Dit is mijn echo van 5 weken... Klein,maar zit op ze,plaats ben ik wel al heel blij van dus mamajojo dit is wat er dan te zien is hihi
ahh wat lief als hij zich dat dan realiseert he, haha heerlijk !....en idd dan schrik je ook ja als je boobs ineens zo veranderen, hier zijn znooit opgeblazen geweest, wel de tepels die hard en rechtop staan zijn, ene keer en andere keer zoals nu helemaal niet, zie er dan weer uitgezakt uit. mooie echo, ja ik ken idd de echo fotos. maar bij jou klopte hij dus ook al? leuk hoor! mooi is dat he zon foto Heb hier me buik opgemeten, 94 cm nu, avond, ben benieuwd wat morgen is en of me buik dus idd opgezet is. als morgen kleiner is dat weet ik dat dat nog werkt haha. Bij me dochter was me buik met 8 weken 97 cm, dus lijkt nu nog erg klein dan ineens 94, hoewel in 3 weken kan flink veranderen he, en mis was ik toen wel dikker uit mezelf. woensdag als MVM komt is er weer een test, als die knalt ben ik weer gerust gesteld slaap lekker meiden!
hier trouwens vanmorgen ook flink onzekerheid. ene kant had ik wat steken ( wat goed is en nu ook wat lichte ongi steekjes wat goed voelt)....maar me borsten zijn veel minder gevoelig, kan er in knijpen enzo maar tis er gewoon minder, ook zit ik al prima uur met lege maag maar niet misselijk/weeig, al had ik dat sowieso smorgens niet zo, maar boobs wel zal me vast zorgen maken om niets, maar denk steeds omdat ik al 2 MA's gehad heb ( waarin ik pas iets merkte op eenecho) dat de kans dat ik weer krijg groter is, terwijl alle onzekerzoeken op chromosomen, en alles was goed. als ik nu knijp voelen me boobs wel beurs, maar tepels waren veel gevoeliger. weet je wat ook is, kan wel de VK vragen eerder te komen, maar bij alle twee de miskramen had ik met 6 weken een mooie echo met een kloppend hartje, het ging pas mis bij de 7 weken echo en bij de 12 weken echo, daarvoor leek alles goed. ik heb er dus weinig aan om met 6 weken echo te hebben. miss even toch de VK mailen wellicht kan ze toch iets betekenen voor me. sorry meiden moet ff delen hoor.
Gooi het er gewoon uit meid, maar je kan altijd bellen lijkt mij toch...wanneer ging het dan precies bij jou mis? Want je had enkel die 6 weken echo goed en vervolgens dan mis maar met hoeveel weken dan?
Ik heb me zorgen aan de VK gemaild. Dan stoor ik haar niet en kan ze rustig beslissen hoe ze me evt kan helpen. met me dochter kreeg ik elke week een echo en HCG prikken, maar na een gezonde dochter kunnen ze dat niet blijven doen, dat snap ik wel. de eerste keer had met ik 5 weken ( dus deze week) beetje bloed, heel weinig, dus met 6 weken echo, alles was goed, kloppend hartje.....dus niets aan de hand , tot ik met 12 weken de termijn echo kreeg, ondertussen niets gemerkt, geen bloed. Bleek vruchtje al met 6-7 weken overleden te zijn, net na de echo. wekenlang niets gemerkt. 2e keer werd ik dus goed in de gaten gehouden, met 6 weken leek alles goed, maar met 7 weken was het dus weer klaar met dochter was elke echo gewoon goed. heb nu echo met 7 weken, volgens me laste menstruatie, dus opzcih als ik geen bloed heb komende week dan zal dat al heel wat zijn, maar de week is nog niet om en dus heb ik grote zorgen......wellicht zijn die klachten die minder zijn niet eens groot probleem, maar de angst word dan gewoon sterker en bedankt dat ik me kan uiten meid
Pff het is dan inderdaad wel zenuwslopend jah! Als de MK in principe dus niet zelf op gang kwamen... ik heb dat 'gelukkig' wel gehad bij beide miskramen...echter bij de eerste mk en dat was voor mijn zoon had ik op 7 juli ook een kloppend hartje en op 8 juli had ik het alsnog in mijn hand zo vaag! Ik was toen ook net 6,5 week denk ik...in okt zag ik eigenlijk op de echo al dat het niet goed was, had er ook echt geen goed gevoel bij ... en helaas kloppen mijn gevoelens tot nu toe de hele tijd wel... Hoe onzeker ik nu ook hele tijd ben, heb ik wel het gevoel dat het gewoon goed zit maar dat het enkel voor mijn part elke week bevestigd moet worden...ja i know... te erg, maar ik heb gelukkig een fijne ferti arts waar ik nog tot 30 januari terecht mag mocht er wat zijn, en daarna behoor ik echt tot de 'gewone' zwangeren... ik heb bij hen geen echo's meer, maar wel bij de gewone gyn en dat is dan morgen weer, en vervolgens 30 januari...dat zou de combi test zijn, maar die doen we toch niet hebben we besloten dus het wordt omgezet in een 12 weken standaard echo...en vervolgens 11 februari bij dr papa de geslachtsbepaling en dan ben ik wel gerust hahaha... denk ik
ja wat jij zegt heb ik idd ook, wel goed gevoel maar gewoon bang....bang dat je gevoel je in de maling neemt. jeetje dag na echo lijkt me ook verschrikkelijk zeg ben blij voor je dat je lekker veel geruststelling krijgt nu en je al ver bent inmiddels. tis gewoon zo fijn als je lekker kan genieten na een onzekere tijd. het moet gewoon goed komen met ons =) gaan we gewoon voor ok? en door dit topic zou ik toch ook beter moeten weten dat als de klachten afnemen het niets zegt.
