Dag meid Ja heb er wel zin in maar tegelijk ook heel nerveus... Heb dus nog altijd GEEN symptomen en dat maakt mij echt ongerust we zullen morgen wel zien wat het geeft kunnen toch niks anders doen dan wachten en zien wat het wordt.... Ben blij dat je test zo goed was gegaan en dat je je toch zwanger begint te voelen!!! Nu weet je ook ineens dat je hcg goed hoog is!! Veel succes!! En bedankt om te duimen!!
Meid moet echt goedkomen hoor!!!! Ik ook alleen moe en helemaal niks verder ik ben 8 weken nu. .... knuffel voor de spanning meid probeer te genieten.
heey naar gyn geweest. De on effheden zijn heel klein en zitten niet in de weg voor kinde. Is geen vereiste controlle nodig. Moet zelf beetje in de gaten houden of ik geen pijn krijg ofzo. Daarnaast ook vruchtzakje gezien. voor mijn termijn was hij mooi en goed, helaas is het logisch zei ze dat je met deze termijn nog niet wat HOEFT te zien, maar feit dat vruchtzakje mooi en op maat is is al heel goed teken. dus ben hoe dan ook gerust gesteld ik weet ook van mijn miskramen dat bij een vruchtzakje waar geen leven meer in zit het vruchtzakje minder mooi rond is dat kloppende hartje dat komt wel goed de 28e hopelijk stel ik meteen meiden hier gerust!
Na een jaar mag ik men eerste goede echo laten zien!! Heb het hartje zien flikkeren wat prachtig! Ik lag te huilen Hier is ons boontje!! Supertrots!!!
Yesss! Wat goed meid, ben blij voor je! Lekker genieten nu! Enne, ik heb ook een paar traantjes weggepinkt hoor, als je zo in spanning hebt gezeten is dat ook echt niet raar
Dank je lieverd!!! Ja dat geloof ik!!! Inheb dat nog nooit meegemaakt! Super he!!! Ben ook blij vr jou!!!!
Wat een heerlijk gevoel! Vanochtend ook voor onze eerste echo geweest..kloppend hartje gezien..alles zag er goed uit!!! We zijn zooo blij! Nu lekker genieten dooo88!!