Ongerust. Ik heb geen zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dooo88, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Letty26

    Letty26 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    @chantal ik heb hetr net zo gehad hoor zo heb je niks en zo voel je alles....maak je geen zorgen echt kijk mij!!!

    @Dooo wat ontzettend balen dat je niet door mag werken zeg!!! Hopelijk kan je hiermee erger wel voorkomen!

    @Jane jeej wat een verhaal....ja het is wat met aandachtspringer....Heftig

    @mamajojo thnx zo lief van je!!!!! KNUFFFFFFFF


    En natuurlijk bedankt voor de complimenten!!!! :D
     
  2. Jootje123

    Jootje123 Actief lid

    3 feb 2013
    131
    0
    0
    Letty meis wat een ontzettend goed nieuws!!! Wat een prachtige foto's. Ga hier heerlijk van genieten!!!

    Jane wat een vreselijk verhaal!

    Dooo, konden ze verder niks betekenen met bekkenbanden oid?
    Is wel zo dat met lichamelijk werk je zoeiso moet stoppen als je teveel last krijgt...
     
  3. Jootje123

    Jootje123 Actief lid

    3 feb 2013
    131
    0
    0
    En mamajojo laat je plezier niet vergallen door anderen!!! Jij en jij alleen bent degene die kan beslissen wat voor jou goed voelt. Je hebt die beslissing niet voor niks genomen dus geniet lekker van je zwangerschap en dat er een 2e kindje komt!!!!
     
  4. chantal02

    chantal02 Bekend lid

    19 sep 2011
    635
    9
    18
    @mamajojo, idd niks aantrekken van wat anderen zeggen jou leven jou keuze, je bent het toch ook niet altijd eens met keuzes van anderen?

    letty WAUW! je mag super super trots zijn (ik wil over een paar weken ook zo'n mooie echo)

    doo ontzettend balen van je bi, kan me voorstellen dat het iets anders is als wat je je had voorgesteld

    @jane, pff wat een verhaal, ik snap je wel

    @hier, al wel weer last van mijn borsten gelukkig. had 1,5 dag minder tot geen last gehad

    ik ga slapen meiden tot morgen en slaap lekker
     
  5. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Mooie fotos Letty nog mooier dan op me telefoon, ben zooo blij voor je.
    Jane jeetje wat erg en ik snap je reactie. Het is gewoon niet leuk voor de mensen die het zien, en je gaat toch niet zomaar voor een trein springen :( pff

    Doo lieve schat wat erg voor je, ik snap dat je onwijs baalt, ik ben wel erg blij dat je werkgeven meewerkt, dit is zoveel prettiger, denk toch goed aan jezelf, hoe moeilijk het ook is. Ik "ken"mensen met BI en dit is serieuze kwestie, neem 6 maanden alle rust die je krijgen kan, niets of niemand is even belangrijker, jij wil straks met je beeb lekker kunnen wandelen. dikke knuf en uit je frustratie hier he?

    ik hoop dat dit topic de meiden die nu rond 6 weken zijn echt moed inspreekt, sowieso Letty en Doo die al mooie echos gehad hebben met 11 weken, en Jane en ik zijn ook al ver...en chantal lieverd jij heb ook al bewezen dat het zoo goed gaat met je mooie spruit, en denk maar...alle baby's zijn ooit 7 weken oud geweest ( embryo) en allemaal volgroeid =)
     
  6. chantal02

    chantal02 Bekend lid

    19 sep 2011
    635
    9
    18
    mamajojo, dankjewel:D ik ben nu ook wel weer meer gerustgesteld. heb sinds gisterennacht ontzettend zere borsten:D kan dus af en toe even een dag of 2 wat minder zijn, maar blijft gewoon spannend....

    hoe is het met de rest van de meiden?
     
  7. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Ja dat klopt en zal helaas vaker voorkomen dat het ineens weg is en weer komt, vanaf week 12-13 blijft het wat langer of helemaal weg...volgens mij voelt Letty zich al wat beter =)

    heeft doo of chantal geen whats app?;)
     
  8. Letty26

    Letty26 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Jaaaaaa hitte gaat het echt wel wat beter! !!! Wel nog vreselijk mooie maar verder is het allemaal heel goed te doen :)

    Zat me ook al af te vragen of jullie geen whatsapp hebben?

    Ik ga zo naar een vriendin even theekeuten Ik moest haar al vaak afzeggen dit het zwanger zijn. ..


    Tot later meiden !!!!♥♡♥♡♡♥♡♥♡♥♡♡♥
     
  9. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Veel plezier!!

    en idd als je whats app PB me even, tenminste als je me toe wil voegen hihi....is wel gezellig, en gewoon vrijblijven, alleen tis wat persoonlijker en makkelijker reageren, ook als je lam in bed ligt kan je beter whats appen dan forum .....toch letty? =)
     
  10. Letty26

    Letty26 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Haha zeker ik vind het gezellig pb mij dan ook maar ff
     
  11. chantal02

    chantal02 Bekend lid

    19 sep 2011
    635
    9
    18
    ik heb geen whatsapp, heb nog een ouderwetse telefoon:p

    wordt wel een keertje tijd voor een nieuwe...
     
