heb ff buikfoto gemaakt net, vind het er beetje papzak achtig uitzien nog hoor, vraag me af of van baby kom of van de lekkere snoepjes tussendoor
heeej dames, ik heb even bijgelezen voor vandaag moest werken. de kinderen hebben vrij, dus das extra werken voor mij ik vind jullie buikjes allemaal mooi hoor! ik heb ook echt een buik van mezelf, maar merk nu al dat hij dikker wordt door mijn darmen denk ik. zet al behoorlijk uit! hier vandaag weer meer last van zuurbranden. had een paar dagen iets minder last. met mijn moeder gaat alles goed, die zit weer lekker thuis. de hond nog niet zo, ga zo even kvv voor hem halen (konijn) kijken hoe dit gaat. maak me altijd zo'n zorgen om hem, hij is echt mijn lievie! letty, wat gaan ze precies doen als ze screening gaan prikken? (ben nog onwetend hihi) fijne avond meiden, ik ben kapot en doe straks de oogjes dicht pfff...
Jeuj een heuleboel......heb het lijstje even opgezocht: Bloedgroep Rhesusfactor Syfilis/Lues(geslachtsziekte) Hiv Hb(bloedarmoede) Glucose(suikerziekte) Hepatitis B Irregulaire antistoffen
Hey ladies, Allen bedankt voor de steun. Het is een maatschap met 3 maten en heb vandaag met 1 van de andere 2 gesproken. Die was gelukkig een stuk aardiger. Ik heb hem ook gezegd dat ik het gesprek met de andere gozer erg kwetsend vond en ook zeer onacceptabel. Hij begreep het en vond het heel vervelend. Hij dacht dat mijn andere baas gewoon bezorgd was om me. Ik heb em gezegd dat hij dan een zeer bijzondere manier heeft om me dat te laten weten. Heb hem duidelijk gemaakt dat ze blij mogen zijn dat ik überhaupt iets heb gezegd over de miskraam. En dat ik zeker niet van plan ben om alles uit mijn privéleven met ze te bespreken. Ben er nota bene nog op aangesproken tijdens mijn functioneringsgesprek dat ik mijn privé leven thuis moet laten. En dan wil hij wel dat ik mijn zwangerschap met hem bespreek? Die ziet ze echt vliegen. Heb ook aangegeven dat als hij me nog eens zo benaderd er echt een probleem ontstaat want ik wil niet zo behandeld worden. Hij gaat nu met mijn andere baas praten. Ben erg benieuwd wat daaruit komt. Heb laten weten dat ik hierna ook geen gesprek hier meer over ga hebben want dat gaat ze niks aan wanneer ik zwanger wil worden. Hihi mamaletty to The rescue. Je bent een schat! Dank je wel. Ben blij dat alles goed gaat met iedereen. Wat krijgen jullie al mooie buikjes allemaal!!!!!
Super buikjes meiden!! Ga er volgende week ook eentje maken hihi.. Letty nog 2 x slapen spannenddddd hier nog 8 haha x
@Doo nu nog maar 1 keer en jij 7 @jootje hopelijk kan zijn collega hem zijn gekkigheid aan zijn verstand brengen. ...maak je niet druk meid ♥
Jootje wat een hork die baas van jou. Wel fijn dat je het hebt kunnen bespreken met de andere baas. Ik hoop dat het iets beter met je gaat? Meis ik wil wel even zeggen hoe enorm dapper en sterk ik je vind, dat je hier gewoon mee blijft kletsen. Ik duim voor je dat je snel weer een positieve test hebt en een ukje bij je gaat dragen die net zo sterk is als zijn/haar mama. Letty fijn dat het bloed prikken weer geweest is. Zal binnenkort ook wel moeten. Heel stom, zit onder de tattoo's maar ik ben bang voor naalden dus zie er erg tegenop. En inderdaad mooie buikjes. Dooo bijna ukje weer zien Chantal hoe is het nu met je moeder? Hier vandaag volgens afmeting van ukje de magische grens bereikt van 12 weken. Maar stom genoeg durf ik dat nog niet aan te houden? Ik mag ukje 6 maart weer zien, heb dan een gratis pretecho. In Nijmegen opent een nieuw echoburo haar deuren en geeft gratis echo's ter ere van de opening. Wel een klein stukje rijden maar goedkoper dan hier Hebben besloten een geslachtsbepalende echo te laten doen en dan rond 30 weken een 4d echo.
He dames, Hebben jullie dat ook wel eens? Als iemand je vraagt of je al kwaaltjes hebt en ik zeg nee, dat ze dat dan erg gek vinden? Dat maakt me soms best onzeker!
@daan joh het is nog vroeg voor kwaaltjes hoor Die komen wel rond week 9 was ik vergeten dat ik niks voelde.... Maak je geen zorgen!
Snap ik meid maar zeg je gewoon nou dan ben ik een van de weinige gelukkige die nergens last van heeft...maar snap je wel mensen zijn heel goed in je bang en onzeker maken....Nergens voor nodig meis ik heb letterlijk maar 1 keer overgegeven....
Daan geniet er nog even van zo zonder kwaaltjes.. Ook ik had geen kwaaltjes nou geloof me die kwamen dubbel zo hard binnen toen ze kwamen. Zelfs een week "ziek" thuis gezeten van de misselijkheid. Dus geen zorgen hoor.