We gaan het ook gewoon doen, heel goed bevallen pfff .... ben er nu al huiverig voor maar inderdaad, doordat ik frummel gisteren weer heb gezien en het echt een mini mensje is en zo druk al aan het bewegen is kan het toch niet meer mis gaan.... dit wondertje blijft gezellig bij ons en voor altijd! Nog twee weken geduld en ik mag LOS gaan met shoppen hahaha...en dan nog 2 weken en ik mag los gaan met de kleuren hahaha... wanneer heb jij de echo nu precies dan?
had nu net wel weer exstreem honger, ging echt trillen, dat heb ik normaal nooit als ik niet eet, dus ja even gegeten en kijken of ik straks weer beetje klachtjes krijg. zal vast goedkomen! dank
Herkennen jullie ook dat je tijdens zitten of of bukken ook je spieren voelt in je buik en het beurs aanvoelt als je zit?
Ik heb tot op heden ook nergens last van gehad, ook totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben (nog steeds niet). Dus het hoeft niet altijd negatief te zijn/ te eindigen. Probeer er maar van te genieten, beter zo dan dat je zwaar beroerd bent toch!
das zeker waar meid, zou fijn zijn als ik donderdag beetje iets weet, dat die boompjes geen kwaad kunnen en wie weet zie ik me kindje ook nog =)
Hier nergens last van gehad bij mn zwangerschap Idd alleen wat vermoeider.. En later bekkenklachten..
ja dat is idd juist iets om van te genieten. maar toch je wilt zo graag herr worden aan je zwangerschap hihi, van dat trappelde kruimeltje merk je nog zo weinig. over twee weken ga ik gewoon ook vertellen dat alles goed is en weer een troost voor nieuwe zwangeren ok? beloofd =)
hey meiden, ik had eerste weken ook geen symptomen en toch zeer goede eerste echo gehad sinds week 6 ben ik bijna 24 op 24 misselijk.. dus geloof mij wat nt is kan nog komen geniet ervan
thx meid, wil dat beste wel, hoewel mag dat niet zeggen he meis ben blij dat de echo bij jou goed was, gefeliciteerd!! denk dat ook komt, omdat ik niet een mega strakke buik heb ( ben ook 1,5 jr geleden bevallen) en dus is me buik gewoon zacht, opgezette gedeelte zal er wel onder zitten, maar merk er weinig van want me buik is gewoon blubberig en zacht haha, dan voel je je automatisch minder zwanger
Hier echo verplaatst van vrijdag naar donderdag dan zou ik volgens de gyne juist 6 weken zijn want hij zei dat ik vroeger was dat ik dacht... Spannend nog 2 dagen hopelijk is er dag toch een hartje anders of langer wachten om het hartje van ons frummeltje te zien Hier nog altijd geen symptomen... Vreemd
spannend Doo morgen echo, heb je er zin in? =) haha stomme vraag he. hier inmiddels weer meer gerust gesteld, en hopelijk dus ook weer een gerustelling voor andere die hier lezen. Hier MVM geweest en wat voor mij ook best fijn was te horen is dat hun test 2 keer! zo sterk is dan de commerciele zwangerschaps testen....en de test werd direct positief, nog voor dat de witte streep roze was en er uberhaupt een controle streep stond, dikke vette roze streep donkerder dan de controle...dus me hormoon is sowieso gegroeid sinds vorige week......ook heb ik wat meer hoofdpijn wat voor mij ook goed is....dus voel me wel weer iets meer zwanger....nou morgen nog horen dat mijn obstakels geen kwaad kunnen en ben gerust gesteld!.....sowieso voel ik me wel meer zwanger, steekjes en moe gevoel trouwens heerlijke fleece deken gehad , echt heerlijk zacht ding