hoe het met me gaat.
    We zijn beide nog intens verdrietig van ons verlies. We hebben voor ons gevoel echt ons baby'tje verloren en dat doet zo ontzettend veel pijn. Vooral het lege gevoel wat ik nu van binnen heb. Je gaat toch wennen aan dat zwangerschapsgevoel en dat is nu helemaal weg. Ik ben nu gewoon ongesteld en mijn lichaam heeft al flink wat eruit gewerkt. Ik zal blij zijn als het bloeden is gestopt want dan word ik er niet meer de hele dag aan herinnerd dat ik mijn kindje ben verloren.
    Ik slaap nog erg slecht en ben dus ook erg moe. Dat helpt het verdriet ook niet, want kan de hele dag wel janken. Dat doe ik dus ook met regelmaat. Gelukkig hebben we beiden donderdag en vrijdag vrij gekregen van ons werk dus even goed de tijd om het saampjes te verwerken. Toch kijk ik er enorm naar uit om maandag weer naar mijn werk te gaan. De afleiding zal me goed doen. Ik zal van de week nog wel even langs komen om wat van me te laten horen.
    Liefs,
    Jootje

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hoi lieve jootje wat lief en dapper dat je toch even wat van je laat horen!

Ik ken een snap je verdriet, het is ook jullie kindje hoor. Misschien kan je een klein boompje oid kopen als herinnering... zo heb ik het diepste verdriet verwerkt. Weg gaat het niet maar je leert ermee omgaan lieverd. Ik denk aan je en huil schreeuw en zoek steun bij elkaar!

Liefs en een hele dikke knuffel♥

8. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    heej jootje,

heel herkenbaar hoor, hoe je je voelt. Het is ook goed dat je even rustig en bewust de tijd hiervoor neemt. je mag verdrietig zijn en hier zit geen limiet op ofzo...

hoewel het een ontzettende dooddoener en cliche is heeft het mij toch geholpen om te denken dat het vruchtje dan toch niet helemaal was zoals het zou moeten zijn. er was blijkbaar in aanleg iets mis. Dit zegt iedereen en ik snap dat je denkt pfff wat heb ik daaraan, maar dat heeft bij mij gemaakt dat ik me er vrij snel overheen kon zetten. Ook wisten veel mensen toen al dat ik zwanger was, dus moest ik ook vertellen dat het mis was gegaan. vond ik op dat moment ook best prettig, want ik ben echt een prater...

neem gewoon je tijd en toch heel lief van je dat je nog even iets post!

dames hoe is het met jullie? hier vannacht naar gedroomd bah

9. Woeza

Woeza Niet meer actief

hoi meid,

Ik herken je verdriet heel goed. doe de dingen en verwerk zoals jij het wilt. als je wilt slapen dan ga je slapen etc. je zit in de rouw en de gevoelens die je hebt is heel normaal. veel praten erover tegen ons en elkaar helpt en ik vind het daarom zo knap dat je dat doet, zegt wat voor sterke meid je bent!

10. yasmina c

yasmina c Nieuw lid

17 feb 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

ben vandaag ook juist 6 weken zwanger en weinig symptomen,ze komen en gaan een beetje..
    nu al 2 dagen minder last van mijn borsten en aangezien ik al 3 mk heb gehad maak ik me wel zorgen pff

groetjes yasmina

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ben er weer..
    Dag eerder thuis, nog nooit zulke slechte matrassen mee gemaakt.
    Morgen middag echo.
    Nu eerst bij slapen.. Ben kapot.
    Heb trouwens t idee dat ik ukje al heb gevoeld ;)

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Jootje meis, idd dapper dat je hier komt, en onwijs lief dat je ons verteld hoe met je is...eigenlijk is alles gezegd en sluit me er bij aan. Ik vind onwijs goed dat je wil werken, ik heb bij beide miskramen een week thuis gezeten, dus schaam je ook niet als het maandag niet lukt hoor, idd doen wat jij wil, op de manier zoals jij wil, en ook wat Letty zegt miss een leuk boompje of iets anders, of een dagboekje.
    hele dikke knuf en hoop dat je de rust vind om weer tot jezelf te komen

Jane succes met de echo. hoelaat? ik duim voor je

Yasmina, snap je heel goed, miss anders even terug lezen, DOO was toen nog maar heel pril en kijk hoe zij nu geworden is, miss stelt het je gerust, en nog aantal meiden die ook niets voelde.....sowieso voelde ik ook pas met eind 6 weken misselijkheid enzo..klachten zeggen niets, maar dat is gewoon heel lastig te geloven hoor.....zelf denk ik ook als ik even niets voel...oh er zit niet...dikke knuf

Meiden ben wat afweziger, heb een onwijse drama queen rondlopen, dus ben dood moe, lig vaak met whats app in me bed op me telefoon, maar met ZP is dat lastiger.......als jullie kindjes straks 19 maanden zijn merk je het wel haha, leuke leeftijd ;)...ben er echt even heel druk mee en sta beetje op me reservers...ga ander topic open over de puber peuters dus als je wil meelezen ;)...............

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Om 16:00 mag ik.
    Ben benieuwd.

14. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    jane, succes met je echo

mamajojo, het lijkt me ook pittig hoor, zwanger zijn en dan nog zo´n kleine dreumes hebben lopen...

gaan jullie duimen voor me vandaag?:d

15. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Niet lekker dus even heel koor: chantal en jane kk duim voor jullie kaarsje s staat aan! Ook voor je mama chantal ♥

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank je wel, beterschap!

Chantal, ik heb iets gemist?

17. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    SPANNEND jANE!

chantal naar van je droom zeg. krijg je weer uitslag van HCG?

18. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Zo ietsje beter :) Even bijkletsen...Ik weet niet eens hoelaat jullie moeten meiden?!

Ik heb gisteravond voor het eerst 1 pil minder genomen en bah wat vond ik dat eng! Vanochtend normale dosis en dan vanmiddag en vanavond nog maar de helft en morgen de hele dag de helft en oh wat ben ik bang!!!als Het zo gaat ben ik vrijdag gestopt helemaal......

Jane slechte matrassen zijn rampzalig!!!!

chantal al nieuws over je hondje ook? Naar dromen is een symptoom bah bah bah! Ik had laatst gedroomd dat echoscopiste me opensneed en mijn kindje afpakte :$

19. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik heb de echo om 14.00uur, mamajojo en mijn moeder moest worden geopereerd, maar die is gelukkig ondertussen weer bij, moest wel veel spugen

mijn hondje gaat nog niet zo. hij wordt heel mager. we zijn wat aan het proberen omdat hij constant darmontstekingen enzo heeft en hij bijna overal allergisch voor is. kan er altijd slecht tegen als mijn beesie wat heeft.

ja ik droom de afgelopen week heel veel en heb ze vaak ook onthouden als ik wakker wordt bah...

spannend hoor vanmiddag hoop een kloppend hartje te zien

fijne dag vandaag!

20. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Wat fijn dat je moeder in ieder geval weer bij is!!!!

Je hondje....Mag ik een tip geven mbt voeding? Ik had een hondje met hetzelfde die spuugde zelfs heel vaak bloed tot ik hem nutrochoice ging voeren dat is het aller allerbeste voer wat er bestaat ook niet goedkoop maar je voert een stuk minder...MIjn hondje knapte er heel goed van op.

Ik ga voor je duimen meiske!

Deel Deze Pagina