Bedankt voor jullie lieve en geruststellende berichten! Ik ga er gewoon van uit dat alles goed is, en sjiek af en toe op mijn testen die ik gedaan had Hihi, en idd dan gewoon zeggen dat ik blij ben dat ik ze nog niet heb! Bedankt dames!
heej meiden, hoe is het vandaag? daantje, het is normaal hoor, er zijn zoveel meiden die nog geen klachten hebben. Ik heb momenteel ook minder klachten en juist de eerste drie weken wel wat meer van mijn darmen. Mijn borsten doen wel de ene dag meer pijn, andere iets minder, maar ik voel ze meestal wel. met mijn moeder gaat het goed, die kan al het eea zelf doen en is weer lekker thuis. Mijn hond is een beetje uit proberen. sinds gisteren weer een beetje ander eten erdoor, dus ben benieuwd. we moeten maar weer afwachten en ik ben niet zo'n geduldig mens bah... ik moet vandaag werken, dus weinig tijd om hier ff te spieken....misschien vanaaf nog ff. fijne dag allemaal
hopelijk idd Jootje schiet het gesprek met je baas wat op.en je bent idd dapper chantal fijn dat met je moeder goed gaat, jammer dat Hondje nog niet helemaal lekker is, slaat konijn aan? doo haha ik ook nog 8 voor ik weer iets van bevestiging krijg en hartje mag horen bij de VK, echo nog 2 langer weken letty spannend morgen =) Daan meis hopelijk ben je beetje gerust gesteld, hier ook pas vanaf 6 weken klachten hoor, en nu met 10 wisselend, maar snap je onzekerheid heel goed, mensen verwachten of scheppen op meteen boven de wc pot te hangen na een test,, gebeurd weleens maar heeeel vaak ook pas later of helemaal niet heb zoveel gelezen maar weet niet eens meer wat stom he, ben moe ik ga rusten, kan amper typen sorry xxx
@Jootje gelukkig dat je andere baas wel wilde luisteren maar als ik maatschap lees denk ik aan artsen....dat zou ik helemaal opmerkelijk vinden? @chantal wat heerlijk dat je mama weer thuis is en wat betreft je hond rauw voeren is echt heel goed! Anders wil ik wel wat nutro opsturen binnenkort als je uit wilt proberen? @jane ik heb ook tats maar snap je wel ben zelf geen fan maar echt niet bang ofzo @mamajojo ja toch weer eng hoor hopelijk morgenavond een mooie foto van ons beepje Ik ben ook steeds moe hoor en vergeetachtig...niks aan te doen, neemt niemand ons kwalijk, toch?
Nou vanmiddag eens gesnuffeld bij baby kleertjes, maar gewoon niets in unisex, alleen maar of meisje of jongen.. Zo word je haast gedwongen om het geslacht al te weten, wilde we toch wel maat nu helemaal dus..... 26 maart om 20:00 weten we of we een meisje of een jongen gaan krijgen.. Heel eerlijk denk ik dat ik zwanger ben van een meisje. Ow en ik heb een 9 maanden dagboek gekocht, leuk.
@letty ja heb inderdaad een medisch beroep. En ja dat maakt het gedrag van mijn baas nog veel erger. Had het er vandaag nog met mijn ouders over en mijn vader zei dat die kerel gewoon gestoord is. Kan ik het wel mee eens zijn @jane dank voor de lieve woorden. Ik voel me gelukkig al een stuk beter als vorige week. Was het weekend vooral nog erg verdrietig en moe. Nu heb ik vooral zoiets van, het is heel erg verdrietig maar ik ben ook erg blij dat mijn lichaam het zo goed heeft opgeruimd allemaal en dat ik gezond ben. Er was blijkbaar iets niet goed en dan heb ik liever dat het nu mis gaat dan over een aantal weken. Dan komt de klap veel harder aan. We kijken gewoon naar de toekomst en daar komt gewoon een mooi kindje voor ons dat weet ik zeker. Ik had ook al zon 9 maanden dagboek gekocht maar die is nu in de baby-lade verdwenen totdat ik weer zwanger ben. Ik kan niet wachten!! En ik vind het erg fijn om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat. Ben niet meer zo jaloers gelukkig. Gun het jullie allemaal zo enorm. Zeker gezien de geschiedenis die jullie allemaal hebben. Verder kan ik me even niet zo voor de geest halen wat er precies met iedereen was gebeurd maar ik geloof allemaal goed behalve het hondje van Chantal nog niet helemaal. Hopen dat dat snel beter gaat.
Lief! Ja ik ben gerustgesteld, ik wacht gewoon 27 maart af, wie weet komen de kwaaltjes nog! Bedankt!
Dag dames Hier toch naar de ha geweest owv die rugpijn die blijft aanhouden... Conclusie bekkeninstabiliteit moet morgen naar de kine voor te kijken hoe erg het is pffff
Ja 'meid he ik dus ook! Moet savonds soms gaan wandelen Pff en dan doe ik nog eens poetswerk bah heb tot nu een week verlof gekregen maar zie mij niet werken tot 20 weken ja meid das fysio hoop dat ze weet hoe het zit x
Boh dat is al vroeg zeg!!!! Pfff ik dacht trekt wel weg ....Sterkte morgen denk je aan me voor mijn echootje?
Ja vind ik ook!! En ze zei als je niet genoeg rust wordt het erger dus ik denk niet dat het zomaar weggaat meid En zeker denk ik aan jou!!!!!!!! Ik ga volop duimen!!!! Je zal een mooi bewegend beebje zien meid!! Succes morgen en dank je!!
Jij ook goed rusten als je zo pijn hebt he liefje??? en ooh zo spannend wat fijn dat je hem/haar al terug mag zien
Pfff, ik ben nu 5,5 wkn zwanger en morgen mijn eerste afspraak bij de vk, maar ik kan niet stoppen met piekeren of het nog wel goed gaat met t kleine frummeltje. En daardoor kan ik er nu ook nog niet echt van genieten, kennen jullie dit gevoel?
Ok gelukkig. Die zijn namelijk de enige die echt er wat mee kunnen. Goed voor jezelf zorgen he meid want dat dort niemand anders voor je. Er zijn overigens vele manieren om bekkeninstabiliteit tegen te gaan dus wanhoop niet!
Ja dank je meid zal vanavond d laten weten hoe het gegaan is.... Ik mag vanaf maandag een week thuisblijven en daarna kijken we verder.... Als ik nu een bureau job zou hebben zou ik van thuis uit kunnen werken maar vrees helaas dat ik zal moeten thuisblijven nu Pfff Straks op gesprek bij men werkgever zie er echt tegenop