  12. Jootje123

    Jootje123 Actief lid

    3 feb 2013
    131
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

    Hoe gaat alles?
    Hier goed. Maakte me gisteren een beetje zorgen want had beetje ongesteldachtige buikpijn. Terwijl ik eindelijk was gestopt met bloeden. Vanmorgen werd ik er ook al mee wakker. Was alleen een uur of 3 geleden naar wc geweest en nu is pijn zo goed als weg. Waren misschien mijn darmen dan?

    Ik ga vanavond op wintersport dus ben er eventjes niet. Dus maak jullie vooral geen zorgen als ik niet meer reageer, dat betekent dat ik heerlijk op vakantie ben ;)
     
  13. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Veel plezier meid! xx en gelukkig is de pijn weg, miss het slinken van de BM meid:(
     
  14. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    stil hier
    Doo hoest met je?
    ik heb buikfoto van woensdag met 10 weken, ochtend. slappe buik dus ;)
    Bekijk bijlage 307988
    word weer beetje onzeker, of meer..onwerkelijk gevoel...bijna op de eindstreep. en dan bang dat toch afgepakt word, zeker nu ik druk bezig ben met dingen overdenken ivm 2e kindje en vervoer enzo..maar had dit bij me dochter ook, dat ik de eind streep eng vond, lees weleens mijn forum post van toen =)

    Hoest met de rest van de meide, Jane zie ik wel, maar chantal hoest met jou je moeder en hondje?
    en Daan al minder onzeker?
     
  15. chantal02

    chantal02 Bekend lid

    19 sep 2011
    635
    9
    18
    mooi buikje al hoor jojo:D

    tis denk ik heel normaal dat je onzeker bent. voel ik nu ook soms gaat het een paar dagen heel goed en dan ineens slaat het weer toe. Zal nog wel even blijven denk ik

    hier is alles goed. hondje krijgt konijn nu en moeten we steeds iets meer opvoeren, blijft afwachten. met mijn moeders herstel gaat alles best vlot en goed...

    doen jullie nog wat leuks dit weekend? ik moet werken bah echt geen zin in...

    ik reageer wat minder vaak, omdat ik vaak of moet werken of bij mijn moeder ben etc...lees nog wel gewoon mee hoor:D
     
  16. Dooo88

    Dooo88 Bekend lid

    19 okt 2012
    856
    0
    0
    Dank jullie voor de lieve reacties meiden!!!

    Sorry dat ik nu pas iets laat horen maar gisteren zijn we naar de negenmaanden beurs geweest...
    WAt een VOLK!!! Wow was niet normaal druk!!! Hebben ons wel geamuseerd :)

    Zo hebben we 2 speentjes een nachtlampje flesje lepeltjes babysoekjes en luiers gekregen :) ooh zo spannend nu begint het allemaal echt te worden!!!

    Hier is het vandaag rusten ik moet nu 2 x per week na de kine dus hopen dat het zijn werk doet!!!

    Mamajojo mooooooi buikje!!! Je kijkt ook vast uit naar de echo donderdag?? Hier nog 3 x slapen :D yes yes en dan bekend maken aan iedereen!!! :D
     
  17. Daan22

    Daan22 Bekend lid

    12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om een buikfoto te zien!

    Lief dat je het vraagt!
    Ene keer onzeker, maar meeste genieten, gewoon beetje bang, dat het mis gaat....
    Mjh proberen er niet aan te denken he
     
  18. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    chantal: Ok fijn dat het op op alle fronten goed gaat. en doe rustig aan zoals je ziet zijn we hier allemaal wat minder vaak
    Doo leuk dat je ook geweest ben en leuke dingen gescoord ook. niet voor de echo gegaan van Friso? Sterkte lichamelijk verder.
    ik heb geen echo donderdag,. alleen hartje luisteren
    Daan fijn dat beter gaat
    ben op werk, extra, maar kan ff kort reageren. ook beurrs geweest gisteren, gratis echo gehad, heerlijk de kleine gezien, 4.5 cm en was lekker met handjes en voetjes aan spartelen, echt zooo lief, hartje gehoord ook =) heerlijk
    even de korte versie, verder was alles gewoon leuk =) heb ff beetje chaos nu, komt later op de dag wel ff goed.
     
  19. Letty26

    Letty26 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ben heel blij voor je mamajojo

    Ik ben even niet zo spraakzaam neem me dat maar niet kwalijk lieverds!

    Knuffel!
     
  20. mamajojo79

    mamajojo79 Fanatiek lid

    2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    knuffff
     

Deel Deze Pagina