Hoi Lieve meiden, heb even wat terug gelezen. Als ik het zo zie gaat het met iedereen goed. Blij om te lezen! @chantal: sterkte met moeder en hondje! Hier werkelijk een rotdag gehad. Ging vanmorgen eindelijk wat beter. Zat redelijk in mijn vel en had erg veel zin te gaan werken. Kom ik op mijn werk, komt mijn baas naar me toe en begint me toch een rotverhaal. Wilde eerst weten hoe het ging. Dus ik verteld. Zegt ie: ooooohhhh dat is niet eens een miskraam. wij dachten dat je de 12 weken al voorbij was en echt je baby was verloren.... NAJAAAA!!! en in plaats van daarna me wat steun te bieden ging hij vrolijk verder. Waarom ik het niet verteld had dat ik bezig was zwanger te worden. Dat hij het niet verstandig vond met huidige belasting (werk en studeer) en dat het ze zo verbaasde. Was blijkbaar een kwestie van vertrouwen. Hij dacht dat we een bepaalde relatie hadden opgebouwd maar dat was blijkbaar niet zo. Dus we zouden het er nog wel over hebben. Nou je snapt ik zat daar met mijn mond vol tanden. In plaats van steun was ie bezig me een schuldgevoel aan te praten omdat ik niet aan hun had verteld dat ik bezig was met zwanger worden (gaat ze geen **** aan) en dat meneer vond dat ik dat op dit moment ook nog niet aan kon. Wat een lef. Kan wel janken. Wat ben ik kwaad zeg. Ben dus ook per direct op zoek naar nieuw werk. Helaas niet al te makkelijk te vinden. Moest er ook nog bij komen. *zucht*
jootje, wat een belachelijke reactie van je baas! ik zou hem gewoon duidelijk maken dat een keuze voor al dan geen kindje toch volledig bij jullie ligt en dat je prima in staat bent zelf te beoordelen of je wel of geen kind wilt en dat je dat zeker niet met je baas hoeft te overleggen. wat denkt hij wel niet? overlegd hij dit soort zaken ook met jou? heeft niks met vertrouwensband te maken, ik vertel toch ook niet aan al mijn vrienden dat we bezig waren met kinderen, en als ik ergens een vertrouwensband mee heb is dat met hen! verder zou ik zeggen dat hij niet degene is die kan bepalen hoe jij je voelt. dat het juist van vertrouwen getuigt dat je gewoon hebt gezegd dat je een miskraam hebt gehad, je had je ook ziek kunnen melden! niks van aantrekken meid, hoewel ik ook helemaal pissed off zou zijn. wat een *****
Nee jOOTJE WAT een klootzak zeg:x:x:x echt ongelovelijk! In de wet heb je recht te zwijgen tot zoveel weken, volgens mij zelfs 7 maanden, dus 3 maanden is al vroeg, en miskraam geen miskraam???...nu maakt hij denk ik iedereen boos die miskraam gehad heef dus trek je daar aub niets van aan..een kindje is een kindje of nou 6,7 of 20 weken is!!!..schandalig hoe hij kan reageren alsof het niets is. ik hoop dat je nieuw werk vind, hou dat maar lekker stil, heb je vat contract? meis ik denk dat iedereen met ons eens is, dit ligt niet aan jou dikke knuff hier niet of minder misselijk, wel vreemd ook wel beetje eng, maar morgen 10 weken dus ja......ook vanacht raar drukkend/stekend gevoel op me Vag....heel raar, kan niet uitleggen, net alsof iets druk...denk dat het het uitzetten en groeien van de vagina-buis is, want er moet immers een kind doorheen ( en dat voel je niet zo) dus hij rekt uit.... herkent Letty of doo of de meiden rond 10 weken dit? jootje nogmaals knuff Chantal hoest met je mama? en de hond inmiddels? xxx
Jeetje echt een rot vent!!! Pff er bestaan echt mensen zonder gevoelens precies!!! En idd nieuw werk vinden is helemaal niet simpel... knuffel meid! Mamajojo: herkenbaar van het vervagen van symptomen maar dat drukkend gevoel heb ik eigenlijk nooit gehad Liefs
Doo haha ok kan niet goed uitleggen, je weet wel als je blaasonsteking heb krijg je toch van die zeureden stekende pijn met uitplassen?.....dat gevoel maar dan heeel veel minder en alleen stukje van de vag. niet helemaal..en is nu ook weg. denk groei pijn dan, als echt infectie ofzo was moet ik nu ook voelen, zal wel =)
Haha is niet erg!! Neen heb ik nog niet gehad maar gelijk je zegt als het een infectie is doet het vast veel meer pij. En zeker bij het plassen... Bij mij is het alleen s nachts 3 x naar wc gaan is al een beetje routine geworden
Oh ja he. Angelsound gebruikt en heb al 2 x het hartje gehoord hihi zoo schattig net een galopperend paardje!! Het maakt me echt meer relaxed!!
