afnemende symptomen 8,5 week help!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moze23, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moze23

moze23 Lid

4 jan 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    HI!

Ik ben nu 8.3 weken zwanger en ik heb afgelopen dinsdag een positieve echo gehad. het kindje was 1.85 cm groot en het hartje klopte goed.
    Toch maak ik me zorgen, mijn borsten doen sinds een paar dagen helemaal geen pijn meer en ik voel me anders dan de weken ervoor. nog wel iets misselijk.
    zegt zo'n echo met kloppend hartje iets ? want mijn verlos zei dat het niks zegt dat het net zo goed nog fout kan gaan hoewel ik lees als het wel de kans verminderd.

vorig jaar heb ik met 7.5 week een miskraam gehad, dit begon ook met afnemende symptomen, echter toen nooit van te voren een kloppend hartje gezien. maar nu heb ik wel weer het gevoel dat er iets niet goed zit vanwege die afnemende symptomen

herkent iemand dat je borsten helemaal geen zeer meer doen en niet meer opgezet zijn rond de 8ste week? dit lijkt me zo vroeg om af te nemen.

ik ben natuurlijk extra bezorgd door vorige keer...
    19 juli pas een nieuwe echo...

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Symptomen zeggen helemaal niks! Alles komt en gaat... Zou me er niet teveel zorgen over maken.
    Probeer het een beetje los te laten. Succes!

3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Is heel normaal. Op jouw termijn komen en gaan kwaaltjes en symptomen. Stel je voor dat je alles tegelijk krijgt! Je lichaam bereid zich gewoon voor op t volgende en neemt nu even wat rust 😉
    Van de week kan alles 10x zo erg terug komen.

4. moze23

moze23 Lid

4 jan 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel ! klopt het ook dat het kindje nog niet beweegt op de echo met 8 weken?

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ja dat kan wel kloppen volgens mij. Wij hadden ivm iui met 6, 8 en 10 weken echo en met 10 zag je wel al een soort mensje met stompjes maar ze bewoog niet. Met 12 weken wel.

6. Wendy Wortel

30 jun 2016
    31
    1
    0
    Autospuiter in opleiding, schrijft een blog: www.w
    Friesland
    Hoi Hoi,

Ik had hetzelfde als jij, toen ik 8 weken zwanger was had ik ook geen symptomen meer. Geen pijn meer aan mijn borsten, en niet meer misselijk. Ik voelde me zeg maar niet meer zwanger.

Aangezien ik in paniek was, zijn we naar de verloskundige geweest en hebben we een echo gehad. Hier was alles ook goed gelukkig. Toen ik deze echo kreeg, bewoog het kindje ook niet.

Inmiddels 33 weken zwanger en alles ziet er goed uit. Ik zal me dus niet teveel zorgen maken als ik jou was. Mocht je je echt zorgen maken dan kun je altijd de verloskundige bellen.
    En vergeet vooral niet te genieten van je zwangerschap!

7. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Ik ben als ik zwanger ben alleen moe en verder nergens last van.maar mijn kids bewogen wel met 8 weken 4 dagen. Maar soms slapen ze, ook.ik zou mij niet te druk maken.en anders een echo bij een echo bureau laten maken.kost wel wat maar helpt je misschien we, ban de onzekerheid af.succes en probeer ook te genieten.

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Of je symptomen hebt of niet zegt eigenlijk helemaal niks. Ze komen en gaan vaak. Ik heb bij beide zwangerschappen (tot nu toe) nog nooit wat aan mijn borsten gemerkt. En met 8 weken bewoog mijn dochter op de echo ook niet en met 10 weken sprong ze vrolijk rond. Volgens mij bewegen de meeste nog niet bij 8 weken.

9. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Nee bij mij bewoog ze niet! Ook niet echt met 12 weken... Sliep ze vast! Is ook maar een moment opname

10. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mijn gyn zei toendertijd dat een kloppend hartje met 8 weken echt heel goed is! En dat ik me niet al te veel zorgen meer moest maken. Het was geen garantie maar wel een heel goed teken.

11. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik heb tot nu toe geen last gehad van m'n borsten.. zoals andere ook aangeven, symptomen zeggen niks. Maar ik begrijp wel dat je je zorgen maakt, de eerste weken/maanden zijn ook heel spannend. Probeer te genieten en je laatste echo in je achterhoofd te houden! :)

12. moze23

moze23 Lid

4 jan 2016
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel :) toch fijn om te lezen dit ! :) het komt ook echt door die vorige miskraam omdat toen die symptomen afnamen en dat echt een teken was .toen was het alleen al met 6 weken gestopt en heb ik nooit een kloppend hartje gezien. Lastig dat de onschuld van zwanger worden er zo af is gegaan. het was mijn eerste zwangerschap. en echt genieten lukt nu niet helemaal.
    Loslaten .. lastig! ik kan niet wachten tot het 19 jul is.
    bedankt voor jullie lieve woorden!

Deel Deze Pagina