Ohh heerlijk zeg!! ja zal best dat je je relaxer voelt als je hartje hoort, raar idee he je merkt niets en dan zet je zon ding erop en dan hoor je dat, ben blij voor je!!
Ja is heel vreemd maar je moet wel goed zoeken hoor, Mss raar maar he. Gemerkt dat als ik goed gegeten heb enz dat ik het niet vind maar smorgens op men nuchtere maag Dan vind ik het meteen zit helemaal rechts onder
Fijn hè die angelsound? Ik luister iedere dag even en het stelt me echt gerust. Word er idd stuk relaxten door. Wereld uitvinding!
Ja is echt ongelofelijk leuk!!! En zeker vr meiden die zo gelijk mij echt ongerust zijn hihi Ik luister ook elke dag denk ik... Dan begint men dag echt goed!!!
wel leuk hoor. Ik durf en mag zon ding niet kopen, is best nog duur 20 eur ofzo en als ik niet kan vinden dan maak ik mezelf gek om niets, dus ik heb maar niet gedaan =) maar stelt idd wel gerust. hebben jullie nieuwe? hier nu weer beetje misselijk, dus
Ja ik luister als ik vrij ben ook even bij opstaan en samen als we gaan slapen. Gister hebben we het hartje gehoord bij de echo, wauw dan klinkt het helemaal mooi.
ja snel he, is echt grappig. met 12 weken echo is ook zo leuk, als ze niet alles kunnen meten lig je daar gewoon een uur....ik moest steeds gaan srpingen enzo omdat de kleine meid op rug lag en ze kon niets zien en meten, dus moest dansen en springen en toen lag ze eindelijk goed je kan zo wel hele show bekijken van je kleine swchat
Doo had jij het laaste nou over dikke witte slijm? jij loopt voor op mij, maar ik had het weekend ook, dus zal dan goed zijn
@ Jootje lieverd, wat hij zegt raakt kant nog wal.....je was zwanger het was jullie babytje dat heeft niks te maken met hoeveel weken je bent!z Is die man nou helemaal gek geworden?is hij de eigenaar van het bedrijf of is er daarboven ook een baas? Als dit zo is zou ik zeker even met zijn baas gaan praten want dit is echt not done!!! Als hij dat bij mij had gedaan....... ik zou bijna zeggen zal mamaletty even met deze meneer praten? Wat een mafketel...maak je niet druk het ligt echt niet aan jou NOOIT daarbij...hij heeft zich niet te bemoeien met jou keuzes op persoonlijk vlak!!! Dikke knuffel meid dit heb je niet verdient! @mamajojo ik heb wel gehad dat het leek of ik in etappes plaste hahahaha even plassen dan stopte het en ging het weer verder... @angelssounds ik zou wel willen maar ik durf niet... zal het nog even overleggen met de gyn. donderdag... Ik ben ook wat minder misselijk ben inmiddels op de helft van mijn startdosering met utrogestan en ik ben bangggggggggggggggggggggg donderdag laatste keer 1 pil dan niks meer....duimen meiden!